The First Date -_-''

Twins Love

Hari ini,hari 'dating' pertama Hyoyoung.Sebelum berjumpa Soryong,Hyoyoung pergi ke rumah Keluarga Jo.

 
"Gomawo awak...saya tahu awak sengaja kenalkan saya dekat Soryong kan?" tanya Hyoyoung lalu menghulurkan hadiah tanda terima kasih kepada Youngmin.Youngmin hanya memandang hadiah itu.
"Aniya...dia yang nak kenal dengan awak....tak payah la bagi hadiah" kata Youngmin dengan selamba.Tapi dia sakit hati bila kata begitu.
"Hmm...gwaenchana..saya pergi dulu ya....doakan saya" kata Hyoyoung lalu meletakkan hadiah tadi disebelah Youngmin.Kemudian pergi meninggalkan rumah Keluarga Jo.Youngmin hanya melihat Hyoyoung keluar dari rumahnya.
 
Youngmin hanya menjeling hadiah itu.Kemudian dia menoleh ke arah hadiah itu.
'Nak ambil ke tak nak?' tanya Youngmin dalam hati.
Nak tak nak...Youngmin ambil juga hadiah itu.Tiba-tiba ada titisan air jatuh di atas hadiah itu.
"Isk...Kyaa~  Jo Young Min...be strong la...jangan disebabkan ni kau lemah...jebal...kau kena kuat semangat" kata Youngmin lalu mengelap air matanya dengan tangan kanannya.Tangan kirinya masih memegang hadiah itu.Dia bangun dari duduk lalu pergi ke bilik.
 
 
Di Taman Tasik Seoul....
 
Hyoyoung datang dengan terburu-buru sebab dia dah terlambat.Matanya terus mencari kelibat Soryong.Dalam masa seminit,matanya sudah menangkap kelibat seorang namja yang memakai baju kotak-kotak berwarna biru.Dia terus mendekati namja itu.
 
"Annyeong...Soryong-shi...mianhae..saya lambat sebab saya pergi jumpa Youngmin..." Hyoyoung segera meminta maaf dan mengharapkan Soryong faham apa yang terjadi pada dirinya tadi.
Soryong terus menoleh ke belakanga apabila dia menyedari ada orang menegurnya.'Kyeopta' sempat pula Soryong memuji Hyoyoung dalam hati.
"Eh...gwaenchana.." kata Soryong.Keadaan menjadi sunyi seketika.
"Kha-ja...kita pergi tengok wayang....pastu kita makan.." Rupa-rupanya Soryong telah merancang segala dia ingin lakukan bersama Hyoyoung.Hyoyoung hanya mengikuti Soryong saja.Selepas menonton wayang dan makan,mereka pergi ke taman tema.
 
 
Taman Tema....
 
"Nah" Soryong menghulurkan aiskrim berperisa coklat kepada Hyoyoung.
"Gomawo.." kata Hyoyoung selepas mengambil aiskrim dari tangan Soryong.Hyoyoung banyak mendiamkan diri daripada bercakap.
"Waeyo? Dari tadi awak diam je.Saya tanya berpatah-patah...awak jawab sepatah....Awak tak suka ke keluar dengan saya?" kata Soryong dengan nada kecewa.Hyoyoung hanya makan aiskrim.
"Eh..aniya...Saya tak biasakan diri lagi...Mianhamnida kalau saya buat awak marah..." kata Hyoyoung.Dia beranggapan yang Soryong tidak memahaminya.Sebenarnya dia lagi gembira dan masih tidak percaya yang dia bersama dengan Soryong.
"Kenapa dengan awak ni? Dari tadi asyik maaf je.Awak tak ada salah apa pun.Saya risau kalau awak tak suka keluar dengan saya" kata Soryong dengan serius.Itulah pertama kali Hyoyoung nampak Soryong marah.
 
"Dah lah...kha-ja..kita pergi naik roller coaster" kata Soryong lagi.Dia tak suka marah lama-lama.
"Okay..." Aiskrim tadi sudah dihabiskan oleh Hyoyoung.Dia segera mengikuti langkah Soryong.Dia sempat melihat hensetnya.
"Wae?" tanya Soryong sambil melihat Hyoyoung dengan pelik.
"Saya tengah tunggu call Youngmin ni...selalunya pukul 6 petang...dia call saya" jawab Hyoyoung yang masih pelik melihat sikap Youngmin.Soryong hanya mengangguk.Hatinya menganggap itu perkara biasa...tapi kadangkala...dia berasa iri hati.

 
 
 
~Thanks for reading...kalau nak subscribe,subscribe la...kalau tak nak...tak apa^^~
 
 
 
 
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
nurulizzahramanlee
#1
Chapter 8: Bestnya lau saya yg jadi hyoyoung kan hehek hehe terbaik hehe
HaM_ForeVer #2
Chapter 8: ;3; Ala.. Dh habis dh? >~< Kalu awk ade fanfic baru, bgitahu eh :3
HaM_ForeVer #3
Chapter 5: "Ketika itu,Hyoyoung rasa seperti hendak pengsan.Tapi bila dia fikirkan balik,tak ada siapa nak tolong dia nanti."

XDDDD HAHA Hyoyoung <3 OuO Cepatnya awk update~ >< Kalau la sy rajin update cam awk ><

<3 ^^ Keep up the good work~!
HaM_ForeVer #4
Chapter 3: Q.Q kasihan jo twins.. >< hehe sy online ni nk baca chapter awk je ouo kena off semula sbb nk study >< pmr dua hari je lagi! BYE~
kirah99
#5
update soon
HaM_ForeVer #6
alkjsjalkdjlkasjdsk A MALAY FANFIC!! HOHO I LIKE XD OuO And yg bestnye, fanfic ni pasal HYOYOUNG AND HWAYOUNG KYAAA OTL Saya baru je duk berangan pasal tasty and jo twins and ryu twins in a fic together and then I found this!! OMG!! *-* UPDATE SOON! <3