✉ message ✉

i'm married with two-faced guy
Please Subscribe to read the full chapter

to ALL  my reader you already got a message that you need to answer..

➳  saya nak tanya apa pandangan korang pasal cerita ni?

➳  untuk chapter yang seterusnya mungkin adalah penamat story ni..so korang rasa patut ke ade sequel

➳ pernah tak sekali korang rasa tak suka dengan fanfic ni?

➳ ada tak adegan yang korang tak paham langsung?

 

(̶◉͛‿◉̶) saya nak tengok berapa ramai yang jawab soalan diatas dengan hati yang terbuka..sebab saya nak spot siapa pembaca setia cerita ni..sekarang ni subsriber ada dalam 355 ..upvote 9..terlalu sikit..hmm mungkin cerita ni tak best..so mesti korang terpaksa subscribe sebab nak baca je..lagipun jalan cerita ni macam apa tah..untuk tempoh saya buat cerita ni..saya ada spot beberapa pembaca yang suka komen..so saya ada hadiah..jangan terkejut kalau korang dapat karma point from me..ni je benda saya nak appreacite korang..nak bagi duit tak mampu..ai student lagi you..

(̶◉͛‿◉̶) kalau saya dapat 50 orang yang dapat jawab soalan kat atas tu..saya akan buat sequel..yeyyyy..kalau x dapat 50 orang harap maap la  ye.

 

 

(>‿◠)✌ ok la bye..malam ni ai post penamat cerita ni...to all my lucky reader yang dapat karma point daripada ai..congrates..bubbye..

 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
TisyiaKpopper #1
Chapter 29: Best gila weh
TisyiaKpopper #2
Chapter 1: Weh kelakar gila??
starlightkim_
#3
Chapter 30: Boleh jugak sequel tu..
AhnXion #4
Chapter 30: Nak sequelllllllll hikhikhik . Nak tngok mcm mana sehun jadi appa pula
AhnXion #5
Chapter 30: Nak sequelllllllll hikhikhik . Nak tngok mcm ma sehun jadi appa pula
KiNhAn88Wolf #6
Chapter 29: Cerita ni best saya suka!! Walaupun bias kesayangan saya mati dalam FF ni but saya still suka cerita awak!! Dan lawak bagi saya sebab Jungkook & Taehyung adalah Twins and saya x sangka yg Jungkook adalah Hyung XD
juvana102 #7
cerita best tpi kalau author buat satu lgi version English lgi best, sbb based on cerita yg dh bce, mesti ramai non Malaysian teringin nak bace. fanfics lain pun same tpi opinion je la ek?! thumbs up!
mmairah #8
Chapter 28: Saye rase sebab ff awk nie bahase melayu
youngminbfminwoo
#9
Chapter 29: Hi awak. Sorry saya baru nak comment story awak. Jujurla mula mula awak suka merapu then dah baca chapter yg tengah2 best gaduhlah, itulaa, inilah. Memang best. Maaf tau kalau saya comment lambat. Saya suka baca 1 chapter tu terus je sampai endingnya, nanti kalo potong2 tak feel la. Hehhehe. Daebak