Noona!!

Noona, I love you!
Please Subscribe to read the full chapter

TAEYEON'S POV

 

 

Aku mula duduk disebelah Tiffany. Tiffany memandang aku tetapi dia tidak berkata apa-apa. Aku hanya mengeluh berat. He's back. Aku tak tahu macam mana kehidupan aku nanti. Kenapa Baekhyun mesti datang sekarang? Hati aku masih belum pulih selepas apa yang dia dah buat pada aku. Aku masih tak boleh fokus masa Puan Choi mengajar. Aku dicuit oleh Sunny. Aku memandangnya dan aku dapat rasa mata aku mula kabur ketika memandangnya. Kenapa ni? Kenapa dengan mata aku.............bup!

 

 

NO ONE'S POV

 

Taeyeon dibawa ke bilik sakit oleh Sunny, Jessica dan Tiffany. Mereka bertiga agak terkejut dengan apa yang terjadi pada Taeyeon. Mereka duduk di tepi katil yang Taeyeon baring sekarang. Mereka hendak tunggu sampai Taeyeon sedar. 

 

"Tadi setahu aku, Taeyeon okey aje. Kenapa ek?" soal Tiffany kepada dua orang lagi kawannya. Mereka mengangkat bahu tanda tak tahu. 

 

"Aku rasa ada sesuatua yang menganggu dia sekarang." fikir Jessica. Jessica ni memang bijak meneka keadaan orang. Yelah... queenka tak semestinya cantik aje. Kenalah bijak jugak dalam sesuatu perkara. /over -.-/

 

"Hm... rasanya." 

 

 

TAEHYUNG'S POV

 

 

Aku tengah berjalan ke kelas Taeyeon noona. /senang cite aku panggil noona ajelah./ Noona tengah buat apa lah agaknya lepas dia nampak benda yang aku tak tahu. Aku tengok kelas noona macam riuh-rendah aje. Kenapa tu? Aku melangkah ke salah seorang rakan sekelas dengan noona. 

 

"Mana Taeyeon noona?" Aku bertanya kepada seorang gadis. Gadis itu terkejut melihat aku menegurnya dan dia tersenyum malu. Aku menjeling ke atas. Aku suruh dia jawab, dia malu-2 pulak. Tahulah aku ni kacak lagi bergaya! 

 

"Urm.... di-dia dekat bilik sakit." Aku terkejut bertambah risau. Kan aku dah cakap. Taeyeon noona nampak pucat dan tak sihat tadi. Aku ingat nak hantar dia tadi.. hmm... apakan daya dah terjadi. 

 

"Siapa hantar Taeyeon noona ke bilik sakit?" tanya aku lagi dengan rasa cemas. Beberapa budak sekelas noona mula memandang aku dengan pelik. Macam aku ada hubungan dengan noona. Noona dengan aku macam adik-beradik walaupun baru satu hari kenal :p 

 

"T-Tiffany, Sunny dengan Jessica." Aku mengeluh lega dan aku terus berlari ke bilik sakit yang tidak jauh dengan kelas aku. 

 

 

Aku membuka pintu bilik sakit dengan penuh debaran di dada. Aku tengok Sunny dengan Jessica noona aje yang ada dalam bilik ni. Aku mula melangkah sampai Sunny dengan Jessica noona perasan akan kehadiran aku. Mereka berdua macam nak pergi aje dari bilik? 

 

"Taehyung-ah, jaga Taeyeon baik-2. Kitaorang nak masuk kelas dulu." Sunny noona menepuk bahu aku. Aku mengangguk. Dalam hati ni bertambah gabra nak berdepan dengan noona. Aku menelan liur. Aku lihat noona masih tak sedar lagi. Aku mula duduk di sebelah katil noona. 

 

"Comelnya Taeyeon noona~ Aku rasa memang aku dah terpikat dengan noona." Aku berkata dengan selambanya dan aku menekup mulut aku. Aku tengok sekeliling aku. Nasib baik tak ada kamera keselamatan. Fuh~ Aku memandang tangan noona pula. Gulp! Nak p

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
amalinnasuha07 #1
Chapter 7: Update soon
taebaby_baeby
#2
Chapter 7: Hèeeee comel
wawazimi
#3
Chapter 7: Wah!!! update soon.
Tak sabarnya nak tunggu episod seterusnya.
Daebak la cerita author-nim.
I will wait next chapter ye ><
93Hanafayana #4
Chapter 7: TaeTae couple hahaha. Update soon^^
taebaby_baeby
#5
Chapter 6: Baekhyun kerr belakang semak uhhh
Update authornim
Best la ^^
93Hanafayana #6
Chapter 6: Update soon...^^
Jminiee #7
Chapter 6: Update soon !!

Taehyung macam kanak2 riang ... Hahaha ^^
galaxy_here
#8
Chapter 4: UPDATE SOON ^^
Omooo,comel je Taehyung ni.
noraaina15 #9
Chapter 4: story ni mmg best..daebak :) huhuhu dh lah taehyung dgn taeyeon comel ,;) sweet jgk..jebal update next chapter..Excited nk tahu next story