Chapter 2

I'm Not His Wife !
Please Subscribe to read the full chapter

" yes , i am " luhan tersenyum pada g dragon yang kini berada di hadapanku. Berdebar jantungku sehingga boleh mendengar degupannya. Terlihat senyuman sinis g dragon yang semestinya dibuat untukku.

" excuse me , saya nak keluar kejap ye. " aku berbisik di telinga luhan dan dia hanya mengangguk perlahan. kakiku terus melangkah keluar tanpa mempedulikan orang sekeliling.

" long time no see you , ex wife. " suara itu menghantui kembali hidupku.

" yes. " jawabku pendek.

" so esok awak pergi melawat mereka ? " 1608 tarikh kemalangan keluargaku dan juga tarikh kematian mereka. Tak sangka dia masih mengingati hari tersebut. Aku menahan sebak.

" apa kena mengena dengan awak ? " aku memandangnya tajam. Tidak sedar air mata sudah bertakung. G dragon melangkah mendekatiku dan terus memelukku. Erat.

" cry. " arahnya. aku terkejut tetapi aku merindui pelukkannya , sokongannya terhadap aku. Aku perlukan tempat untuk berlindung dan menangis. Jika selama ini dia ada disampingku tapi sekarang tidak lagi. Lantas tangan kecil milikku memukul dadanya sekuat hati. Melepaskan segalanya yang terpendam di hati. Tanpa perlu merisaukan fansnya. Air mata yang tadi bertakung di pipi mula terjatuh di pipi. Aku menangis di pangkuannya. Pangkuan seorang lelaki yang sudah menggembirakan hariku dahulu dan juga menyakiti hidupku sekarang. Wajah keluargaku bersilih ganti di fikiran. ' bogoshipta ' hanya itu aku mampu cakap dihati.

 

" I take you home. " setelah sekian lama menyepi akhirnya ji yong berkata. Tangannya memegang lenganku.

" sokay , saya boleh balik sendiri. " aku melepaskan pegangannya lemah. Tiada tenaga buat masa ni.

" boleh tak terima je ! kenapa degil sangat ?! " marah ji yong.

" sebab selama ni memang saya keseorangan ! Mula-mula keluarga saya tinggalkan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
nanadjiyongie_01
#1
Chapter 2: Baiknya luhan..cite ni daebak...update soon
nurul030416 #2
Chapter 1: daebakk..update soon..i very excited..palli update..