♡♡♡017♡♡♡

i'm married with two-faced guy
Please Subscribe to read the full chapter

Haeran duduk termenung di tepi longkang dan memerhatikan bintang-bintang yang cuba memikat hati HAeran tetapi apakan daya hatinya telah kering.Haeran mengeluh berat dan menunduk lemah. Haeran hanya memikirkan bagaimana rupa Taehyung tu boleh jadi rupa macam Jungkook. Sehun yang melihat HAeran daripada balkoni hanya tersenyum melihat gelagat isterinya yang memang tak betul sejak azali " comelnya dia" 

 

Sehun tersentak dan tiba-tiba memukul pipinya dengan kuat. Haeran yang terdengar bunyik lempangan tersebut terus matanya meliar kearah balkoni dan mencebik " malam-malam pon jadi gila ke ahjussi woiii ". Sehun memandang Haeran dan membuat muka seposen " kenapa kalau aku jadi gila pon ko nak ikot ke..ohh wait ko memang dah gila sejak azali " Sehun membidak dengan pedas sepedas cili cap adabi. HAeran menunjukkan penumbuknya tanda tidak puas hati tetapi Sehun balas dengan tarian '' " macam anak itik "Haeran berlalu dan masuk kedalam rumah .

 

Sehun turun dengan bangga seperti ratu turun daripada tangga. Sehun melabuhkan punggungnya disebelah Haeran dan memicit pipi Haeran dengan kuat . " woi ahjussi ko dah lama hidup ke ?? " Haeran menepis tangan Sehun tetapi Sehun hanya menjelirkan lidah. Haeran merengus dan menyapu pipinya yang sakit . macam tenggiling betul perangai Sehun *-*..

 

" Haeran aku nak tanya sesuatu ?? " Sehun mengambil tangan Haeran dan mengusap lembut .

 

Haeran memandang Sehun pelik . * termakan buah ketum ke * . Haeran hanya membiarkan perbuatan Sehun dan hanya membalas dengan anggukan 

 

" ko sayang lagi tak dengan aku ? " sehun menaikkan keningnya sambil memandang Haeran. Haeran membulatkan matanya dan mencebik " ko pernah ke sayang aku ? " . Sehun mengeluh dan melentokkan kepalanya kebahu Haeran dan senyap walaupun jawapannya hanya akan membuat Haeran tergelak macam tiada hari esok . Haeran hanya diam dan dia sebenarnya menantikan jawapan Sehun tetapi Sehun hanya membenarkan burung gagak yang lalu sambil membuat gaya bebas.

 

Haeran menggigit bibirnya dan menolak kepala Sehun dan bangun tanda protes . Sehun hanya menjeling dengan anak matanya dan membiarkan Haeran berlalu untuk beradu didalam biliknya . " aku rasa aku dah suka dekat kau..tapi kenapa aku rasa susah nak cakap ". Haeran yang berada di celah dinding menekup mulutnya apabila dia terdengar ayat Sehun * dia sengaja ke nak aku dengar?? *. Haeran terus masuk kedalam bilik sebab tak sanggup nak dengar ayat yang seterusnya. Sehun pula membaringkan dirinya diatas sofa dan melihat 'wallpaper' Haeran di 'screen'  talefon bimbitnya .

 

***************************************************

 

keesokan harinya Sehun turun awal daripada biasa dan menuju ke meja makan dengan memegang sebuah buku . " Sehun jom makan " Haeran menarik tangan Sehun supaya duduk .  Sehun hanya menurut dan memandang makanan dihadapannya dengan berselera .

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
TisyiaKpopper #1
Chapter 29: Best gila weh
TisyiaKpopper #2
Chapter 1: Weh kelakar gila??
starlightkim_
#3
Chapter 30: Boleh jugak sequel tu..
AhnXion #4
Chapter 30: Nak sequelllllllll hikhikhik . Nak tngok mcm mana sehun jadi appa pula
AhnXion #5
Chapter 30: Nak sequelllllllll hikhikhik . Nak tngok mcm ma sehun jadi appa pula
KiNhAn88Wolf #6
Chapter 29: Cerita ni best saya suka!! Walaupun bias kesayangan saya mati dalam FF ni but saya still suka cerita awak!! Dan lawak bagi saya sebab Jungkook & Taehyung adalah Twins and saya x sangka yg Jungkook adalah Hyung XD
juvana102 #7
cerita best tpi kalau author buat satu lgi version English lgi best, sbb based on cerita yg dh bce, mesti ramai non Malaysian teringin nak bace. fanfics lain pun same tpi opinion je la ek?! thumbs up!
mmairah #8
Chapter 28: Saye rase sebab ff awk nie bahase melayu
youngminbfminwoo
#9
Chapter 29: Hi awak. Sorry saya baru nak comment story awak. Jujurla mula mula awak suka merapu then dah baca chapter yg tengah2 best gaduhlah, itulaa, inilah. Memang best. Maaf tau kalau saya comment lambat. Saya suka baca 1 chapter tu terus je sampai endingnya, nanti kalo potong2 tak feel la. Hehhehe. Daebak