Chapter 1

I'm Not His Wife !
Please Subscribe to read the full chapter

-Flashback-
" saya nak bercerai dengan awak " kata bekas suamiku , kwon jiyong. Aku yang baru menyelesaikan tugas yang tertangguh memandang kearahnya.
" apa pulak alasan oppa kali ni ? " Ye , aku hampir give up dengan sikap Playboy milik bekas suamiku ini.
" i'm fall in love with someone else. " Aku hanya mendengarnya tenang padahal hati aku menahan kemarahan yang membuak. Tiada riak wajah yang marah yang aku tunjukkan.
" who is she ? "
" it doesnt matter who she is ! " bentak ji yong. Aku hanya mengangguk lemah. Kakiku terus melangkah mengemas baju-bajuku dan melangkah pergi dari rumah yang penuh sengketa ini. Kwon ji yong hanya memandangku dengan pandangan kosong.
-Flashback end-

Panggilan daripada luhan menghentikan lamunanku.
" yes , boss. " terus mataku memandang kearahnya.
" awak tolong siapkan laporan ni. Minggu depan saya nak awak bentangkan. Boleh ? " senyuman manis miliknya dilemparkan kepadaku.
' haih , boleh luruh jantung aku kalau hari-hari macam ni ! ' bisik hati kecilku.
" baiklah boss. " aku hanya memandangnya sekejap kemudian mengalihkan pandanganku kearah komputer yang sedia ada di mejaku.

Oh ! Lupa nak perkenalkan namaku. Aku Park Haneul , umurku 22 tahun , aku pernah menjadi isteri kepada idol terkenal GDragon ketika umurku 18 tahun tetapi telah berpisah ketika umurku 20 tahun. Sekarang aku berkerja di syarikat milik keluarga Xi yang amat terkenal di seluruh dunia. Aku menjadi setiusaha kepada presiden luhan yang merupakan anak kepada xi liang he. GD ? Hm. Sejak aku bercerai dengannya , langsung aku tak bercontact lagi dengannya.Aku hanya mengetahui perkembangannya sahaja. Dengar cerita dia sudah putus dengan kiko mizuhara. Hm , aku tak ambil kisah pun. Hahahaha.

Aku menyambung kembali kerjaku yang terbengkalai kerana lamunanku yang pahit ini.
" haneul , gd

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
nanadjiyongie_01
#1
Chapter 2: Baiknya luhan..cite ni daebak...update soon
nurul030416 #2
Chapter 1: daebakk..update soon..i very excited..palli update..