If this page had a pop up or a redirect (it shouldn't!), please help us by reporting this page

Conflict (47 conflict fanfics)

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count
/
One Shots

Promoted - Advertise

Adulterous

Trapped in a marriage lacking intimacy, Whitley Kim enters an exciting extra-marital affair that ends in unwanted and unintended consequences. Starring EXO's Suho, GOT7's Jackson, and an OC.

My Daughter's Father

By deelovas updated
Characters Jessica, Joy, Chanyeol, Jungkook, Krystal, Henry dan ramai lagi
With 19 chapters, 16 votes, 67 subscribers, 1310 views, 12 comments
Status Completed, Members Only

Each Prince [17] mengisahkan seorang ibu muda yang ingin mencari kebenaran siapakah ayah kepada anaknya. Jessica Jung sanggup pergi ke sekolah itu semula untuk mencari bukti-bukti yang membolehkan dia mencari ayah anak kesayangannya, Jung Sooyoung atau dikenali sebagai Joy.

World's Strictest....GIRLFRIEND??!!!

By fictionfan updated
Characters Jaejoong || You
With 23 chapters, 2 votes, 49 subscribers, 1620 views, 18 comments
Status Completed

In which a rebellious,playboy guy,Kim Jaejoong,gets a ''babysitter'' to correct his behavioral conduct.

Breaking Code

By Katherine131 updated
With 7 chapters, 11 votes, 5670 views, 50 comments

  “I’d never date an Asian guy. They’re just not for us, Tamera. Point. Blank. Period.” Whether we want to believe it or not,

Protect Our Love ( Missing You Like Crazy )

By Baekyeon_Cafe updated
Characters Kim Taeyeon, Kwon Jiyoung, Sandara Park, Jung Yunho, Jessica Jung, Choi Siwon, Tiffany Hwang, and other..
With 3 chapters, 1 votes, 199 subscribers, 2170 views, 10 comments
Status Subscribers Only

    They already married, and have a cute children. But, there is no marriage that didnt have a problem. And here, the continue of their, Kwon Ji Young and Kim Ta

Shadow (HIATUS)

By Sae_Chan92 updated
Characters Lee Mirae, Do Kyungsoo, Jung Eunji, other K-Pop idols
With 3 chapters, 5 subscribers, 200 views, 3 comments

Lee Mirae merupakan seorang pelajar Jurusan Muzik di Universiti Korea. Mirae sentiasa menghabiskan masanya di bilik muzik bila kelapangan. Mirae hanya mempunyai seorang rakan baik iaitu Jung Eunji. Mirae sentiasa ditindas oleh rakan-rakan dan keluarga tirinya disebabkan Mirae dianggap sebagai anak pembunuh. Namun, kehadiran seseorang membuat hidupnya makin ceria. Tetapi semakin lama, Mirae merasai yang 'dia' akan pergi. Apakah sebabnya 'dia' itu akan pergi? dan Siapakah 'dia' yang dianggap is

Still

By schawany updated
Characters Kim Suho, Kang Gayoon(OC), Jung Eunji, Oh Sehun
With 11 chapters, 2 votes, 1360 views, 20 comments

"Omma nak kamu kahwin dengan seseorang," Puan Kang bersuara. "Tapi..." Yoon terkedu. "Jangan risau kamu kenal dia." "Ni bukan drama omma, kahwin paksa-paksa!" Yoon memberontak. Puan Kang tidak menghiraukan Yoon terus pergi dari situ. "Omma! Omma!" Yoon cuba memanggil ibunya namun tidak diendahkan "Omma, Yoon dah ada Suho..." Air mata Yoon mula mengalir...       Kim Suho

Only You.

By Do_Chan98 updated
Characters Lee Jina (OC), Do Kyungsoo, Park Chanyeol and others kpop idol
With 5 chapters, 1 votes, 8 subscribers, 280 views, 3 comments

" kenapa??  kenapa kau halang aku??  " "  Hanya kau yang aku ada... it's Only You.. "     -  Lee Jina -    " kau kata kau kuat kan??  mana kekuatan kau sekarang?? "   "  Mianhe.. I'm so sorry.. "   

LoveLutian

By Q-lover updated
With 25 chapters, 6 votes, 19 subscribers, 730 views, 13 comments
Status Completed, Subscribers Only

“We just need to win this and after that, all dreams will be come true!” – Sehun, the Leader of LoveLutian.   “I don’t need this! This is not my dream! So, don’t force me to be!” – Kai, the Dance Machine of LoveLutian.   “How can all the unknown people live in one roof and shared everythi

Loveble

By IeshaYani updated
With 17 chapters, 3 votes, 38 subscribers, 1590 views, 19 comments
Status Completed

Kebahagiaan itu bukan selamanya milik kita. Pergi satu masalah, muncul lagi satu kerumitan. Jika hubungan semanis ala-ala kek terlebih gula pun boleh bertukar menjadi sepahit-pahit hempedu, macam mana dengan hubungan bagai retak menanti belah? Di dalam hubungan percintaan, semestinya akan ada masalah dan halangan yang timbul. I

Flower Boys Next Door

By Ayunie_98 updated
Characters Chanyeol , Ji Hana (you) , Baekhyun
With 1 chapters, 10 votes, 4020 views, 49 comments
Status Subscribers Only

  "Wey, kau ke yang tiap-tiap hari asyik perhatikan aku tu?" - Park Chanyeol   "Bukan kot.. mungkin mata awak yang salah pandang. Saya nak perhatikan awak?? Takde maknanya." - Ji

I'm an idol's wife (SEQUEL)

By XOXOGIRL_ updated
Characters Shin Hyuri (oc,you), Do Kyungsoo,EXO, baby ullzang and others
With 25 chapters, 7 votes, 112 subscribers, 4670 views, 71 comments

"Berkahwin dengan idol tidak semudah yang disangka.Tapi aku sanggup bertahan demi Dyo."  -Shin Hyuri-     Apabila keadaan yang tenang tiba-tiba menjadi huru-hara dengan kehadiran setiap wa

Coup D'etat

By syfthr updated
Characters Humans
With 53 chapters, 19 votes, 150 subscribers, 6280 views, 45 comments
Status Completed

Prologue - Description South Korea’s President was attacked by terrors which terrified him and his family. Letters sent through the airmail and emails sent from nowhere contained terrors. Someone attacked the President’s bodyguard—and South Korea—the country and the people—they’re all in danger. Someone murdered the President's bodyguards and their

A History of Human and Spirits

By Qee_Ha updated
Characters Haera | Luhan | Others Character
With 1 chapters, 21 votes, 186 subscribers, 7880 views, 259 comments
Status Subscribers Only

    Park Haera, gadis yang dipinggirkan dan berasa sunyi. Malam demi malam, dia berseru. Dia ingin seseorang teman yang boleh dia ingin bercerita. Tetapi impiannya meleset. Sejak dia keseorangan akibat kematian keluarganya, dia secara tiba-tiba mempunyai kelebihan deria ke-enam. Disebabkan itu juga, hidupnya selalu mengekori oleh roh-roh orang yang perlukan pertolongan. Salah seorang dar

That's Impossible (HIATUS~)

By Sae_Chan92 updated
Characters Kim Hyejin, Byun Baekhyun, Exo, others K-Pop idols
With 21 chapters, 3 votes, 34 subscribers, 18 comments

Bekerja di balik tabir sememangnya menjadi impian Kim Hyejin. Namun, ada satu perkara terjadi kepada Hyejin yang merumitkan keadaan.. Apakah sebenarnya yang berlaku???  Siapakah yang membuat keadaan menjadi rumit??? 

NOT LIKE THIS [이건 아니야]

By BeautifulFinger updated
Characters Baekhyun Chanyeol Taeyeon Chunnie (OC)
With 3 chapters, 10 votes, 94 subscribers, 1560 views, 32 comments
Status Completed

“Kau bertahan lah!!” “Aku tak boleh, Baek..” “Kalau kau sayangkan aku, kau bertahanlah..”

Always By Your Side

By superjingwennn updated
Characters Kris, Enjing/OC, Exo
With 1 votes, 4 subscribers, 170 views, 2 comments

A spin off from the original fanfic, Dreams Do Come True.      "If someone wants to leave, there's no point of holding him back."   He made the decision to leave the company and the group at their busiest and highest period, stu

Hate Before Saranghae

By exoticsNinspirit updated
Characters jungkook,v,oc
With 4 chapters, 10 subscribers, 270 views, 2 comments
Status Subscribers Only

Aku tak suka JEON JUNG KOOK merangkap adikku sendiri.   Sebab dia,                    omma tinggalkan aku  Sebab dia,

Get Back

By blvckshot updated
With 5 chapters, 5 comments
Status Subscribers Only

Yongguk and Himchan, two young boy college students in love were like a glue and paper. They can't be apart. They have different side, and old stories from their life before they now together.