Chapter 3 -

I Choose To Love You(Malay Fanfiction)
Please Subscribe to read the full chapter

 

Annyeong!

Sorry for take so long hiatus . It has been almost 2 years for me to do a comeback . As u can see. last sy update ff ni tahun 2015 , umur saya pada masa tu 15 tahun . And now , I'm 17 .Rasanya kosa bahasa saya untuk yang ni lebih baik daripada tahun-tahun sebelumnya XD ..AHAHA

Mind if you subscribe , vote and comment this fanfic :) So, I hope you liked today's update! I''ll do my best for the next chapter! FIGHTING ! 

xoxo

 

------------------------------------------------------

 

''Chakkaman..Park Chanyeol?''desis Sehun.Dia maksudkan Chanyeol EXO? Sehun mengerling gadis genit yang berada di hadapannya.Hyun Mi yang menyedari seperti dirinya diperhatikan berkerut.

''Apa? Kenapa pandang saya macam tu? Ada apa-apa ke kat muka saya ni?'' soal Hyun Mi sambil menekup kedua-dua belah pipinya.Mungkin ada kotoran di mana-mana bahagian di mukanya.Hyun Mi yang sebal melihat reaksi Sehun yang masih berdiam diri itu mula mengatur langkah ke pintu untuk keluar dari bilik.

Serius! Dia nak keluar dari bilik ini. Apatah lagi bersama dengan lelaki yang mencurigakan itu. Heol. Sudah la pakai 'mask' di muka.Fikir kau hot sangat?

Hyun Mi mula memulas tombol pintu tersebut namun hampa,tidak berhasil .Aik , kenapa tak boleh buka ni? Ommona!

'' Yah ! Awak kunci pintu ni dari luar ke tadi? '' soal Hyun Mi dengan nada yang tinggi. Bibirnya diketap kuat .Geram dengan perangai Sehun itu. Sudah lah dia ditarik sesuka hati !

Sehun pula terkebil-kebil melihat Hyun Mi. Lantas, dia pergi ke arah pintu itu dan menolak kepala Hyun Mi dengan agak kuat ke tepi untuk mencuba namun hasilnya tetap sama .Sabar Hyun Mi sabar !

''Bertenang Hyun Mi. memang macam ni. Perangai serupa monyet dalam hutan! Ya ya bertenang  '' kata Hyun Mi dalam hati sambil memicit pelipis dahinya. Dia pasti mukanya sudah merah menahan kemarahan. ''Mwoh? Kau samakan aku dengan monyet ? Muka aku setaraf artis antarabangsa kau kata aku monyet! '' Sehun mengetuk kepala Hyun Mi ,geram dengan gadis itu ! Hyun Mi mengaduh kesakitan . LAGI! Dia ketuk kepala aku . Hyun Mi menjeling Sehun . Dasar !

Haih, macam mana aku nak balik dorm ni? Sehun serabut! Mata Hyun Mi mula berair mengenangkan nasibnya. Bila bila masa sahaja, empangan air matanya boleh pecah.Sehun terduduk di penjuru bilik itu dan bersandar pada dinding manakala Hyun Mi pula masih setia berdiri di hadapan pintu .

Sehun cuba memikirkan cara untuk keluar dari bilik itu. Penat berfikir akhirnya Sehun pasrah .Tiba-tiba, Sehun menyedari badan gadis di hadapannya itu terhinjut-hinjut.Namun, sedunya tidak kedengaran . Dia tahan agaknya. Eh ,dia menangis ke? Sengal la kau Sehun !

Perasaan bersalah mula menyelubungi dirinya. Sehun mula berdiri dan perlahan-lahan dia menghampiri gadis itu. Dia menggaru kepalanya yang tidak gatal , mencari idea untuk menenangkan gadis itu.''Yah.. Gwenchana? '' Sehun menepuk perlahan belakang badan Hyun Mi untuk menenangkan gadis itu .

Namun , tangisan gadis itu akhirnya meletus . Malah, menghasikan bunyi lebih kuat . Sehun mengeluh berat.Dengan perasaan ragu-ragunya dia menarik Hyun Mi supaya berhadapan dengannya. Namun, gadis itu masih menunduk ke lantai. Mukanya merah kerana menangis.

Sehun pandang wajahnya yang sedang berdiri di depannya dengan mata berkaca. S

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
srisabrina
I had updated Chapter 3 I Choose to Love You! Comeback home ~

Comments

You must be logged in to comment
Byun_Bo_Eun #1
Chapter 2: best nyer cerita ni.....cepatla update chapter 3 x sabar ni....
ierashahira
#2
Chapter 2: Sehun sangat macho.. hahahahahahaha..hyunmi memang ganas. Suka sangat. Update soon author nim
ierashahira
#3
Chapter 1: wah daebaklah cerita ni! agak-agaknya siapalah yang tarik hyunmi,mungkin sehun! update soon (Dah gilalah ni. harap maklum)
BabySprinkle98
#4
Chapter 1: Sape namja yg Hyun Mi xleh lpkn tu,ap hbgn die ngan Hyun Mi?......Eh Sehun ni mmandai je ckp Hyun Mi GF die *tarik* tlinga kan bru tau huhu ^^,......cehh Sunhwa ni mntg2 lah die tu the leader of EXO FANCLUB ske ht je nk main tarik rmbt org *tembak* pkai sniper bru tau huh >_<.....agkny spelh si pnylmt tu......UpDaTe SoOn ^_- DaEbAk !!!