5. Darkness

Behind the shadow

Yura dalam perjalanan Dari rooftop ke kelas melalui tangga yang berdekatan. * asal tiba-tiba kawasan tangga ni gelap semacam ? " bisik Hati Yura sambil memandang ke arah bayang-bayangnya . Di sebabkan kawasan yang gelap, Yura tidak dapat melihat bayang-bayangnya . Tiba-tiba Yura diserang sesuatu.

Yura menyandarkan dirinya di katil. Yura Cuba mengingat apa yang telah belaku kapadanya. Jungkook (a.k.a shadow Jungkook ) masuk ke dalam bilik kesihatan " hey Yura! Ok tak? Apa yang belaku? " soalan shadow Jungkook hanya di jawab dengan senyuman." lah, kau senyum je ke? " Jungkook memandang Yura. Yura mengeluh " aku tak ingat lah... Time tu aku tengah turun tangga, entah gelap semacam aku tgk tangga tu. Tiba-tiba aku kene serang. Tu je yang aku ingat."

" something yang menyerang Yura tu ialah The Darkness " shadow Yura secara tiba-tiba bersuara. Semua mata tertumpu kearah shadow Yura. " The Darkness? " soal Jungkook Dan Yura serentak.

" The Darkness merupakan kegelapan yang Akan menyerang ' shadow' sahaja . Tapi kesan tersebut turut dapat di rasa oleh pemilik. " terang shadow Jungkook. Yura Dan Jungkook mendengar dengan tekun.

" darkness merupakan satu makhluk yang tak dapat di lihat, dengar, Dan rasa. Kebiasannya di tempat gelap, atau tempat yang tiba-tiba gelap. Darkness menyerang shadow kerana shadow mempunya sesuatu yang dikatakan ' blue light ' . Blue light tu yang membolahkan shadow menggunakan keistimewaan yang Ada. Tetapi bagi Darkness , blue light merupakan sesuatu yang perlu di hapuskan. Disebab itu, blue light Ada kelebihan untuk melawan blue light. " shadow Jungkook menyambung penerangannya

Yura teringat sesuatu " dah tu mcm mana aku Ada Kat sini " soal Yura . " aku angkat lah... " shadow Jungkook bersuara. " how? " shadow Jungkook menjawab dengan mengangkat bahu.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
93Hanafayana
I will update!! Sorry lambat update *・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

Comments

You must be logged in to comment
Exotic_Baby_99
#1
Chapter 16: Wahhhhhh!!!! Touching nye chap ni TT TT cite ni makin best!!! Hope Jungkook ngn parents dye berbaik. .. cite ni lom abes lagi kan?? Nape dah ade tlis complete? jngn la abes kan dulu....nak baca lagiiii
Chanlu_kaihun
#2
Chapter 16: Woarh daebak. Bila nmpk2 shadow saya akn ingt story ni. Huhu
Hanna27 #3
Chapter 16: DAEBAK!!!! *jerit di puncak gunung*
update lagi!!! :D
Starlight1011 #4
Chapter 16: Happynya jungkook , huhu ~ keep update √
aquariusxpisces
#5
Chapter 16: Wow!!! Mmg daebak! Keep update^^
MissVampire #6
Chapter 15: Please update
hyemipark
#7
Chapter 14: Ish3 V V *geleng kepale*
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
hyemipark
#8
Chapter 13: Ouhhh sbb tu mereka bergaduhh
Ff ni makin menarikk daebak
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
sweet33 #9
Chapter 12: woo what happen next...hehehe curious nk tau >.<
please update soon ^_^
hyemipark
#10
Chapter 11: V?!! So curious
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!