Masih Adakah?

Assalamualaikum semua untuk muslim dan Hi untuk non-muslim. Sebenarnya berkaitan dengan tajuklah ni haha blog saya beria tulis pasal tajuk padahal duk merepek merapu meraban benda lain sorang-sorang.

Sebenarnya nak tanya, masih ada ke reader yang baca story saya T_T ? 

Saya tengok cerita sayalah, ramai yang sub dan ramai yang pernah dikecewakan dengan hilangnya saya di dunia penulisan ni untuk beberapa tahun sebelum ni.

Jadi start pertengahan tahun 2018, saya cuba siapkan semula cerita-cerita yang saya biarkan tergantung sepi. Dan yeah! saya berjaya siapkan cerita Pinjamkan Aku Satu bintang pada tahun 2018.

2019 - Saya berjaya siapkan cerita CIK MANAGER dan SHE'S MY GIRL. So tahun 2020 ni sedang siapkan cerita MY LOVE STORY pula, lepas tu saya akan siapkan cerita THE FIRST SNOW, PAPER HEART, CINTA DI HARI RAYA 2, dan HEY YOU!!

Cadangnya nak siapkan dalam sebulan tu satu story haha. Cadang ajelah. 

Tajuk-tajuk cerita yang saya sebutkan dalam proses untuk disiapkan. Saya rasa macam terhutang janji dengan reader dekat sini huhu. Rasa macam saya kena siapkan cerita-cerita tu dulu sebelum saya buat cerita baru haha. Tak tahu, rasa macam dah berjanji dan rasa bersalah kalau tak siapkan dulu huhu.

So nak tanya, masih ada yang setia dengan karya saya ke? T_T.

Memandangkan saya nampak, AFF dah tak semeriah dulu, ramai author dan reader yang hiatus atau lari ke wattpad dan sebagainya. Jadi saya macam tertanya-tanyalah juga haha.

Tapi kalau tak ada orang baca atau pun jawab soalan saya, jangan risau. Saya tetap post cerita-cerita saya dekat sini. Kira saya memang aktif dekat sini dengan wattpad lah.

Alah senang je copy paste sebab saya menulis dekat microsoft word haha. So itu ajelah nak cakap. Janji nak siapkan cerita-cerita yang tergantung sepi tu, saya akan cuba tunaikan. 

Lagipun sekarang memang nak fokus dekat bidang penulisan so memang nak siapkan semua cerita tu dululah.

Sekarang pun, SHE'S MY GIRL heronya Baek Hyun sudah diupdate separuh. Sesiapa nak baca bolehlah pergi tengok dan minta maaflah cerita tu haha hambar sebab nak mula menulis balik kan lepas tinggal beberapa tahun tu agak kekok. But i will try make it tak kekok haha :D

Cerita MY LOVE STORY pun dalam proses nak sampai ending. Fuh berpeluh nak siapkan satu cerita yang babnya memang panjang menjela. Kadang-kadang storyline lari, gaya penulisan apatah lagi haha.

Okey itu je nak bebel harini.

Comments

You must be logged in to comment
m_nanakim
#1
Yup, saya pun dh inactive kat sini, tergantung je crita semua tapi bukan sebab beralih ke wattpad atau site fanfics yg lain tpi sbab lumrah kehidupan ni ada-ada je perkara berlaku. Penulisan pun hampeh sebab lama dh x menulis :( apapun, sperti awak, rasanya mcm dh ada komitmen balik nk sambung aktif kat sini so yeah, nanti sya konfem layan awak punya story ^^
ElSoon
#2
me is setia menunggu any update(s)~!
mochanim
#3
Haah, saya setuju yang writers malay tak seramai yang dulu. Dan saya tak boleh tipu yang saya agak sedih pasal ni.