FINALE

What's On Your Heart?
Please Subscribe to read the full chapter
10 Tahun Kemudian

KEI POV

Hari ini adalah hari perkahwinan Yein.Aku tak sangka dia akan khawin dulu.Mana aci macam ni! Eh,lupa pulak aci kat India kan?Tapi tak apa aku tak kesah sangat dah jodoh dia awal kan.Joshua,ye aku sudah rasmi menjadi tunang Joshua sebulan yang lalu.Akhirnya,crush aku masa sekolah dulu jadi tunang aku.Hmmm,macam novel pulak ye.

Bakal suami Yein,aku langsung tak kenal.Kata Yein,ini pilihan mak ayah dia.Bila aku tanya kau setuju tak dengan pilihan mak ayah kau,dia kata setuju.Sebab?Sebab lelaki tu adalah orang yang paling dia minat waktu sekolah menengah dulu.Siapa ya,setahu aku Yein tak pernah pulak cerita yang dia suka kat seseorang time kami remaja-remaja dulu.

 

"Kei,Joshua dah sampai ni!"jerit mama.

"Kejap,ma."Aku melihat diriku di dalam cermin,setelah berpuas hati dengan penampilanku aku melangkahkan kaki menuju ke ruang tamu.Aku terlihat Joshua berbual  mesra dengan mama.Aku tersenyum.Joshua,Joshua...Pertama kali aku memperkenalkan Joshua dengan mama dan papa,mereka dah bersetuju untuk aku menjadi tunang Joshua.Biasalah,Joshua memang pandai ambil hati mama dan papa.

"Amboi,rancak berborak?"kataku.

"Dah siap?Jom kita pergi nanti lambat pulak."kata Joshua.

"Mama,Kei pergi dulu ya."

Mama mengangguk perlahan."Jangan lupa sampaikan salam mama dekat Yein,ucap tahniah sekali ya."

"Okay bos."kataku sambil bersalam dengan mama.

 

 

"Awak,hadiah untuk Yein mana?"tanyaku.Kami sempat membeli hadiah perkahwinan untuk Yein semalam.

"Ada,kat sit belakang tu.Hmm,kita bila lagi nak rasa hari bahagia macam Yein?"kata Joshua.

"Awak ni,sabarlah.Baru sebulan bertunang,dah nak khawin?Oh ye

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
starlightkim_
#1
Chapter 5: Nasib baik chanyeol terima cinta yein..ingatkan chanyeol nk mainkan perasaan yein.diaorg kawin??dan kei baru tahu chanyeol suka dia slps 10 tahun??apa apun ending yg best^^
starlightkim_
#2
Chapter 4: Chanyeol betul2 suka yein ke???hmm by the way,saya suka pesanan mak channyeol dan saya sokong...ppali upadate..^^
starlightkim_
#3
Chapter 3: Alahai kesian chanyeol..kei,apasal kau ni buta sangat??tak nampak langsung cinta chanyeol untuk kau??chanyeol sabar okey??