Well, It's My First Love.

Description

Kini, pasangan Sehun dan EunMi merupakan pasangan comel yang disegani ramai. Semua orang suka pasangan tersebut. Bukan hanya disebabkan oleh kecomelan mereka sahaja. Tapi, sikap mereka yang merendah diri dan tidak suka menunjuk-nunjuk yang diorang sebenarnya pasangan yang sweet mweet. Tapi, sebenar-benarnya, pasangan EunHun sebenarnya masih malu-malu antara satu sama lain.

 

Pasangan mana yang tak diuji. Secomel manapun, semalu-malu kucing manapun satu pasangan tersebut, tetap akan diuji. Banyak dugaan yang bakal dilalui oleh EunHun couple yang menguji tahap kesetiaan dan ketabahan pasangan tersebut.

 

Cinta pertama memang sesuatu perkara yang sukar dilupakan. Namun, tidak semestinya cinta pertama merupakan cinta sejati seseorang. Kehadiran cinta pertama Sehun dan EunMi menggugat hubungan yang baru dijalin selama setahun.

 

 

SNEAK PEAK

 

“ Diorang nampak sweet je. Sama-sama comel *pout* “  –  Sehun

 

 

“ Diorang nampak sepadan. Sama-sama cantik, sama-sama georgeous. Nak dibandingkan dengan EunMi. Hmmmm  *pout too* “ - EunMi

 

 

 

Sequel  cerita

  http://www.asianfanfics.com/story/view/665196/well-she-is-not-my-ideal-type-3-comedy-malay-myungsoo-love-luhan-sehun-exoandyou

Foreword

Hi I'm back with a sequel for the other story

 

Harap pembaca2 yang kiut miut tu enjoy cerita ni..

 

Cerita ni lagi banyak drama yang akan menanti.
 

 

                  HAVE  A NICE DAY ^^

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet