Jungkook??

Hate Before Saranghae
Please Subscribe to read the full chapter

"Kau ni apahal ha???apa masalah kau ,,apa hak kau??anak sial betullah kau ni"Ahra terus sahaja memaki hamun JungKook yang sedang memandang lantai dengan wajah sayunya. Air mata Ahra mula bercucuran. Tak fasal-2 V balik.

Ahra memandang wajah Jungkook dengan penuh rasa benci. Geram,benci dan dendam bercampur baur. Ingin sahaja dia menampar 'adik'nya itu tetapi tak sampai hati pula melihat wajah innoncent adiknya. 

"Tolonglah,,aku merayu...jangan kacau hidup aku ...please..."Ahra mengesat air matanya sebelum berlari keluar dari rumah. Dia meluru kearah taman kecil yang dibinanya dahulu. 

Mrs Shin meluru turun . Dia memandang  kearah Jungkook yang sedang mengetap bibir sambil mengalirkan air mata. Muncul perasaan sayu dalam diri wanita itu.

 

Ahra mengurut dadanya yang terasa sakit. Mungkin terlalu sakit hati dengan apa yang dilakukan Jungkook terhadap V. Kini,dia sedang berada di taman mini ciptaannya . Dia duduk diatas sebuah buaian yang diikat pada sebatang pokok. 

Angin juga bertiup sayu pada waktu itu. Bagaikan tahu perasaan yang dialaminya ketika itu. Langit yang kebiruan direnung lama sebalum menitiskan air mata jernihnya. Dia tak sanggup lagi untuk hidup dipenuhi perasaan benci terhadap ADIK nya sendiri. 

"omma,,do you hear me right now....I'm sorry....ahra memang bukan kakak yang berguna kan?ahra tak dapa kotakan janji ahra pada omma....ahra gagal ...ahra tak dapat buang perasaan cemburu tu...ahra lemah..."

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
a_minsuga #1
Chapter 3: Nagis i baca cita ni.:(
secret_admire #2
Chapter 2: update soon ! best la... update lagi ye.. please.. i can't wait!! ^^
vkooklover
#3
Chapter 1: sweet nyerr , v ! sefaktanye ff ni best . sye tabik u punya crite ..