Extra Chapter I ; Aku Chen

Aku Chen
Please Subscribe to read the full chapter

EXTRA CHAPTER I

Hari ini kami semua bakal berlatih untuk lagu comeback yang baru iaitu lagu Wolf, bunyi macam musang, aku pun ingatkan wolf itu ialah musang, maka aku pun pergilah menanyakan Kris-gege yang pandai bahasa inggeris itu, wohoo, kau, Kris tu, kalau dah speaking boleh ternagnga semua ahli Exo di buatnya, mana taknya, dia itu kan dulu duduk kat Canada, so memang terrer lah bak-bak speaking ini. Kalau omma aku dulu tinggal kat luar Negara pun, konfim aku akan pandai maacm Kris, korang jangan gelakkan aku, aku cakap benda reality, kalau korang tak percaya silalah hantar aku ke luar Negara, tetapi janganlah hantar aku ke Bombay pulak, tak pasal-pasal semua masyarakat di sana kakan mengatakan aku ini unta.

 

Korang mesti tertanya-tanya, kenapalah aku cakap Negara Bombay, bukan Gurun Sahara, ini disebabkan oleh Chanyeol dan Tao yang kata, so aku pun mengiyakan sahaja, diorang berdua kata yang kalau aku nak ke luar Negara jangan ke Negara Bombay, sebabnya di sana pertenakan unta sangat terkenal, aku yang tak beberapa nak cerdik sangat waktu itu hanya mengiyakan sahaja apa yang Chanyeol dan Tao katakan.

 

Okey, berbalik sahaja pada cerita Wolf tadi.

 

“Kris gege,” aku memanggil Kris dengan panggilan yang begitu lembut hingga boleh membuatkan jantung mana-mana peminat aku mengepam dengan laju seperti selepas marathon.

 

“Ada apa?” tanya Kris yang sedang sibuk mengahfalkan lirik lagu Wolf partnya itu.

 

“Apa maksud Wolf? Musang ke?” aku menanya Kris gege sambil menundukkan kepala, malu woii, kalau tak tahu apa itu maksud wolf.

 

Belum sempat si Kris gege nak menjawab, maka adalah si maknae yang berambut pelangi ini sibuk menjawab pulak, hish, dia ini, kacau line betul lah, kau pergi ajelah kat leader kau Suho itu. Mesti kau tak suka leader kau yang banyak membebel kan? Tengok aku ni, bertuah giler dpaat leader macam Kris yang muka toya aje 24/7, dah lah tak pernah nak marah atau membebel kami semua. Aku sayang kau lah Kris, tapi aku lagi sayangkan kau kalau kau bagi aku position leader Exo-M ini dekat aku.

 

“ChenChen hyung, takkan lah wolf pun tak tahu apa benda itu, Cuma Chen hyung buat bunyi, woof, woof, woof,” kata Sehun.

 

Aku pun mengikuti sahaja apa yang Sehun kata sambil membuat bunyi ‘woof,’woof,woof,’ okey aku dah tangkap apa yang maknae benggong ini nak sampaikan, pandai jugak kau ni Sehun walaupun sekolah sampai tadika sahaja, oeky tipu, Sehun sudah tamatkan Sekolah Tinggi dia, korang semua yang fan Sehun silalah jangan marahi aku yang comel ini. Aku sahaja nak bergurau dengan korang.

 

“Oh, Wolf itu ialah anjing, hahaha jankun sungguh aku ni,”aku kata sambil ketawa terbahak-bahak.

 

‘PAKK’, bunyi orang mengetuk kepala aku dengan kasut yang berbau busuk, aku pun terus berpaling untuk melihat siapa empunya kasut yang suka hati dia sahaja ketuk kepala ak

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
GreenDecember
check out the poster for Aku Chen !!

Comments

You must be logged in to comment
hjkyung #1
Chapter 5: Chenchen si unta kaki troll XD
Aigooo chen chen. You re so meannn. Sakai ahh.
Saya suka story awk. You re my fav author♡
Thanks n keep writing!!!
AsyiA_MiZuki
#2
Chapter 5: waduh.hampir pecah perutku ini sebab banyak ketawa ^_^
misz_dina #3
Chapter 5: Hahaha xD lawak siot!!!
YeollieRancher
#4
Looks nice together, best of luck with your stories! ^^
Dragneel09 #5
Chapter 4: Chenchen....Kenapakah engkau begini? XD
Syazwaniroslee #6
Chapter 4: Sakit perut gelak. Sampai keluar air mata. Chen. Chen. Hahahahhaa. Troll kau tu. Hahahahha. Daebak cerita awk ni. ^^
Chocolate_Crush
#7
Chapter 4: Best fanfic ever! (Tapi versi troll punya la ye...)
nisakriseu #8
Chapter 4: Kris cool comel xD
happineseu
#9
Chapter 4: "Aku sayang kau lah Kris, tapi aku lagi
sayangkan kau kalau kau bagi aku
position leader Exo-M ini dekat aku."
ketamakan apakah ini Chen xD
jjongkeylover
#10
Chapter 4: hahahaXDD apa sudah jadi ngan Chen dan Chanyeol..mcm budak budak..
Kris,sayang sgt ke kat kasut tu sampai bau busuk?? -,-''