Bangtan Boys.

Noona, I love you!
Please Subscribe to read the full chapter

 

NO ONE'S POV

 

Taehyung membantu Taeyeon berjalan ke kelas semula untuk mengambil beg sekolah Taeyeon. Sunny, Jessica dan Tiffany menunggunya di depan pintu masuk kelas. Taeyeon melambai ke arah mereka bertiga dengan senyuman. 

 

"Taeyeon-ah~!!" Tiffany berlari ke arah Taeyeon yang sedang dipapah oleh Taehyung itu. Tiffany memandang Taehyung dan Taehyung melepaskan Taeyeon. Taeyeon dan Tiffany berpelukan. 

 

 

TAEYEON'S POV

 

"I miss you so muchy!!" jerit Tiffany. Aku hanya tersenyum gembira. Tak sangka aku baru berkawan dengan diorang, diorang dah rindu dengan aku. Aku rasa gembira. Sunny dan Jessica juga memeluk aku. Aku rasa nak menangis dah. Selepas berpelukan, Jessica menyerahkan beg sekolah aku. 

 

"Here, your bag. Aku rasa risau tau tak, bila tengok kau pengsan tetiba. Nasib baiklah kau tak apa-2 sekarang." luah Jessica. Aku meminta maaf. "Mianei. Aku tak sengaja pun nak pengsan tetiba. Ada sesuatu yan--" 

 

"Noona tak payah fikir pasal tu. Nanti noona pengsan lagi!" Taehyung tetiba sahaja menjerit dan memotong kata-2 Taeyeon. Taeyeon memandang Taehyung. Taehyung hanya tersengih dan dia menggosok belakang tengkuknya. Jessica dan Sunny hanya tergelak melihat keadaan itu. "Taeyeon! Beruntungnya kau! Kingka sekolah ni risaukan kau! Hahahahah" gelak Tiffany. Aku balas dengan senyuman. Taehyung juga turut tersenyum. Aku dan mereka berempat berjalan ke pintu masuk sekolah. Semua murid disitu memandang ke arah kitaorang dengan pelik. 

 

"Siapa perempuan yang ade dekat sebelah Tiffany dengan Taehyung tu? Comel gila lah!" 

 

"Entahlah. Rasanya dia budak baru. Yah! Aku rase dia lebih kepada cantik daripada comel!" 

 

Aku mula rasa segan. Diorang kata aku comel? Cantik? Mengarut je! Aku dapat rasa pipi aku mula bertukar corak dan warna. Aku memandang Taehyung yang sedang memandang ke arah mereka. Kenapa aku rasa lain macam je dengan pandangan Taehyung tu? Nampak.......... 

 

 

TAEHYUNG'S POV

 

 

Berani diorang!! Diorang tak boleh amik noona aku!! Sekali pun! Aku jumpa dia dulu! Hmmpph!! Aku memeluk tubuh. Aku terdengar seseorang tergelak. Aku melihat ke arah Sunny noona. Dia tergelak sambil memandang aku. Aku hanya menjongketkan kening aku. Sunny noona berkata pada aku tanpa suara, "Jeles eh? Hikhikhik!" Aku mendengus. Ye! Memang aku jeles! 

 

"Jom, noona! Saya nak kenalkan noona dengan kawan-kawan saya pulak! Queenka sekolah! Saya pinjam noona kejap tau?!" Aku memberitahu mereka bertiga ketika aku menarik noona keluar dari bangunan sekolah. Mereka bertiga hanya menggangguk. 

 

 

NO ONE'S POV

 

 

Tiffany dan Jessica hanya menggeleng melihat tingkah laku Taehyung itu. "Asal dia kata kita Queenka sekolah? Dan bukan noona?" luah Jessica dengan tidak puas hatinya. Sunny tersenyum. "Biasalah tu! Lagipun kan, dia tengah tarik Taeyeon dari jauh. Takkan dia nak sebut nama kita satu-2? Penat dia nak jerit tu! Hahahah" Jessica hanya menggeleng. Tiffany masih memandang Taehyung yang sedang menarik Taeyeon itu. "Kalau Taeyeon tersadung ke apa ke, aku belasah budak alien tu nanti! Huh! Jomlah! Kita pergi kantin!" Sunny agak terkejut dengan perubahan Tiffany itu. Selalunya dia tak macam ni. Pelik! 

 

 

TAEYEON'S POV

 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
amalinnasuha07 #1
Chapter 7: Update soon
taebaby_baeby
#2
Chapter 7: Hèeeee comel
wawazimi
#3
Chapter 7: Wah!!! update soon.
Tak sabarnya nak tunggu episod seterusnya.
Daebak la cerita author-nim.
I will wait next chapter ye ><
93Hanafayana #4
Chapter 7: TaeTae couple hahaha. Update soon^^
taebaby_baeby
#5
Chapter 6: Baekhyun kerr belakang semak uhhh
Update authornim
Best la ^^
93Hanafayana #6
Chapter 6: Update soon...^^
Jminiee #7
Chapter 6: Update soon !!

Taehyung macam kanak2 riang ... Hahaha ^^
galaxy_here
#8
Chapter 4: UPDATE SOON ^^
Omooo,comel je Taehyung ni.
noraaina15 #9
Chapter 4: story ni mmg best..daebak :) huhuhu dh lah taehyung dgn taeyeon comel ,;) sweet jgk..jebal update next chapter..Excited nk tahu next story