If this page had a pop up or a redirect (it shouldn't!), please help us by reporting this page

Conflict (47 conflict fanfics)

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count
/
One Shots

Promoted - Advertise

Heart and Mind

When Baekhyun wakes up from a coma after four years, the only thing he can remember is his name.

Breaking Code

By Katherine131 updated
With 4 chapters, 3 votes, 41 subscribers, 1070 views, 20 comments

  “I’d never date an Asian guy. They’re just not for us, Tamera. Point. Blank. Period.” Whether we want to believe it or not,

Fate Between Us

By Q-lover updated
With 16 chapters, 15 votes, 53 subscribers, 690 views, 11 comments
Status Subscribers Only

  “THE MEMORIES that you left with him, makes me suffer at all!” - NAM WOOHYUN   “A happiness will come in ONE FINE DAY.” - YOU   “I know how you feel, but he doesn’t give you a CHANCE

Still

By schawany updated
Characters Kim Suho, Kang Gayoon(OC), Jung Eunji, Oh Sehun
With 11 chapters, 2 votes, 1120 views, 20 comments

"Omma nak kamu kahwin dengan seseorang," Puan Kang bersuara. "Tapi..." Yoon terkedu. "Jangan risau kamu kenal dia." "Ni bukan drama omma, kahwin paksa-paksa!" Yoon memberontak. Puan Kang tidak menghiraukan Yoon terus pergi dari situ. "Omma! Omma!" Yoon cuba memanggil ibunya namun tidak diendahkan "Omma, Yoon dah ada Suho..." Air mata Yoon mula mengalir...       Kim Suho

Only You.

By Do_Chan98 updated
Characters Lee Jina (OC), Do Kyungsoo, Park Chanyeol and others kpop idol
With 5 chapters, 1 votes, 8 subscribers, 200 views, 3 comments

" kenapa??  kenapa kau halang aku??  " "  Hanya kau yang aku ada... it's Only You.. "     -  Lee Jina -    " kau kata kau kuat kan??  mana kekuatan kau sekarang?? "   "  Mianhe.. I'm so sorry.. "   

LoveLutian

By Q-lover updated
With 25 chapters, 6 votes, 19 subscribers, 530 views, 13 comments
Status Completed, Subscribers Only

“We just need to win this and after that, all dreams will be come true!” – Sehun, the Leader of LoveLutian.   “I don’t need this! This is not my dream! So, don’t force me to be!” – Kai, the Dance Machine of LoveLutian.   “How can all the unknown people live in one roof and shared everythi

Loveble

By IeshaYani updated
With 17 chapters, 2 votes, 33 subscribers, 1300 views, 19 comments
Status Completed

Kebahagiaan itu bukan selamanya milik kita. Pergi satu masalah, muncul lagi satu kerumitan. Jika hubungan semanis ala-ala kek terlebih gula pun boleh bertukar menjadi sepahit-pahit hempedu, macam mana dengan hubungan bagai retak menanti belah? Di dalam hubungan percintaan, semestinya akan ada masalah dan halangan yang timbul. I

Flower Boys Next Door

By Ayunie_98 updated
Characters Chanyeol , Ji Hana (you) , Baekhyun
With 1 chapters, 8 votes, 3670 views, 48 comments
Status Subscribers Only

  "Wey, kau ke yang tiap-tiap hari asyik perhatikan aku tu?" - Park Chanyeol   "Bukan kot.. mungkin mata awak yang salah pandang. Saya nak perhatikan awak?? Takde maknanya." - Ji

I'm an idol's wife (SEQUEL)

By XOXOGIRL_ updated
Characters Shin Hyuri (oc,you), Do Kyungsoo,EXO, baby ullzang and others
With 25 chapters, 7 votes, 108 subscribers, 4370 views, 69 comments

"Berkahwin dengan idol tidak semudah yang disangka.Tapi aku sanggup bertahan demi Dyo."  -Shin Hyuri-     Apabila keadaan yang tenang tiba-tiba menjadi huru-hara dengan kehadiran setiap wa

Coup D'etat

By syfthr updated
Characters Humans
With 53 chapters, 19 votes, 147 subscribers, 6020 views, 45 comments
Status Completed

Prologue - Description South Korea’s President was attacked by terrors which terrified him and his family. Letters sent through the airmail and emails sent from nowhere contained terrors. Someone attacked the President’s bodyguard—and South Korea—the country and the people—they’re all in danger. Someone murdered the President's bodyguards and their

A History of Human and Spirits

By OhChanHan updated
Characters Haera | Luhan | Others Character
With 2 chapters, 21 votes, 185 subscribers, 7610 views, 259 comments
Status Subscribers Only

    Park Haera, gadis yang dipinggirkan dan berasa sunyi. Malam demi malam, dia berseru. Dia ingin seseorang teman yang boleh dia ingin bercerita. Tetapi impiannya meleset. Sejak dia keseorangan akibat kematian keluarganya, dia secara tiba-tiba mempunyai kelebihan deria ke-enam. Disebabkan itu juga, hidupnya selalu mengekori oleh roh-roh orang yang perlukan pertolongan. Salah seorang dar

That's Impossible (HIATUS~)

By Sae_Chan92 updated
Characters Kim Hyejin, Byun Baekhyun, Exo, others K-Pop idols
With 21 chapters, 3 votes, 33 subscribers, 18 comments

Bekerja di balik tabir sememangnya menjadi impian Kim Hyejin. Namun, ada satu perkara terjadi kepada Hyejin yang merumitkan keadaan.. Apakah sebenarnya yang berlaku???  Siapakah yang membuat keadaan menjadi rumit??? 

The Door

By SMStan updated
With 1 subscribers, 50 views

Would you open the door that could give you a whole new life yet take away it away in exchange of it?

NOT LIKE THIS [이건 아니야]

By BeautifulFinger updated
Characters Baekhyun Chanyeol Taeyeon Chunnie (OC)
With 3 chapters, 10 votes, 80 subscribers, 1270 views, 31 comments
Status Completed

“Kau bertahan lah!!” “Aku tak boleh, Baek..” “Kalau kau sayangkan aku, kau bertahanlah..”

Protect Our Love ( Missing You Like Crazy )

By Gorjesz_BaekYeon updated
Characters Kim Taeyeon, Kwon Jiyoung, Sandara Park, Jung Yunho, Jessica Jung, Choi Siwon, Tiffany Hwang, and other..
With 1 chapters, 1 votes, 140 subscribers, 1230 views, 8 comments
Status Subscribers Only

    They already married, and have a cute children. But, there is no marriage that didnt have a problem. And here, the continue of their, Kwon Ji Young and Kim Ta

Shadow (HIATUS)

By Sae_Chan92 updated
Characters Lee Mirae, Do Kyungsoo, Jung Eunji, other K-Pop idols
With 2 chapters, 4 subscribers, 120 views, 3 comments

Lee Mirae merupakan seorang pelajar Jurusan Muzik di Universiti Korea. Mirae sentiasa menghabiskan masanya di bilik muzik bila kelapangan. Mirae hanya mempunyai seorang rakan baik iaitu Jung Eunji. Mirae sentiasa ditindas oleh rakan-rakan dan keluarga tirinya disebabkan Mirae dianggap sebagai anak pembunuh. Namun, kehadiran seseorang membuat hidupnya makin ceria. Tetapi semakin lama, Mirae merasai yang 'dia' akan pergi. Apakah sebabnya 'dia' itu akan pergi? dan Siapakah 'dia' yang dianggap is

Always By Your Side

By superjingwennn updated
Characters Kris, Enjing/OC, Exo
With 1 votes, 4 subscribers, 120 views, 2 comments

A spin off from the original fanfic, Dreams Do Come True.      "If someone wants to leave, there's no point of holding him back."   He made the decision to leave the company and the group at their busiest and highest period, stu

Hate Before Saranghae

By exoticsNinspirit updated
Characters jungkook,v,oc
With 4 chapters, 10 subscribers, 200 views, 2 comments
Status Subscribers Only

Aku tak suka JEON JUNG KOOK merangkap adikku sendiri.   Sebab dia,                    omma tinggalkan aku  Sebab dia,

Get Back

By blvckshot updated
With 5 chapters, 5 comments
Status Subscribers Only

Yongguk and Himchan, two young boy college students in love were like a glue and paper. They can't be apart. They have different side, and old stories from their life before they now together.  

I'M KWON Jiyong Guardian Angel

By Lotuspassion updated
Characters big bang members, fictional character
With 6 chapters, 3 votes, 12 comments
Status Completed

What if you were told that you were a kpop idol's Guardian Angel ? Would you doubt your abilities to help Gdragon's soul , none the less help him change his habits and become the man that God wants him to be and help him fall in love with the one he was supposed to marry.   Lena Brown  Gender:Female Eye color: Hazel Ethnicity: African American Age: 24 Date of birth to death: December 32,2013-January 9,2014 Cause of death:car accid

WHO ARE YOU?

By exoticsNinspirit updated
Characters OC,chanyeol,chen ,exo
With 33 chapters, 8 votes, 121 subscribers, 4280 views, 137 comments
Status Completed

"Kau siapa..?"Tanya Hana,gadis berabut panjang lurus dan comel.  "Aku Chanyeol...tak akan kau dah lupa"Terang Chanyeol dan cuba mendekati Hana . Hana menjauhkan dirinya dan bersedia untuk mewushu Chanyeol.

Sadness, Please Go Away

By infinitebeast99 updated
Characters Suho,You,Baekhyun,Kyungsoo,Sehun,Exo
With 2 chapters, 3 votes, 10 comments

  Sebab kau aku tak boleh kahwin dengan orang yang aku cinta! sebab kau hidup aku merana! sebab kau..Chorong jauhkan diri dia dari aku.  - Kim JungMyeon/Suho -     Saya dah buat keputusan, kita cerai lepas kita graduasi - Im Yumi -    

My Cold Sweet Love

By AiSyah98 updated
With 103 chapters, 43 votes, 351 subscribers, 20830 views, 1107 comments
Status Completed

“Aku tak pernah jumpa perempuan pelik macam kau ni seumur hidup aku..mase kecik kau makan apa hah minah pelik??kau buat apa??dosa apa kau buat hah??dosa apa aku buat sampai aku kena hidup dengan kau??.   “Ehhh..aku pelik kau cakap??aku pelik??dah kau