Dear Diary...

A Change Of Heart
Please Subscribe to read the full chapter

 

Dear Diary...

    Nama aku Min. Aku berumur 17 tahun dan aku ada abang kembar yang bernama Dean. Dean tu.. hmm... dia agak popular di sekolah sebab dia main bola sepak. Pelik, kan? Orang yang play sports akan secara automatiknya menjadi popular. Tapi itu abang aku la, aku biasa-biasa je kot.


    Aku ada jiran bernama L.Joe. Nama sebenar dia ialah Lee Byungun but meh, tahu jelah remaja sekarang. Nama nak gempak je. Dia kawan baik kepada Dean dan dia juga seorang pemain bola. I hate him to death, kalau lah tinggal aku dan dia je dalam dunia ni dan kami kena buat proses persenyawaan tu untuk mengekalkan spesies manusia, aku lagi rela mati. No .


    Why? Because he's a bully! 7 tahun yang lepas, dia pernah buat kaki aku patah masa aku tengah berlari lari anak untuk pergi ke tandas. Aku jatuh terjelupuk dan menangis semahu mahunya. Ya, sudah semestinya dia panik. Mana pernah seorang Min ni menangis bila kena kacau dengan lelaki pendek tu. Dia terus datang ke arah aku dan mengangkat aku ala ala gaya bridal style tu dan dia menangis sekali. Takut lah tu agaknya.


    Okay, tamat flashback. Sampai part dia je aku malas nak cerita. Huh. Percaya atau tidak, I bet you $50 yang L.Joe akan jumpa diari aku ni dalam masa kurang daripada 3 bulan. Dia ada habit menerjah bilik aku. Not in a creepy way of course, tapi sangat menjengkelkan. Oh, dia juga ada tabiat suka memerhati gerak langkah aku tak kira di mana-mana aku berada. Not to

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
fzbyunn #1
Chapter 2: Update soon pls.
starlightkim_
#2
Chapter 2: Update soon.love this ff
AngelBap #3
Chapter 1: Plz update soon...