OMG .. SGMH 10

Ợḥ Ṃỵ Ḡợḍ..! She Got My Heart
Please Subscribe to read the full chapter

Pagi itu seperti biasa Ga Yeon bangun dari tidur dan bersiap-siap untuk kesekolah. Dia menjamah sarapan ala kadar saja pagi itu. Iyalah masih penat dengan aktivi perkhemahan yang baru tamat kelmarin.

 

Haissshhh, kedekut betul sekolah tu nak bagi cuti… Tak tahu ke yang semua pelajar yang pergi berkhemah semalam masih penat… Tak berperikemanusiaan betul… Ish ish ish…

 

“Omma! Ga Yeon pergi sekolah dulu..”Pamit Ga Yeon.Dia mencium pipi Ommanya lalu melangkah keluar dari rumah dan berjalan menuju ke busstop yang terletak tidak jauh dari rumahnya. Dari situ dia akan mengambil bas dan terus ke sekolah.

 

 

. . . .

 

 

Ga Yeon melangkah malas di koridor tingkat 2 menuju ke kelasnya yang terletak dihujung sekali.Tidak tahu mengapa hari ini dia berasa tidak sedap hati. Ada sesuatu yang akan berlaku… Ga Yeon memegang dadanya dan mengurut perlahan meredakan keresahan dihatinya… Aneh kenapa ya dia rasa begitu??

 

“Apasal rasa tak sedap ni… Ada apa-apa yang tak kena ke?”Bisik Ga Yeon sendirian.

 

Setibanya Ga Yeon dikelas, dia melihat Jackson tiada di tempat duduknya. Mungkin lewat hari ini agaknya mamat tu… Fikir Ga Yeon… Ga Yeon melihat Sehun pula, Sehun yang sedang mendengar muzik menggunakan earphone mengangkat tangan melambai kearah Ga Yeon apabila melihat dia berdiri di depan pintu kelas. Ga Yeon membalas lambaian tangan Sehun.Kemudian dia melangkah ke tempat duduknya sendiri. Ga Yeon menyimpan begnya ke bawah meja.

 

Sudah pukul 8..
Loceng bermulanya persekolahan sudah berbunyi.Cikgu Kwang Soo pun sudah masuk ke kelas dan sudah mula mengajar pun. Jackson masih tidak muncul..Ga Yeon memandang tempat duduk Jackson yang kosong. Aneh dah lewat sangat ni kenapa Jackson tak datang-datang lagi… Ponteng ke??

 

Akhirnya kelas Cikgu Kwang Soo berlalu begitu saja dengan beribu persoalan yang bermain di benak Ga Yeon.Buku latihannya kosong, langsung dia tidak menulis sebarang cacatan. Dia mengelamun jauh sambil bermain-main dengan pen ditangannya.Tiba-tiba bahunya disentuh lembut dari arah kiri.Membuatkan Ga Yeon yang mengelamun tersentak.

 

“Dah sampai Hong Kong ka?? Jumpa Jackson??”Soal Sehun bersama dengan senyuman.Dia menarik kerusi tempat Sehun dan melabuhkan punggungnya.

 

“Ish kau ni… terkejut aku… Kalau ada penyakit dah lama jalan rasanya…“

 

Sehun hanya tersengih apabila Ga Yeon berkata begitu.

 

“Wey kau tahu tak kenapa Jackson tak datang hari ni??” Tanya Ga Yeon kepada Sehun. Soalan yang ditanya Ga Yeon itu dibalas dengan kerutan di dahi oleh Sehun.

 

“Eh… Jackson tak bagi tahu Ga Yeon ke??”Soal Sehun didalam hati.

 

“Kau tak tahu ka??”Soal Sehun kepada Ga Yeon bersana dengan kerutan didahinya.

 

“Tahu apa??”Soal Ga Yeon kembali.Setiap persoalan dibalas dengan persoalan. (Author pantang betul kalau kita tanya,orang tu tanya k

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Chapter 11: Best cite btw daebak sangat...hoho
xoxogirl2 #2
Haha.........
Imxryz
#3
Is there an English version?
Kkyungwifeuu12_
#4
Chapter 11: Aish ,bru skng on ._. ,Alooo ,,Cite ni da abez ..Lemme cry T.T //Lap hingus kt baju bambam// ...........X de Series 2 ke ? T.T .I will miss this FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ~ .________. ...Great Job Author-nim~^^
misz_dina #5
Chapter 11: Best...sweet sungguh ga yeon dgn jackson>\\\<
Tasha16
#6
Chapter 11: Alah fanfics nie dah habis
ika_zul #7
Chapter 11: best giloss...buat la lagi fanfic jackyeon !!
vixxstarlight3012
#8
Chapter 11: Best habis ending die....lain kali buat fanfic pasal mereka lagi ok????jackyeon♥
emelynadya #9
Chapter 10: Hrap2 la Ga yeon itu adalah tunang Jackson..
KEAJAIBAN PASTI BERLAKU KAN!!
Sedih plak tngok si Ga yeon tu..ishx2
vixxstarlight3012
#10
Chapter 10: in love with this story..keep update