COUPLE BRACELET????

Devils' Play
Please Subscribe to read the full chapter

[CONTENTID1]COUPLE BRACELET[/CONTENTID1]

[CONTENTID2]OUTHER POV[/CONTENTID2]

[CONTENTID3]kringgg...kringggg

bunyi loceng sekolah menandakan tamatnya waktu persekolahan pada hari ini. Pelajar-perlajar berasak-asak keluar dari kelas. Mungkin mereka ada hal masing-masing yang harus dilakukan.

Mirae mernghela nafas perlahan. Dia merehatkan kepalanya di atas meja. Mukanya mengadap Jungkook yang sedang mengemas buku-bukunya dan di masukkan ke dalam beg. 

"Yah!! Mirae kau tak nak balik lagi ke?" tanya Jungkook sambil tangannya mengibar-ngibarkan buku yang berada di tangannya.

Mirae hanya menggeleng. Malas mahu pulang ke rumah. Nasib baik Omma Kim tiada di rumah kerana omma kim ada temujanji di luar negara. Temujanji? Mirae tidak pernah fikir itu temujanji untuk syarikat Omma Kim. Yang dia tahu Omma Kim mungkin pergi berfoya-foya. 

Kelas semakin sunyi. Kini, hanya tinggal Mirae dan Jungkook di dalam kelas. Jungkook menggalas begnya yang sudah selesai di kemas. 

"Mirae kalau kau tak nak balik lagi, aku nak balik dulu. Lagi pun aku ada kelas fotografi" ujar Jungkook

Mirae menjongket kening tanda tidak faham.kelas fotografi? apa tu?

"kelas fotografi? apa tu?" tanya Mirae

"Kau tak tahu? apa tu fotografi?" Jungkook inginkan kepastian. Mana mungkin gadis ini tidak pernah tahu apa itu fotografi. Mmirae hanya menggeleng.

Jungkook terkekeh-kekeh.  Comel dia lihat wajah cemburut Mirae.

"Fotografi tu kelas yang ajar kita cara-cara nak ambil gambar dengan betul. cita-cita aku nak jagi seorang fotografer sebab aku nak ambil gambar yeoja yang aku suka. " ujar Jungkook . Mirae mengganguk. Suasana kembali sunyi.

" Siapa gadis idaman kau tu" tanya Mirae.

"itu........." belum sempat Jungkook menyambung ayatnya. Bunyi deheman seseorang di muka pintu telah mengganggu Jungkook meneruskan kata-katanya.Meraka berpaling serentak. 

Taehyung berjalan ke arah mereka dan menarik tangan Mirae keluar dari kelas.  Nasib baik  Mirae sempat ambil beg sekolahnya. Jungkook terpinga-pinga.Mirae meronta-ronta untuk di lepaskan. Namun, cengkaman tangan Taehyung amat kuat. Tangannya sudah sakit. Air matanya menitis setitik demi setitik. Taehyung membawanya ke pehentian bas. Di hentaknya badan Mirae di dinding aluminium perhentian bas. Mirae mengaduh kesakitan. Taehyung merenung anak mata Mirae dengan tajam.

"kau tahu tak? Aku tunggu kau lama kat depan kelas aku, Tapi kau tak muncul-muncul. Aku punada tahap kesabaran juga" tengking Taehyung. Dia menunjal-nunjal kepala Mirae. Mirae menggigit bawah bibirnya menahan sakit yang amat sangat. Manalah dia tahu yan g Taehyung ni tunggu dia. Kalau dia tahu awal-awal lagi dia terpacak depan kalas Taehyung.

Rasa bersalah menyelubungi hati Taehyung tatkala menatap air jernih yang mengalir di pipi mulus gadis ini. Dia menyeka air mata Mirae. Dia merapatkan badannya ke badan Mirae.Dia meletakkan tangannya di sisi kepala Mirae. Orang yang lalu lalang mungkin akan terfikir yang  bukan- bukan. 

"Kau dengar sini. Sekali lagi kau buat aku marah nahas kau" bisik Taehyug. Mirae hanya menggangguk. Taehyung mula menjauhkan badannya. dia duduk diatas bangku yang disediakan di perhentian bas.Taehyung menunduk. bermain dengan jari-jarinya.  Mirae masih dalam posisi asal. dia tercungap-cugap mengambil nafas baru. B

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
kwonShinHye
I will update if have60++++++ suboes and 10 upvorters^^

Comments

You must be logged in to comment
syasyumilaimzamani #1
Chapter 6: please update soon
syasyumilaimzamani #2
Chapter 3: baru baca chapter ni, tapi dah rasa best...
song_hyein #3
Chapter 6: best giller cite ni
AsyiA_MiZuki
#4
Chapter 6: update oon
syayu7
#5
Chapter 6: jong inT-Tsedih..aloo authornim jgn nngs.Try lain kali pulak ea:)
Mrs_owl
#6
Chapter 3: Wahh sweetnya taetae...update please ^-^
syayu7
#7
Chapter 3: aloo comelnya cita ni..huhuhh♥
aquariusxpisces
#8
Chapter 3: Wahhh!!!
I love this fanfics!
Ada mood nk membaca ff..ingtkan boring ( mian)
Rupanya tersangatlah daebak!
Keep update!!
sindahrelaa #9
Thanks for your recommend.Its interesting.Keep update author nim!!
-nahyun
#10
thanks for recommend awak! i found this story interesting . keep update