TTL 3

Ting Tong Lover
Please Subscribe to read the full chapter

"Marry Me"

"Huh?"Itu saja yang Jimin mampu tuturkan ketika itu.   Jimin dah blurrr~

Terbit senyuman nakal di bibir lelaki itu.. Dia hanya menatap muka Jimin yang memang ketika itu sedang blurr~ itu..  Comel! 

"Marry me and I'll teach how to make chocolate.."

Terkebil-kebil mata Jimin menatap wajah lelaki itu..  Kahwin coklat.. Kahwin coklat.. Coklat kahwin.. Cok... Lat..  Kah..  Win.. 

"Eh,  mamat ni ingat aku terdesak sangat ka.. Sampai sanggup kahwin dengan dia semata-mata sebab coklat..  No man!"Jimin bermonolog didalam hatinya.. Dia menatap lelaki itu tajam.. 

Tanpa sedar laju saja dia menolak tubuh lelaki itu..  Sedikit terdorong kebelakang lelaki itu dengan tindakan luar kawalan ala-ala brutal Jimin itu.. 

"Oit Encik saudara.. Encik ingat saya ni apa? Saya bukan Ting Tong lagi nak kahwin dengan Encik disebabkan coklat.. Lagi pun saya bukannya kenal Encik pun.."Marah Jimin yang penuh kegeraman..  Siap cekak pinggang lagi.. Wah betul-betul marah ni.. Macam Mak Cik2 ja gaya Jimin ni marah..  Nampak saja macam tu.. 

"Well..  It's just a suggestion..  Macam saya cakap tadi,  saya kena uruskan hal penting..  And that perkara penting adalah hal kahwin saya..  Parents saya nak saya kahwin sebelum umur saya 25 tahun which means lagi sebulan..  Dan the problem is saya tak ada calon wife pun..  Tadi saya ingat nak balik kampung saya di Daegu untuk pujuk keluarga saya..  Tapi now,  you're here..  So maybe perkahwinan ini boleh diteruskan.. "Panjang dan lebar sekali penjelasan lelaki itu kepada Jimin..  Sungguh bersahaja.. Cool beb..  Baru jantan namanya..! 

Melihat lelaki itu penuh selambanya dia menuturkan kata... Jimin dapat rasakan perasaan geram yang semakin membuak-buak dalam diri.. Ingin saja dia cepuk muka lelaki itu biar bersepai semua gigi! 

"Dia ni ingat aku apa..  Perempuan tak ada maruah yang boleh diajak kahwin kerana alasan remeh macam tu.. Memang nak kena pelakung betul mamat ni..  Besar kecik..  Besar kecik ja aku tengok"Jimin memaki hamun lelaki itu didalam hatinya.. 

"But of course.. Itu bukan kahwin kontrak ke kahwin olok-olok ke.. It's a real mar

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
ImHot1130 #1
CHING CHONG LING LONG TING TONG
nmmnbg #2
Chapter 3: kyaahhhh~~~sweetnyaa <3 <3 best cite ni update soon ^^
p/s:saya fangirl macam org gile bace cite ni nasib tak kene marah dengan mak huhuhuhu