DUA

Happiness[MALAY FANFICTION]
Please Subscribe to read the full chapter

"Macam mana kita nak beritahu Minha tentang perjanjian mendiang appa dan Uncle Kim?Ini soal masa hadapan adik bongsu.Apatah lagi dia masih trauma tentang itu."Yoochun yang serius memandang setiap wajah yg ada dalam bilik itu.

"Yoochun-hyung,biar saya cari cara untuk satukan mereka.Hyung carilah cara untuk beritahu Minha.Saya masuk tidur dulu."Changmin dan berlalu pergi.

Keesokkan hari di sekolah,

Jung Minha berjalan ke kelas apabila pelbagai jenis jeritan yg menandakan BTS telah sampai."Mereka ni tiada kerja ke asyik menjerit.Lebih baik tidak sekolah."Bisik Minha kepada diri sendiri.

Kim Taehyung terlihat seorang gadis yang langsung tidak kisah tentang dia dan rakannya.'Berani dia tidak lihat aku.Siaplah dia.'Dengan muka poker Taehyung berjalan kearah Minha dan melanggar Minha yang memegang secawan kopi dan menyebabkan air kopi itu tertumpah ke kemeja Minha.

"Woi,kenapa langgar aku?Tiada kerja sampai langgar aku."Herdik Minha.Taehyung memandang Minha dan terus menolak Minha."Kau adalah mangsa aku mulai hari ini.Jangan fikir aku akan maafkan kau."jerit Taehyung tanpa memikirkan Pengetua berdekatan.

"Kim Taehyung,Jung Minha masuk ke bilik saya SEKARANG."Changmin merupakan pengetua untuk JMH High School.Ahli BTS memandang Taehyung seketika dan terus ke kelas."Aku harap Taehyung okey.Pengetua kita itu boleh tahan garangnya. "Ucap setiap ahli itu.Mereka risau akan Taehyung. 

Di bilik pengetua

Kim Taehyung menunggu Jung Minha yang menukar baju."Kenapa kamu menolak Minha tadi?"Changmin yang sangat geram."Dia cakap benda buruk tentang saya.Tuan."bela Taehyung.

"Kamu fikir saya tidak nampak kamu langgar Minha dulu?Minha,kenapa lambat sangat?"Beberapa minit kemudian,Minha muncul dengan baju kemeja baru.

"Minha,kan oppa dah cakap hati-hati.Biar oppa call Sooyoung-nuna suru

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet