Finally,You're Mine :'D

Twins Love

 

Di sekolah...
 
"Youngmin-ah..kenapa dengan awak ni? Sejak saya rapat dengan Soryong,kau macam dah tak nak kawan aku je" kata Hyoyoung.Youngmin mendiamkan diri.
"Nae..saya mengaku..saya memang happy gile jadi yeoja Soryong...tapi kalau awak tak suka..saya boleh putus dengan dia" Hyoyoung tidak tahan dengan sikap Youngmin.Dia lagi sanggup putus dengan Soryong daripada kehilangan Youngmin.Youngmin tersentak dengan kata Hyoyoung.
"Kau jangan bertindak bodoh disebabkan aku...kau tau tak,Soryong tu baik orangnya...jangan kau nak kecewakan hati dia pulak" kata Youngmin lalu meninggalkan Hyoyoung.
Hyoyoung hanya melihat Youngmin pergi meninggalkan dia.Dia baru sedar akan perasaan sebenar.Hyoyoung bergegas ke kelas Soryong,juga kelas Youngmin.Dia ingin berterus terang kepada Soryong.
 
"Soryong...mula-mula..memang saya sukakan awak...saya memang nak awak sukakan saya juga...tapi...sebenarnya...saya sendiri yang tak nampak..rupa-rupanya saya suka orang lain...saya sendiri pun tak perasan...saya nak minta maaf sangat-sangat...mianhamnida" kata Hyoyoung lalu menunduk.Dia segera keluar dari kelas.Belum sempat Hyoyoung keluar,Soryong bersuara.
"Orang yang suka awak tu...Youngmin kan?" Hyoyoung tersentak.Dia sendiri pun baru sedar tentang itu..tapi...bagaimana Soryong boleh tahu.
"Saya dah agak dah tentang perkara ni...dari first date lagi...tapi saya selalu berfikir...bahawa semua tu salah sangka sebab saya tak nak kehilangan awak"
"Mianhamnida" itu saja yang Hyoyoung mampu ucapkan.Dia terus melangkah pergi meninggalkan Soryong.
"Kasahamnida sebab jadi yeoja chingu saya...saya nak bagitahu awak yang dia pun sukakan awak...saya ada terbaca diari Youngmin" sekali lagi langkah Hyoyoung terhenti.Soryong pula sudah beredar ke tempat duduknya,meninggalkan Hyoyoung yang bingung memikirkan pernyataannya tadi.Hyoyoung tidak peduli dengan pernyataan Soryong lalu berlari mencari Youngmin kerana dia tiada di kelas.
 
"Youngmin-ah~! mianhaeyo~! maafkan saya~! sebab saya tak perasan tentang perasaan awak~! saya rela kehilangan Soryong daripada kehilangan awak~!" kata Hyoyoung setelah terjumpa Youngmin di atas bangunan.Ketika itu Youngmin sedang memandang persekitaran sekolahnya.
Youngmin terkejut mendengar suara itu lalu menoleh ke belakang.Dia ternampak Hyoyoung di pintu masuk.Pada mulanya,dia ingin berlagak dingin tapi tak berjaya.Dia segera mendekati Hyoyoung lalu memeluknya.Hyoyoung terkejut.
"Dah lama saya jatuh hati kat awak...tapi awak tak perasan.Setiap hari,saya cuba nak luahkan perasaan saya...tapi awak cakap awak suka Soryong.Setiap hari,saya sakit hati bila tengok awak baik dengan Soryong.Setiap hari,saya makin cintakan awak Hyoyoung...Saranghaeyo~" Youngmin melepaskan apa yang terpendam di dalam hatinya.Hyoyoung terus membalas pelukkan Youngmin.
Tiba-tiba Hyoyoung teringat sesuatu.Dia segera melepaskan pelukkannya"Awak...awak tahu tak..dongsaeng kita dah couple"
"Mwo? Maksud awak...Kwangmin dengan Hwayoung ke? patut la saya rasa lain macam" kata Youngmin.Hwayoung mengangguk.
Tiba-tiba.."Hyung~!"panggil Kwangmin."Unnie~!" panggil Hwayoung pula.Tangan Hwayoung dipimpin oleh Kwangmin.Youngmin dan Hyoyoung melihat dengan pelik.Kwangmin cepat-cepat lepaskan.Youngmin mendekati Kwangmin.
"Kenapa tak cakap dengan hyung?"
Kwangmin ke belakang."La...nak secret pun tak boleh ke...habis tu,hyung boleh je"
"Kyaa~ ni baru la...nak umumkan pun tak sempat" kata Youngmin.
Hyoyoung berlari ke arah Hwayoung."Hello~ our lovely Jo Twins..jom masuk kelas...kalau tak songsaenim marah" kata Hyoyoung.
"Dengar tu hyung...your wifey dah bising tu...hehehe~" gurau Kwangmin.
"Banyak la kau punya wifey,ha?!" kata Youngmin tersenyum lalu merangkul leher Kwangmin.
Hyoyoung dan Hwayoung ketawa melihat gelagat Jo Twins.Mereka berempat segera masuk ke kelas.Youngmin dan Hyoyoung rasa sangat gembira.Semua perasaan yang terpendam dalam hati,sudah dilepaskan.
 
Love Story of Kwangmin and Hwayoung....
2 tahun yang lepas....
Kwangmin ternampak Hwayoung sedang menangis di belakang bangunan lama.
"Hwayoung~" 
Hwayoung mendongak ke atas.Rupa-rupanya Kwangmin.Hatinya lega.Kwangmin segera duduk di sebelah Hwayoung.
 
"Hwayoung,waeyo?" Kwangmin menegur Hwayoung.
"Jung Daeryong" kata Hwayoung dengan sisa tangisannya.
"Kenapa dengan Daeryong?" tanya Kwangmin dengan hairan.
"Tadi...saya luahkan perasaan saya kat dia..." Kwangmin tersentak mendengar perkara itu.Dia rasa hatinya seperti dicincang dengan kejam.
"Tapi dia kutuk-kutuk saya depan orang ramai..kuat-kuat pulak tu..pastu dia tolak saya...sampai saya jatuh..nasib baik ada Yu Ri dengan Lime...diaorang tolong saya untuk bangun...lepas tu saya pergi tinggalkan tempat tu...saya duduk la kat sini" kata Hwayoung.
Kwangmin rasa lega selepas mendengar penjelasan Hwayoung.Dia terus memeluk Hwayoung."Awak...buat apa awak nak susah-susah...saya kan ada...saya dah lama sukakan awak...tapi saya takut nak cakap...takut persahabatan kita terputus"
Hwayoung terkejut mendengar pernyataan Kwangmin.Dia segera membalas pelukkan Kwangmin."Mianhae...saya minta maaf sangat sebab tak perasan awak...mianhae~"
"Saranghae,Hwayoung...manhi manhi saranghaeyo"
"Neomu saranghae"
Mereka melepaskan pelukkan.Kwangmin meletakkan kepala Hwayoung di bahunya.
"Kita jadi couple..tapi jangan bagitahu hyung dengan nuna eh..xD" kata Kwangmin.
"Nae"
 
 
~Thank you for reading...nak subscribe,subscribe la...kalau tak nak,tak apa ^^v~
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dengan ini...tamat la fanfiction pertama saya...thanKyu sangat-2 kepada sesiapa yang membacanya,subscribe saya dan komen...kalau ada salah apa-2...saya minta maaf...nantikan fanfiction saya yang lain ^^

p/s: Ucapan yang tak seberapa...saya sendiri tengok pun pelik..hehehe~ x) thanKyu sebab baca~!

                                                                                                                                                                                                      Ikhlas: Lysa3Kyu ^^v

 
 
 
 
 
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
nurulizzahramanlee
#1
Chapter 8: Bestnya lau saya yg jadi hyoyoung kan hehek hehe terbaik hehe
HaM_ForeVer #2
Chapter 8: ;3; Ala.. Dh habis dh? >~< Kalu awk ade fanfic baru, bgitahu eh :3
HaM_ForeVer #3
Chapter 5: "Ketika itu,Hyoyoung rasa seperti hendak pengsan.Tapi bila dia fikirkan balik,tak ada siapa nak tolong dia nanti."

XDDDD HAHA Hyoyoung <3 OuO Cepatnya awk update~ >< Kalau la sy rajin update cam awk ><

<3 ^^ Keep up the good work~!
HaM_ForeVer #4
Chapter 3: Q.Q kasihan jo twins.. >< hehe sy online ni nk baca chapter awk je ouo kena off semula sbb nk study >< pmr dua hari je lagi! BYE~
kirah99
#5
update soon
HaM_ForeVer #6
alkjsjalkdjlkasjdsk A MALAY FANFIC!! HOHO I LIKE XD OuO And yg bestnye, fanfic ni pasal HYOYOUNG AND HWAYOUNG KYAAA OTL Saya baru je duk berangan pasal tasty and jo twins and ryu twins in a fic together and then I found this!! OMG!! *-* UPDATE SOON! <3