Chanpter 5

Love Triangle
bila diorang cakap dalam bahsa english : the guy - blue
                                                : rina   - pink
                                    
            : driver- green

yeah! Sampai jugak aku dekat Korea!.Golek sikit..Mama cakap,suruh tunggu driver.Ni tak muncul-muncul lagi.Laparnya..perut aku dah mula menari lagu gangnam style dah ni.Nasib sempat beli sandwich kat dalam kapal terbang.Baik aku cari tempat duduk dulu.

Aku pun duduk di atas kerusi yang berdekatan dengan tingkap.Belum sehari, aku sudah pun rindu mama dan papa.Aku dengan berhati-hati membuka plastik yang membungkus sandwich itu.Tidak sengaja aku tertumpahkan mayonis sandwish itu di atas baju aku yang cantik lagi tertarik itu.Ahh! what the fish ! Aku kena pergi tandas cepat ni.Nanti kotor jugak baju ni.Dah lah mak aku yang beli, nanti mengamuk karang mak aku..kasut tinggi 10 inci yang melekat dekat pipi.

aku pun berlari ke tandas sambil membawa beg baju.Suddenly, aku terlanggar seseorang dan aku terjatuh dengan ayu sekali.Ah baboon la!.Beg pakaian aku yang berat itu menghempap betis dan buku lali aku.Aku segera melihat beg aku yang fab lagi terbaboom itu.Bukan apa, beg pakaian itu dibeli oleh seseorang yang sangat istimewa.Nasib beg aku tak rosak, Kalau tak memang aku belasah budak yang langgar aku ni.

"Sorry miss,are you alright?"tanya seseorang yang melanggar aku.Aku segera melihat.Dia memakai topeng yang menutupi hidung hingga dagunya dan menampakkan matanya yang kecil."yeah i'm fine " aku menipu.Kaki aq melecet kerana tolakanya yang tersangatlah kuat.Seperti King -Kong-kong-kong.

"Are you sure? let me help youtanya dia sambil menghulurkan tanganya."erm thanks" balasku sambil menyambut huluran itu.Ouh sh*t, sakitnya buku lali aku."Are you sure you alright?" tanya dia lagi.Eh budak ni.. macam tau tau je.

"yeah..maybe.."jawabku sambil cuba berdiri.Aku mencuba dengan sedaya upaya tetapi ianya sia sia.Aku terjatuh tetapi sempat ditangkap oleh dia.Haish, kalau budak ni perempuan, konfem orang ingat aku ni lesbian.Dah lah budak ni tengok aku semacam je.Mask pon dari tadi tak bukak.Lepastu, ber hood bagai.Budak ni tak panas kaaa?

"its seems like you can't walk.So, let me help youujar dia. "Ah thanks but where are we going?" tanyaku semasa dia memapahku."Anywhere..just believe me okay?"jawabnya sambil tersenyum.Walaupun aku tidak nampak senyumannya, aku boleh melihat dari matanya.

Belum sempat aku menanya dia, seseorang menanyaku sesuatu."Sorry miss, are you miss Rina?" tanya pemuda itu."Yes its me, so you the driver?"tanyaku."yup, so lets go" jawab driver itu sambil mengambil beg aku untuk diletakkan di dalam bonet kereta.Aku melihat orang yang menolong aku tadi.Mana pulak budak ni pergi?.Ah lantaklah dia.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Exo_Imagine
#1
Macam mana awak buat gambar tu bergerak ye???
kpopper0 #2
awesome .. update please ☺
HunHaney
#3
Chapter 8: Alien ? Seriously haha kelakar kayy~~ luls apa-2 pun update soon~~
HunHaney
#4
Chapter 7: Jenggg . It's dae to the bak !