EMPAT

Happiness[MALAY FANFICTION]
Please Subscribe to read the full chapter

Keesokan harinya pun tiba,Minha memasak sarapannya dan Taehyung sebelum terus ke sekolah untuk mengelak bertemu Taehyung seawal ini.

Taehyung gembira dia boleh mengusik Minha tetapi apabila dia tahu yang Minha sudah ke sekolah,terlepas peluangnya.Taehyung menghabiskan sarapannya dan bergerak ke sekolah.

Untuk beberapa puluh minit,Minha merasa tenang duduk di tempatnya sehinggalah sepasang tangan memegang bahunya."Ahh.Yah Kim Taehyung terkejut saya.Nasib baik saya tiada sakit jantung."Minha memarahi Taehyung.

"Kenapa kau datang sekolah awal? Kan kita ade 30 minit sebelum kelas bermula."Taehyung tanpa meminta maaf."Kita ada kerja untuk dibuat.Oppa saya suruh saya lihat beberapa fail yang dia tinggalkan.Sudah siap pun.Taehyung bangunkan saya sebaik sahaja ada rakan sekelas sampai.Tolong."Minha meletak kepalanya di atas meja dan terus terlelap.

"Pasti malam tadi dia tidur lewat.Minha maafkan aku pasal terkejutkan kau.Aku cuma nak tanya.Tak apalah kau tak dengar aku punkan.Macam ini lagi bagus.Karang jatuh standard aku."Taehyung bercakap seorang diri.

15 minit kemudian,

Minha terbangun sendiri apabila semua mata di dalam kelas memandangnya seperti dia membuat kesalahan.

"Berani dia tidur di bahu V-oppa."Salah satu bisikan sampai ke telinga Minha.Taehyung membiarkan kepala Minha di bahunya kerana dia yang meletakkan kepala Minha ke atas bahunya.

Minha memandang Taehyung dengan hati yang panas."Why you don't wake me up ? Look what will happen.Saya akan dapat masalah dan itu disebabkan awak.Cakap kat cikgu saya ponteng ada kerja lagi."Dengan itu Minha membawa begnya keluar dari kelas.

Dan perbuatannya mengejutkan rakan-rakan yang lain terutama Taehyung.Tanpa ditangguh Taehyung lari mengikut Minha.

Minha berlari ke pejabat Changmin dan duduk di situ sambil mengelap air mata yang asyik mengalir.

Taehyung berlari ke pejabat tersebut dan melihat Minha yang duduk di sudut pejabat."Minha,aku minta maaf.Janganlah menangis lagi.Kalau mereka buat kau,aku akan lindungi kau.Kaukan tunang aku.Aku jenis yang akan jaga hak miliknya."Taehyung cuba memujuk Minha yang semakin kuat tersed

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet