RASA DIPERHATIKAN...

DON'T TOUCH HER!SHE IS OURS!

 Dalam perjalanan ke JeHan High School

 'Oppa,kenapa omma dan appa suruh kita pindah ke Mansion Bts oppa(s) ye?'Jungkook cemas seketika./aduhai..apa pula aku nak jawab ni.../'err..entahlah,mungkin ada lah tu sebab-sebabnya!'Jun hanya mengangguk apabila mendengar jawapan Jungkook.Tetapi sebenarnya,Jun sekarang rasa amat tak selesa.Rasa seperti diperhatikan.

JeHan High School

 'bye oppa!Jun masuk kelas dulu!'Jun menghadiakan ciuman di pipi kanan Jungkook sebelum masuk ke kelas.Jungkook hanya mengangguk sambil tersenyum manis.'Kenapa aku rasa tak sedap hati ni?'Jungkook berbisik dan terus mengambil telefonnya.'Jin hyung?hyung free tak?Boleh datang sekolah?Jungkook tak sedap hati ni!Gomawo hyung!'Jungkook terus masuk ke kelasnya.

1 A-1

 'Ok semua!hari ini kita ada seorang murid dan guru kelas baru di kelas ini!'Semua murid sudah mula bergossip kecuali Jun yang memang masih merasa diperhatikan lagi.

'Dipersilakan masuk Kim JongIn dan Kim MinSeok!'Semua murid perempuan sudah memulakan perangai miang mereka yang memeang semula jadi itu manakala sesetengah pelajar lelaki berasa sedikit cemburu.

 'Hai semua!Nama saya Kim JongIn!Harap awak smua sudi berkenalan dengan saya!'Sesetengah murid perempuan sudah mula berteriak.'Aaah!!Handsomenya!'Namun,JongIn tidak mengendahkannya.Dia asyik melihat Jun yang sedang mengelamun memikirkan tentang situasi pagi tadi.

 Kini,giliran MinSeok pula mengenalkan dirinya.'Annyeong!Nama saya Kim Minseok!Saya guru kelas baru dalam kelas kamu!'Kini,Jun berasa amat amat tidak selesa apabila melihat kedua-dua lelaki itu sedang memperhatikan dirinya.

 Sementara itu,Di luar kelas

'Hah!!Tu bukan ke...'Jin segera mengeluarkan telefon bimbitnya dan mendail nombor seseorang.'Yo Namjoon!Jun dalam bahaya!Xiumin dan Kai menyamar jadi murid dan cikgu di sekolah Jun!!'

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
hyemipark
#1
Chapter 9: Kenape nk hapuskn BTS x bole berbaik ke hahaha
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
hyemipark
#2
Chapter 8: Huntung gilos jun ni dikelilingi abe2 ganteng hahahahaha
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
sweet33 #3
Chapter 8: hahahahaha!! boleh pulak jimin ngan rapmonster tido sdngkan yg lain sibuk memikirkn jun yg hilang xD...uishhh mmng lawa bilik tu..untung aaah jun kene culik dngan exo hehehe..btw update lgi tau ^^
AhSongyi #4
Chapter 8: aduhaii..
tak apalah.
saya masih setia menunggu ♥
ambik masa awak ^^
AhSongyi #5
Chapter 7: alaahaiii
takpela..
saya setia menunggu xP
sweet33 #6
Chapter 6: alamaakkk jun dh kene culikkk!! apelah yg akan berlaku kat jun...?! hehehe curious nk tau ^^ btw update soon
AhSongyi #7
Chapter 6: Alaaaaaaa
Habis la Jun
AhSongyi #8
Chapter 5: alala Jin, comelnya perangai~ ♥
hahah xD
aduhh, habislah Jun o.o
Hanna27 #9
Chapter 4: ahahahaha!!! Jin oppa!! xD
kelakarlah!!! update soon!!
AhSongyi #10
Chapter 4: Hahahah, kelakar la Jin >v<