The Royal Marriage part 1

Snow White Snow Dark

Pada 3 Disember 3000, sebuah rombongan dari Kerajaan Karpet Terbang telah tiba di jeti milik Kerajaan The Lost Planet. Rombongan secara besar besaran itu diketuai oleh nujum yang sangat lemah menilik nasib orang iaitu Nujum Pak Beakhyun Mangkuk Hayun Si Kekasih Daehyun.

Jeneral Kris Sombrero Whirlpool Tarantulla Nebula yang bertugas di pangkalan jeti berasa amat terkejut dengan kedatangan rombongan itu. Kemudian Nujum Pak Baekhyun pun meluru ke arah Jeneral Kris lalu berkata dengan penuh tata tertib .

Nujum Pak Baekhyun : Wahai saudaraku yang sangat budiman yang berasal dari kerajaan agung alam semesta , patik Nujum Pak Baekhyun Mangkuk Hayun dari Kerajaan Karpet Terbang ingin bertanya kepada tuan hamba , dimanakah letaknya istana Kerajaan The Lost Planet?

Jeneral Kris Sombrero : Wahai Nujum Pak Baekhyun , tuan hamba bukanlah sebarang tuan hamba . Tuan hamba adalah Jeneral Terbilang di kerajaan ini. Sebelum itu , apakah tujuan tuan hamba Nujum Pak Baekhyun ke mari dan bertanya dimanakah istana kerajaan ini? Nampaknya besar sungguh perseteru yang hendak disampaikan oleh tuan hamba.

Nujum Pak Baekhyun : Perseteru itu bukan sebarang perseteru. Perseteru itu adalah hajat dari Baginda Tuanku Suhorlick iaitu pemerintah Kerajaan Karpet Terbang .

Jeneral Kris Sombrero : Baiklah kalau begitu , marilah patik bawa tuan hamba ke istana.

XOXOXOXOXO

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
prankster_07
#1
Chapter 4: the characters' names are so funny! hahahahah! update soon~
Unicorn_Zhangyixing
#2
Hi fren... Update soon. Tapi x lmk gik mok PT3 x pyh dolok lah. Hahah...
#imasarawakian
EunHaeKyuRy
#3
Chapter 1: Eh. Chapter pendek sgt. Blh panjangkan lagi? Heheheh...
EunHaeKyuRy
#4
Chapter 1: Aisehh.... Update soon~~ huhuhu...