Upcoming fanfic in Malay

My first fanfic about Luyoon..

Saya menulisnya in Malay sebab my english fail.. hehe.. Anyway saya tengah cari masa yang sesuai untuk menulis and maybe this holiday.. Saya dapat idea ini lepas tengok cerita Camp Rock 2.. Okey I will you tell the synopsis..

Sempena musim summer ini, SMTOWN merancang untuk mengadakan camp untuk semua idol mereka. Camp untuk merehatkan minda dan jiwa mereka daripada aktiviti idol mereka yang padat dan peluang untuk jauh dari fans mengila. 

TVXQ, Super Junior, Girls' Generation, SHINee, F(X), EXO, Red Velvet, SM Rookies dan juga semua idol yang dibawah SM terlibat dalam camp ini.

Di akhir camp ini akan diadakan pula pertandingan Best of Best SM Group. Pemenang akan memenangi title SM Crown. Oleh itu, mereka perlu bertungkus lumus untuk memenanginya sambil enjoy dengan aktiviti mereka di camp tersebut.

Masalah pergaduhan kecil antara Luhan dan Yoona membuatkan seluruh camp serabut dan menyampah kerana mereka bergaduh setiap masa dan setiap tempat dalam semua camp aktiviti. Dalam satu aktiviti iaitu jungle trekking, mereka mengambil keputusan untuk tinggalkan Luhan dan Yoona di dalam hutan agar mereka berbaik semula.

Tetapi the endnya........ mereka berdua telah hilang.

 

Dalam cerita ini akan ada couple seperti yang di bawah :-

Baekhyun - Taeyeon
Kris - Jessica
Seohyun - Kyuhyun
Kai - Krystal
and of course Luhan - Yoona

yang lain mungkin akan ditambah jika ada permintaan.
 

Cerita nie juga akan ada banyak lagu-lagu seperti dalam Camp Rock, so I need your help untuk berikan lagu yang best.. Saya tak tahu banyak sangat lagu... Huhuhu

Oh lupa nak beritahu tajuk cerita lagu ialah 'SMTOWN Summer Camp'

Please waiting for my updates!!

Fighting!! ^_^

 

 

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet