Chapter 46

My Heart is Yours
Please Subscribe to read the full chapter

A/N : Chapter 46

Rupa-rupanya, Changhyun mengupah seorang penyiasat untuk mencari maklumat mengenai kanak-kanak lelaki itu. Dia ingin penyiasat itu menyelidiki tempat tinggal kanak-kanak itu. Setelah beberapa hari, Changhyun berjaya memperolehi maklumat yang dikehendaki. Dia berbincang dengan Jonghyun untuk menentukan waktu untuk pergi ke rumah kanak-kanak lelaki itu. Akhirnya, mereka sepakat untuk pergi pada hujung minggu.

Kini, mereka berdua berada di depan pintu rumah kanak-kanak lelaki yang disyaki anak Minsoo dengan wanita simpanan yang tidak dikenali. Jonghyun menarik nafas sebelum menekan loceng. Beberapa saat kemudian, terjengul seorang lelaki berkaca mata. Dia mengerutkan wajahnya apabila tetamu yang tidak dikenali berada di depan rumahnya.

“Yes, may I help you?”tanya lelaki berkaca mata itu.

“Hmmm….”Jonghyun sedikit berdehem.

“This is Damin’s house?”tanya Jonghyun kemudiannya. Changhyun di sisinya menatap wajah lelaki berkaca mata itu, menunggu reaksi apabila Damin disebut.

Belum sempat lelaki berkaca mata itu bersuara, sebuah kereta diparkirkan di garaj rumah tersebut. Damin bergegas keluar dari perut kereta sambil memeluk kereta mainan menuju ke lelaki berkaca mata.

“Look Ljoe samchon, umma bought me this!”ujar Damin gembira sambil mengunjukkan kereta mainan yang dipeluknya. Dia ketika itu masih tidak menyedari kewujudan Jonghyun dan Changhyun di situ.

“Changjo-ah? Ricky-ah? Is that both of you?”tegur seseorang dari arah belakang Jonghyun dan Changhyun. Mereka berdua segera berpaling apabila mendengar suara yang familiar. Di hadapan mereka, berdiri satu sosok tubuh yang dirindui.

“Niel hyung…”sebut Jonghyun perlahan. Changhyun yang berada di sisinya bertindak lebih pantas, dia terus menerjang ke pelukan Daniel. Barang-barang dapur yang berada di tangan Daniel berjaya diselamatkan oleh Chanhee terlebih dahulu sebelum berterabur.

“Hyung…where are you before? Why you never contacted us? Are you mad of us?”soalan bertalu-talu keluar dari mulut Changhyun. Daniel tidak mampu bersuara. Hanya air mata yang mengalir di pipinya.

“I think we should continue inside. We’d be embarrassed ourselves if we continue like this.”saran Chanhee kepada mereka semua. Daniel hanya mampu menganggukkan kepalanya.

“Let’s enter.”ajak Chanhee.

 

 

 

Chanhee menghidangkan air minuman untuk dua orang tetamu yang tidak disangka. Dia kemudiannya melabuhkan punggungnya di sisi Byunghyun di sofa ruang tamu rumahnya. Di hadapan mereka, duduknya dua orang tetamu yang diketahui namanya Changjo dan Ricky seperti yang disebut Daniel tadi. Daniel duduk di sofa yang hanya memuatkan dirinya sahaja. Manakala, Damin duduk bermain kereta mainan yang baru dibelinya di atas lantai tidak jauh dari mereka.

“We are sorry if we are coming inconvenience time. But, we really want to know who is Damin?”ujar Jonghyun memulakan bicara.

“Why?”tanya Byunghyun, lelaki berkaca mata. Chanhee di sisinya hanya jadi pemerhati. Daniel pula seperti menggumamkan sesuatu.

“Last week, I met him at the restaurant. At toilet e

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
aisysam94
"My Heart is Yours (main!NAP)". Special Chapter are up.

Comments

You must be logged in to comment
mpreggoland
#1
Chapter 64: thanks for mentioning my name hehe
i'm glad ending diorg semua happy..i love happy ending ^^
mpreggoland
#2
Chapter 63: Tamat dah? Mcm mn ngan Niel ngan baby girl diorg? Huhu...
Chanhee xleh pregnant ke? Cian..hope diorg happy ngan ank angkat tu ^^
twice10tion #3
Chapter 35: 'dia bakal menerima sesuatu berita yang tidak terduga'

Nak tau apa yang akan berlaku!!! ^^
mpreggoland
#4
Chapter 35: so, Changjo ank angkat? and what happen with Minsoo?
oh, update soon nae~
mpreggoland
#5
Chapter 31: oh my...Minsoo dah sedar ke? hahaha finally diorg akan date yippie!
mpreggoland
#6
Chapter 27: minsoo ni la, p mana la...kot la nk support bini dia hmm
I hope so, Niel...I hope so
mpreggoland
#7
Chapter 26: okay, sy bleh rasa drama akn bermula hahaha
Hyolyn, minsoo's ex? apa la nk jd nnt...
mpreggoland
#8
Chapter 21: haha nasib woobin dpt trima hakikat yg Niel bkn utk dia
mpreggoland
#9
Chapter 15: woosuk! I love them! hehe
harap woobin dpt lupakan Niel
mpreggoland
#10
Chapter 12: apa la woobin nk buat kat Niel? ish, nasib Jongsuk teman...
haha secret wedding dh terbongkar, cian minsoo