SATU

Happiness[MALAY FANFICTION]
Please Subscribe to read the full chapter

Jung Minha Pov

"Cik muda,di manakah ingin saya turunkan cik ?"Pemandu peribadi Minha.

"Oppa,macam biasa di depan kafe tu.Macam mana cermin mata saya ni sesuai dgn my style today ?"Jung Minha membelek wajahnya.

"You always beautiful.Okey,kita sudah sampai.Jaga diri di sekolah."Dan berlalulah kereta itu meninggalkan Minha di hadapan kafe itu.

Sepanjang perjalanan ke sekolah,Minha hanya tersenyum tetapi senyumannya hilang sebaik sahaja dia terlihat kelibat seorang lelaki yang agak kacak.'Itukan Kim Taehyung,kingka yg paling kejam dekat sekolah tapi kan sekolah bermula pukul 7:30 pagi.Okey buat macam tidak kenal dia.'Dengan muka blur,Minha melepasi Taehyung tetapi nasib tidak baik apabila seseorang mencengkam lengan Minha.Dengan sepantas kilat,Minha berlari dari tempat kejadian.

Di sekolah

Jung Minha terus berlari ke lokernya sebelum ada sesiapa perasan dia baru sahaja melarikan diri dari entah apa yg mencengkam lengannya tadi.Selepas mengambil beberapa buah buku,Minha terus ke kelas pertamanya dalam hari itu sambil berdoa orang tadi bukan sekelasnya.

Untuk sepanjang hari itu tiada perkara pelik yg berlaku.

"Alamak Yoochun-oppa pasti marah kalau aku x ada masa dia memilih tuksedo untuk dia dan Junsu.Before anything better call Youngmin-oppa if he here"Minha mengeluarkan Iphone 6  miliknya yg merupakan hadiah dari Yunho-oppa sewaktu Minha memenangi pertandingan mengambil gambar dua bulan lepas.

"Oppa,di mana ?Ada sediakan kek yg Minha buat pagi tadi ?Good job.Okey saya datang ni.Dlm 5 minit."Minha berjalan dengan laju hingga t

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet