Salji Sunyi

Wolf? [Rewrite]
Please Subscribe to read the full chapter

Jina membetulkan kaca mata hitam di wajahnya sebelum mengalihkan perhatian yang sepenuhnya ke papan putih di hadapan. Namun pandangan matanya masih kabur. Berkali-kali dia membuka dan mengelap kanta cermin matanya namun keputusannya tetap sama. "Mungkin power kau dah bertambah kut"

 

Bisikan di telinganya membuatkan Jina terkaku sebentar. Perlahan-lahan dia memandang jejaka di tepinya itu. Namun jejaka itu tidak berpaling atau menunjuk sebarang tanda bahawa dia berbisik kepadanya. Dahi Jina mula berkerut seribu. 

 

"Apahal kau pandang aku?" Mata mereka bertentangan. Jina mula terasa kecut perut. 'Mampus aku' desis hatinya. Air liur yang diteguk terasa kesat sekali. "Ta-takda apa-apa" balasnya takut takut. Sepantas kilat dia memandang ke hadapan semula.

 

Lelaki itu hanya menjeling nya tajam sebelum turut menumpukan perhatian nya ke papan putih. Jina melepaskan keluhan kecil apabila lelaki itu tidak memandangnya lagi. Tapi fikirannya masih buntu. Dia memang ingat dengan jelas bahawa itu bisikan dia, kerana itu suara miliknya. 

 

"Janganlah kecut perut, comel betul kau buat muka macam tu"sekali lagi suara itu berbisik. Jina beralih pandangan ke arah lelaki itu dan kali ini lelaki itu turut berpaling kepadanya. "Kau apahal weh?! Dari tadi tengok aku?"marah lelaki itu namun masih dikawal lagi nadanya.

 

Jina semakin bingung. Memang tak salah, itu memang suara dia. Tapi kenapa dia buat macam tak ada apa-apa yang berlaku?  "Park Chanyeol dan Kim Jina, sila berdiri di luar kelas." Kedua mata mereka terbuntang luas. "Dia yang kacau saya Mrs. Seo!" jari telunjuk Chanyeol terhala tepat pada batang hidung gadis itu.

 

"Kau yang asy

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Ayaliea
yahhhh! happy 300 readers! ! saranghajaaaa!

Comments

You must be logged in to comment
Seasony
#1
Chapter 4: I love it!!
BaeBacon__L #2
Chapter 4: What's happen next? Chanyeok buat apa kt Jina
xoxohayi #3
Please update....
loveoverdose #4
Chapter 4: Author-nim.... bestnya... update.. update.. teruskn hasil karya yg best.. 화이팅~
afiera1501 #5
Chapter 4: Kenapa dgn chen?? Knapa dy suruh chanyeol yg jaga?? Wae??
pikahbajet #6
Chapter 4: kesian chen.........update soon.....
NURA96 #7
Chapter 3: tapi????? ppali update... ;)
Sawako184
#8
Awak,saya nak tanya boleh?Awk ada account wattpad tak?