Last Farewell

Description

KIM HANSOL seorang penjenayah muda yang diupah untuk membunuh orang. Dia diupah membunuh ahli peniaga muda Korea, Ahn Jaehyun dalam masa sebulan. Sikapnya yang comel telah menipu semua orang yang disekelilinginya yang dia adalah pembunih misteri! Dalam menjayakan misinya, Hansol terpaksa berhadapan dengan bahaya yang boleh bunuh nyawanya sendiri.

 

JUNG DAEHYUN seorang yang sangat hensem pada pandangan pertama. Tapi jangan salah anggap, dia seorang yang bisa. Bisa Daehyun boleh menyegat mangsanya dengan mudah. Dia juga seorang penjenayah dan pernah membunuh orang tapi dia bunuh kerana hal lain bukan diupah. Dia berjumpa dengan Hansol, kawan sekolahnya.

 

JUNG YOOMI adik Daehyun. Yoomi seorang doktor di satu hospital berdekatan dengan hotel Ahn Jaehyun. Dia berkenalan dengan Hansol semasa Hansol cedera dan mula meminati lelaki itu. Gadis yang comel molek ini sebenarnya tulang belakang abangnya untuk membunuh. Dia tidak kisah, asalkan dendam keluarga terbalas.

 

AHN JAEHYUN seorang ahli peniaga muda yang berjaya dan sangat kacak. Dia sepupu Daehyun dan mangsa pembunuh Hansol. Dia tahu ramai yang akan membunuhnya jadi dia sentiasa berwaspada. Disebabkan dia sepupu Daehyun, Hansol susah mahu mendekati lelaki ini. Dia dilahirkan dalam keluarga yang sangat 'beracun'.

 

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Foreword

Assalamualaikum =)

 

Inilah pertama kali buat cerita pasal bunuh-bunuh ni. Saya peminat novel tragedi, thriller dan mystery. Huhu .-. Sila komen dan beritahu pendapat anda tentang cerita ni, juseyo~ Saya peminat BAP, TOPPDOGG dan Ahn JAEHYUN, harap faham . Haha xD

Comments

You must be logged in to comment
SeHuNYeHeT94
#1
Chapter 3: suke giler...ohsem keep update
inspirit_lover97
#2
Chapter 3: Hansol dan Daehyun gado!!
SeHuNYeHeT94
#3
Chapter 2: okey dh faham mesti daehyun pon dendam ngan jaehyun...wow cite nie ohsem giler....
FatPanda_98
#4
Chapter 1: Wahhh...gilalah, aku suka gila kalau baca action movie, lagi2 kalau da imagine aku yang watak tu haha...
SeHuNYeHeT94
#5
Chapter 1: Pfhh...gempak giler keep update
Daevil_1004
#6
Ayat yang gempak G~
SeHuNYeHeT94
#7
So...excited....fuhh x sabo nk bace... pada sape dendam dehyun....paliii update