The meet.

Noona, I love you!
Please Subscribe to read the full chapter

 

BAEKHYUN'S POV

 

 

AH~ Akhirnya, aku berpindah sekolah lagi. Sekarang, aku bersekolah dekat BigHit High School ni. Aku menghirup udara segar yang berada di taman belakang sekolah. Aku mula duduk di salah sebuah bangku yang berada di situ. Tak ada orang langsung. Yelah, sekarang waktu belajar. Aku rasa bosan sebab tu aku jalan-2 dekat sini. Lagipun, taman ni cantik dan penuh dengan bunga-2. 

 

Aku mula terdengar suara seseorang. Macam ...... tengah marah aje? Aku mula memanjangkan leher dan melihat siapa orang itu. Aku tak nampak sangat sebab dia jauh dari aku. Hm... perempuan? Apa yang dia buat dekat sini? Dengan bawak kotak lagi tuh. 

 

 

TAEYEON'S POV

 

 

"Sampai hati Puan Choi suruh aku buang kotak ni dekat taman?! Dahlah taman ni sunyi. Rasa seram sejuk pulak tuh!!! ARGH!!!" Aku menghamburkan rasa marah aku. Lagipun, tak ada orang kan? Lantaklah! Aku meletakkan kotak tersebut di hujung taman. Di sebelah taman ada sebuah bangunan kosong yang digunakan untuk menyimpan barang-2. Tapi, aku tak tahu la pulak barang-2 apa. Puan Choi suruh letak dekat luar aje. 

 

Aku mengibas-ngibas skirt aku. Tetiba, aku terdengar bunyi tapak kaki seseorang. Aku menoleh ke belakang dan ...... 

 

 

BAEKHYUN'S POV

 

 

Aku tak sangka yang dia pun bersekolah dekat sini jugak. Aku hanya melihat kemana dia pergi sambil membawa kotak itu dengan muka cemberut. /hahaha XD/ Aku mula membayangkan kenangan-2 aku dengan dia dulu. Aku dah sakitkan hati dia dulu. Lepas berpisah dengan dia, aku terus berpindah ke sekolah lain. Dan, akhirnya, aku berpindah ke sekolah ni. Dan sekolah ni, sekolah yang sama aku bersekolah dengan bekas yeoja chingu aku.

 

"Huh~  Dah lah aku dengan dia aje ada dekat taman ni." Aku tersenyum sinis. Baik aku tegur dia. Mungkin dia terkejut nanti lepas nampak aku. 

 

 

TAEYEON'S POV

 

 

Aku mula rasa gementar. Baekhyun? Apa yang dia buat dekat sini? Pakai uniform sekolah ni pulak tuh. Aku menelan liur aku. Aku mula rasa menggigil. Kenapa dengan aku ni? Aku

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
amalinnasuha07 #1
Chapter 7: Update soon
taebaby_baeby
#2
Chapter 7: Hèeeee comel
wawazimi
#3
Chapter 7: Wah!!! update soon.
Tak sabarnya nak tunggu episod seterusnya.
Daebak la cerita author-nim.
I will wait next chapter ye ><
93Hanafayana #4
Chapter 7: TaeTae couple hahaha. Update soon^^
taebaby_baeby
#5
Chapter 6: Baekhyun kerr belakang semak uhhh
Update authornim
Best la ^^
93Hanafayana #6
Chapter 6: Update soon...^^
Jminiee #7
Chapter 6: Update soon !!

Taehyung macam kanak2 riang ... Hahaha ^^
galaxy_here
#8
Chapter 4: UPDATE SOON ^^
Omooo,comel je Taehyung ni.
noraaina15 #9
Chapter 4: story ni mmg best..daebak :) huhuhu dh lah taehyung dgn taeyeon comel ,;) sweet jgk..jebal update next chapter..Excited nk tahu next story