OO4

Stay With Me
Please Subscribe to read the full chapter

Hyunae sedang mengelap cermin pintu kedai Mak Timah pada pagi itu selepas hujan renyai. Hari ini cuti, jadi Hyunae mengambil peluang untuk membantu Mak Timah yang tidak jauh dari rumahnya. Seperti biasa juga, Hyunae ditemani Jungkook.

   "Terima kasihlah nak, susah-susah tolong Mak timah ni." Kata Mak Timah yang sedang menyusun barang. Hyunae dan Jungkook hanya tersenyum. Bukan mereka tak biasa dengan kerja-kerja ni semua.

   "Mak Timah, kedai dah bukak belum?" Jerit seorang lelaki dari luar kedai. Hyunae, Jungkook dan Mak Timah serentak memandang ke luar. Mak Timah memberi isyarat 'Biar Mak Timah pergi tengok.'

   "Oh Mark. Ha, dah bukak dah. Ni nak apa datang awal-awal pagi ni?" Kata Mak TImah sambil mengelap tangannya yang agak basah pada sapu tangan yang diletak pada bahu bajunya yang agak lusuh.

   "Nak beli roti. Roti dah habis kat rumah tu." Jawab Mark. Mak Timah mengangguk sebelum dia menyuruh Hyunae ambilkan sebuku roti untuk Mark.

   "Hyunae?" Mark sedikit terkejut apabila Hyunae keluar dari kedai dengan membawa sebuku roti yang diminta. "Jungkook." Mark lagi terkejut apabila Jungkook keluar selepas Hyunae.

   "Kerja sini ke?" Tanya Mark untuk mengelakkan kejanggalan. Mak Timah melangkah masuk sebelum Hyunae mengangguk.

   "Part-time." Hyunae menjawab. "Kau sambunglah dulu kerja kat dalam tu, nanti aku masuk. Aku ada perkara nak cakap dengan Mark sunbae." Hyunae memberitahu Jungkook.

   "Jangan lama.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
lilylunalove
#1
Chapter 4: Wahhhh first date mark dgn hyunae! Cant wait for it! XD
lilylunalove
#2
Chapter 3: Not so cliche and absolutely daebak! XD fighting, update soon!