Buang tabiat atau excited atau apa ?

Assalamualaikum dan hi semua.

 

Hari ni gatal tangan nak menulis, jadi mehlah baca apa yang saya nak tulis. Memandangkan tengah menyibukkan diri dengan edit chapter Pinjamkan Aku Satu Bintang untuk dipublishkan. Bosan kejap mengadap benda tu jadi saya beralihlah tulis blog ni.

 

Paling suka saya buat sebenarnya buang tabiat or excited tiba-tiba nak ADD FRIEND.

 

Jujurlah, saya bosan nak edit saya tak tahu nak buat apa jadi saya main add je semua orang yang saya rasa dia MALAYSIAN T_T.

 

Sampai terkena dekat sorang ni, saya tak tahu dia orang apa dan dari mana. Tapi dari dia tanya saya soalan tu macam she/he bukan orang melayu atau pun orang Malaysia. Haha... Padahnya main add je tak bagi salam kan?

 

Soalan dia berbunyi macam , 'Boleh bagi sebab kenapa awak ADDED saya?' hahaha terkejut wuuu dia tanya soalan tu, dia mesej personal. Soalan dia bahasa B.I. Jadi saya jawab jujur lah tak ada sebab musabab, saya add sebab saya fikir dia MALAYSIAN punya orang. Walhal saya main add je, seronok tengok kawan bertambah actually hahahaha xD.

 

Buang tabiat kan? Hahahaha. Saya rasa dia orang luar negara, dan dia tak berapa suka orang add dia sebagai friend tanpa sebab musabab or dia risau sebab dia tak kenal or dia fikir saya errr entahlah. Tapi saya add je, seronok tengok nombor FRIEND  tu bertambah hahahaha. Buang tabiat bulan-bulan puasa ni.

 

Kepada yang baru terima saya sebagai FRIEND tu thanks sebab anda beri saya rasa seronok nak ADD lagi ramai orang. Dulu masa mula-mula saya masuk sini tahun 2014 pun saya ADD ramai gila kawan sampai nak dekat 2500 maybe tapi sayangnya account first tu kena banned T_T.  Sayang gila kenapa AFF HELPER BANNED ACCOUNT kesayangan saya tu haha tak boleh salahkan dia, dah orang report saya main hantar iklan dan mereka fikir saya spam walhal saya minta buka iklan sebab nak cari duit poket T_T.

 

Okey, lepas tu terwujud akaun kedua -Lucyana- errr akaun tu pun kena report, gila ah ramai betul suka report T_T sedihnya. Jadi saya deactivekannya dan muncul ni akaun ketiga bernama Yana_xoxo :D. Okey tamatlah bebel saya pada hari ini.

 

Oh ye, thanks again pada mereka yang terima saya as a friend tu hehehe. Nak kenal dengan awak semua malu auchhh tutup muka haha. Lepas tu nak anta mesej board satu-satu letih jadi saya tulis sini jela. Thanksssss again 😂

Comments

You must be logged in to comment
dae_yeol
#1
bagi saya tak salah pun nak berkawan.. kesian awak punya AFF kena banned..by the way hoping we can be a friends:)
NoorKyra
#2
O.... Nak kata buang tebiat...x jugak... X salah kalau nak tambah kawan....

*piece*
k-hope
#3
Hai!!! Saya kawan dari tahun 2015 //melambai// Saya sedih sebab ramai kawan2 dari 2015 banyak dah deactived TuT