oo1

Benci Ke Cinta?
Please Subscribe to read the full chapter

Krystal ditolak dengan kasar ke locker. Badan Krystal terus bertemu dengan pintu locker menyebabkan badannya terasa sakit. Hembusan nafas milik Sehun dapat dirasai pada lehernya. Krystal mula menjadi tidak keruan. Perasaan takut mula menyulubungi dirinya. Semua pelajar yang berada disitu hanya mendiamkan diri dan tiada seorang pun yang mahu menolong Krystal. 

"To-tolong lah lepaskan saya. Saya dah lambat untok ke kelas. Tolong. Saya merayu." Rayu Krystal dengan suara takut. Air mata sudah mengalir dari mata cantiknya itu. Tangan lembutnga mengelap air mata yang mengalir itu. 

"Perlu ke kau buat muka macam tu? Kau dah hodoh tu hodoh saja lah. Ada hati nak suka aku konon HAHAHAHA lawak la kau ni. Kau budak baru kan?" Tanya Sehun dengan kasar sambil menghina Krystal yang nerd itu. 

Belum sempat Krystal menjawab persoalan Sehun, satu tangan kecil telah menarik telinga Sehun dengan kasar sehingga menyebabkan Sehun jatuh tersungkur ke lantai. 

"Hoi pelangi! Kau apahal kacau budak baru ni? Kau nak kena karate dengan aku ke?" Suara lembut itu cukup membuatkan Sehun rasa jengkel. Sudah tentu itu suara musuh abadinya, Jiwon Kliwon, tomboy yang selalu ganggu dia nak kacau perempuan. 

"Haduh. Kau nak apa kliwon? Jangan kacau aku lah!" Kata Sehun lalu bangun untuk menghadap Krystal semula. 

"Buaya darat meh lawan aku meh. Aku tak suka kau kacau budak baru!" Sambung Jiwon lalu menunjuk gaya boxing yang beliau belajar dari Astro Sports Channel. 

Sehun menjulingkan matanya. Krystal mengambil kesempatan itu untuk melarikan diri ke tempat lain sementara Sehun sibuk melayan karenah Jiwon. Jiwon dengan pantas menarik rambut Sehun yang berwarna itu membuatkan Sehun menjerit. Sehun terus menarik rambut panjang Jiwon semula sambil membongkok kerana Jiwon lebih pendek. Mereka yang berada berdekatan hanya menggelengkan kepala mereka. Sehun dengan tiada rasa bersalah terus menyerang Jiwon dan mempad-lock kan kepala Jiwon. Jiwon pula terus mengetuk kepala Sehun menggunakan kasutnya yang tercabut tadi. 

"OH SEHUN! JUNG JIWON! STOP THIS NONSENSE!" Luhan, kembar kepada Sehun jerit di situ selepas menyaksikan WWE Live di sekolah mereka itu

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet