AUTHOR'S NOTE

DAMBAAN KASIH (RE-EDIT)
Please Subscribe to read the full chapter

 

 Assalamualaikum and hai kepada pembaca semua. Harap semua pembaca berada  dalam keadaan baik . Alhamdulillah, akhirnya habis juga saya edit fanfic ' DAMBAAN KASIH' ini. Saya just tambah-tambah sikit and edit gambar sikit. Poster tu kita pakai yang tu jelah sebab saya pun tak reti nak buat poster sendiri. Hmmm tengoklah kalau saya rajin saya belajar buat poster or cari kedai poster untuk buat poster fanfic ini. Untuk chapter seterusnya insha-Allah saya akan update cerita ini dalam masa terdekat. Doakan semoga saya boleh daapt selesaikan fanfic ini  dan tidak berhenti separuh jalan. Saya pun tak tahu lagi nak buat fanfic ni dalam berapa chapter. Saya just follow the flow je and tak rancang pun plot macamana. Saya memang just tulis sahaja apa-apa idea yang terlintas dalam fikiran saya.

Saya juga nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi baca and masih setia dengan fanfic ini. Terima kasih sangat-sangat dan saya amat hargai jasa baik anda semua. Bagi saya, anda semua adalah kekuatan saya untuk terus menulis fanfic ini sehingga ke penghujungnya. Saya juga alu-alukan sebarang cadangan atau komen mengenai fanfic ini.

Terima kasih kerana membaca coretan yang tak seberapa ini.

Assalamualaikum dan jaga diri semua. Saya sayang kamu semuaaaaaaaaaaaaaaa :D

 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
starlightkim_
alhamdulillah akhirnya dah siap edit dah fanfic ni. Just tambah sikit and tukar gambar je. Poster kita paka yang tu jelah:]

Comments

You must be logged in to comment
Infinite_Ifnt7
#1
Chapter 11: Hope u can update
Infinite_Ifnt7
#2
Chapter 11: I still wanna read!!!
xoxowolfxoxo
#3
Chapter 4: Bila nak update!? *goncang2 telefon*
AngelBap #4
Chapter 4: Bila nk update...
hanazraf95 #5
Chapter 4: update more pleasee~~
hanazraf95 #6
Chapter 3: such a nice story :) update soon~