CHAPTER 3

THE PERFECT GUY IS MY HUSBAND????

SUHO POV....

selesai sahaja sesi bertukar cincin.Aku melihat ke arah minah brutal itu..dia tampil dengan gaun putih yang memang  menampakkan kesucian dirinya..aku terpesona seketika...lamunan aku terhenti sebaik sahaja si minah brutal tu pijak kakiku.

        ''ouchh!''aku menjerit kecil lalu melihatnya..hurm apalagi jelingan mautlah yang dibalasnya oleh minah brutal tu.

       ''apa semua ni?! aku tak faham?''bisiknya di telinga aku.

   aku tersenggih lalu membalas ditelinganya''kau tak dengar ke yang pengacara tu cakap..kita dah ditunangkan''

   minkyung terkesima dengan kata-kata aku tadi..tanpa menunggu kata kata dari dia ..aku terus merangkul pinggang si minah itu..serta merta posisi kami amat rapat sekarang..dia masih lagi terkejut..

                       ''woi apa ni"ujarnya tapi suaranya hanya aku sahaja yang dapat dengar.

                     ''pandang jelah tetamu parents kau tu..nanti diaorang cakap apa pulak..muka tu please lah jangan lah overshow sangat kau ni terpaksa''kata aku kepadanya.

 

                para hadirin yang hadir pun menepuk tangan ..atas pertunangan antara suho dan minkhyung.suho masih lagi berada dalam keadaan yang selamba manakala minkhyung pula masih lagi tidak tahu apa yang terjadi..

 

   minkhyung pov..

 selesai menjamu selera aku terus berlari kebilik ..mujur tiada orang di situ..aku melihat cermin..pantas aku menampar nampar kedua pipiku..sakit..maknanya ..ouh tidak ini bukan mimpi tapi realiti yang harus aku tempuhi!

           aku melangkah keluar dari bilik air dengan lemah..apa yang harus aku buat..aku terlalu muda untuk semua ni..kenapa parents aku sanggup buat aku macam ni..terus aku mengapai handphone di dalam purse putih ku..cume kawan baikku sahaja dapat menolong aku saat ini..tetapi malang nasibku..chorong tidak menjawab panggilan aku..serabut aku seketika.tiba tiba aku terlanggar seseorang..menyebabkan aku tidak stabil dan lagi sikit aku mahu jatuh..maklumlah aku lupa aku pakai high heels kills ..tetapi dalam masa yang sama..ada orang lain yang menyambut aku..bau perfume nya munusuk kedalam hidung aku..perlahan lahan aku membuka mata..suho??alamak ..dalam ramai lelaki asal dia jugak?..tak ada ke beast kikwang yang sambut aku...baru feels heaven sikit

             aku terus meleraikan tangannya kebadanku.dia kulihat memegang lehernya.''ehem..thanks..''ujarku.lelaki itu hanya sekadar menanggukan kepala.

aku mahu beredar dari situ ..tetapi tangannya terlebih dahulu memegang lenganku..aduh berdebar pulak rasa..aku menoleh kebelakang ..menghadap dia..bau perfume dia sangat mengoda..dia kemudia menghulurkan hadiah.

   ''ni hah hadiah..dari bakal future husband kau..benda ni aku main beli je tadi''

                            aku menerima huluran hadiah daripadanya

                                        dia dekat          

                              semakin dekat         

                        bau perfume dia ..

              dia mengosok kepalaku..lalu berkata''happy birthday my dear future wife''katanya lalu mengeyit kan mata..lalu beredar ..

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Arzahyunjoong #1
Chapter 2: Update more
Yifan_xoxo #2
Chapter 2: Update soon ;)