6. Far Far Away

Behind the shadow

Yura mengupa. Semalam penat di terfikir mcm mana shadow Jungkook boleh tahu yang dia Ada Kat tangga tu. Dah banyak Kali dia Tanya shadow Nya tetapi shadownya mengambil keputusan untuk mendiam diri.

dalam perjalan Yura hendak ke sekolah, langkah Yura terhanti di sebuah bangku bawah pokok di taman, yang berdekatan dengan sekolahnya. Yura memandang ke arah jam di pergelangan tangannya. * masih Ada lagi 15 minit sebelum bermula pembelajaran * bisik Hati Yura. Yura duduk di bangku tersebut. Udara yang nyaman di hirup.

" about that..." Yura memandang bayang-bayangnya . " about what? " soal Yura. " as a shadow, well kau tahu yang shadow akan buat apa sahaja untuk pemilik kan? " soal shadow Yura, Yura mengangguk " aku mintak maaf, semua tu salah aku , The Darkness menentang bayang-bayang , tapi kau yang kene. " Yura tersenyum, " benda dah lepas, Jangan di fikirkan. " Yura membalas. " btw, mcm mana shadow Jungkook tahu yang kita ada Kat situ? " Yura Tanya soalan yang sering bermain di dalam fikirannya. " aku panggil. " jawab shadownya ringkas. " how? " Tanya Yura lagi. " shadow boleh bergerak sejauh mana yang kitaorg nk. I move as far as I can to find Jungkook and Jungkook shadow. " Yura tersenyum kembali. " thanks" .

senyuman Yura memakin nipis apabila ternampak seseorang. " mmm..hey lama tak jumpa" Yura terus bergerak ke sekolahnya, malas, dia malas nk berjumpa dengan orang tersebut. " Yura tunggu lah " lelaki tersebut memegang tangannya. " sorry but I have to go, I have a class " Yura terus bergerak ke sekolahnya.

di dalam kelas, Yura malas nk belajar akibat lelaki yang dijumpainya pagi tadi. " hey are you ok?" shadow Yura memerhati Yura, shadow Yura tahu , tahu kesemua tentang Yura, kerana shadow Yura ialah shadow kepada Yura. Yura mangangguk. Tiba-tiba " ok kita Ada pelajar baru.." Pn.Kim memanggil seseorang. " Nama saya Taehyung, panggil V if you want. Hope dapat kawan dengan korang SEMUA. " Yura menjeling V, (a.k.a lelaki yang dia jumpa pagi tadi. ).

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
93Hanafayana
I will update!! Sorry lambat update *・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

Comments

You must be logged in to comment
Exotic_Baby_99
#1
Chapter 16: Wahhhhhh!!!! Touching nye chap ni TT TT cite ni makin best!!! Hope Jungkook ngn parents dye berbaik. .. cite ni lom abes lagi kan?? Nape dah ade tlis complete? jngn la abes kan dulu....nak baca lagiiii
Chanlu_kaihun
#2
Chapter 16: Woarh daebak. Bila nmpk2 shadow saya akn ingt story ni. Huhu
Hanna27 #3
Chapter 16: DAEBAK!!!! *jerit di puncak gunung*
update lagi!!! :D
Starlight1011 #4
Chapter 16: Happynya jungkook , huhu ~ keep update √
aquariusxpisces
#5
Chapter 16: Wow!!! Mmg daebak! Keep update^^
MissVampire #6
Chapter 15: Please update
hyemipark
#7
Chapter 14: Ish3 V V *geleng kepale*
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
hyemipark
#8
Chapter 13: Ouhhh sbb tu mereka bergaduhh
Ff ni makin menarikk daebak
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!
sweet33 #9
Chapter 12: woo what happen next...hehehe curious nk tau >.<
please update soon ^_^
hyemipark
#10
Chapter 11: V?!! So curious
PLEASE UPDATE SOON
FIGHTING!!!