TIGA

Happiness[MALAY FANFICTION]
Please Subscribe to read the full chapter

"Aku nak minta maaf untuk semua ini dan akan datang.Minha,can't I ask you something?Are you have fiance?"

"How you know ?"Minha memang terkedu.

Tiada sesiapa yang tahu dia ade tunang kecuali keluarganya."Solma,awak adalah Dia.Tapi tidak kan ?"Minha seperti merasa ingin lari dari situ tetapi Taehyung lebih cepat berfikir dan cepat menarik Minha ke dalam pelukannya.

Minha tidak dapat menjerit dengan mulutnya ditekup."Jangan cuba lari.Kamu tidak akan terlepas dari aku.Kita jumpa nanti."Dengan berakhirnya kata Taehyung pelukan itu terlerai dan Taehyung berlalu seperti tiada apa-apa berlaku. Air mata mengalir di pipi Minha tanpa disuruh.

Tanpa di tangguh Minha terus ke kelas.'Mulai sekarang aku perlu jauhkan diri dari dia.Kenapa dia jadi tunang aku?'

Taehyung mengajak ahli BTS ke restoran berdekatan sekolah."Taehyung,apa tujuan kau ajak kami ke sini? Tak pernah kau nak belanja kami. "Nam joo memandang ke arah menu. "Korang tahu aku ade tunang ? Mulai malam ini aku akan tinggal dengan dia.And her name is Jung Minha.Adik pengetua kita."

Mereka terdiam sebelum tersenyum."Hyung akan tinggal dengan yeoja.Saya harap akan ada berita baik tidak lama lagi."Jung kook mengusik Taehyung yang sedang stres. "Kami setuju."Seok jin juga menyertai.Dengan itu semua orang berkomplot untuk mengusik Taehyung."Tak akanlah

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet