Register

Khunyoung (888 khunyoung fanfics)

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count
/
One Shots

Promoted - Advertise

悪魔 THE MORTAL INSTRUMENTS FACEBOOK ROLEPLAY {FB Based RP- AU \\ NEED MORE SHADOWHUNTERS & FAERIES}

The Institute is inviting you to join a school for creatures like you are: Shadowhunters, Faeries, Vampires, Werewolves & Warlocks Are you ready to join the school and go through action, lust, adventure and even love?

Diary : Catatan Kucrut Ok Taecyeon

By ovygaara Updated
Characters Taecyeon Nichkhun Wooyoung Minjun Chansung Junho
With 7 chapters, 2 votes, 27 subscribers, 560 views, 24 comments

  Eomma ngasih gue sebuah buku harian. Katanya sih, biar gue nggak stress. Cuman gue bingung mesti ngisi apa di buku harian ini. Jadinya, gue certain aja semua yang gue alamin. Ada cerita Nichkhun Buck Horvejkul, murid baru yang berhasil menggaet Wooyoung, cowok imut yang gue harap jadi istri masa depan gue. Ada cerita Minjun yang nyebelinnya bisa masuk museum rekor dunia. Ada juga cerita cowok manis bernama Junior, yang tiba-tiba masuk ke dalam hati gue. Cu

The Girl In The Painting

By dhe_dorayaki Updated
Characters Lee Junho, Hwang Chansung, Jang Wooyoung, Ok Taecyeon, Kim Minjun , Nickhun Buck Horvejkhul ,Bae Suzy
With 7 subscribers, 100 views, 3 comments

2pm boyband asal korea selatan yang selalu menebar senyuman kepada setiap orang yang mereka temui,, mereka di kenal sebagai salah satu boyband yang ramah terhadap para fans nya.. namun sesuatu hal yang aneh terjadi beberapa pekan terakhir saat salah satu dari member tertua mereka pulang berlibur dengan membawa sebuah lukisan berukuran sedang,,, lukisan seorang gadis berambut panjang terurai, di padu dengan dress putih tanpa lengan, juga setangkai bunga dandelion di tangan nya, di tambah backgrou

Just Khunyoung [Oneshoot Collection]

By aririska Updated
Characters Nichkhun ,Wooyoung, 2pm member, some other cast
With 11 chapters, 2 votes, 108 subscribers, 2360 views, 76 comments
Status Subscribers Only

Di ff kali ini akan diisi dengan beberapa fiction oneshoot yang semua tentang Khunyoung Couple. langsung baca aja yaa..... ^_^

I'm sorry sir, i'm not gay

By mannuel_khunyoung Updated
Characters Jang wooyoung; Nickhun buck horvejkul; 2PM
With 17 subscribers, 110 views, 6 comments
Status Subscribers Only

Kehidupan Wooyoung seakan berputar seratus delapan puluh derajat saat pria berwajah mesum itu terus mengikutinya.    "Sebelumnya aku minta maaf tuan, tapi anda sangat menggangguku. Berhenti mengikutiku." Ucapnya dalam nada kesal yang tertahan.   "Aku tidak mengikutimu kok. Hmm maukah kau menjadi pacarku, omong-omong?" Tanya pria itu. Matanya mengerjab, menatap penuh harap.   Kedua mata Wooyoung terbuka lebar saat mendengar penuturan pria sinting dihad

Rings

By dhe_dorayaki Updated
Characters wooyoung, nichkhun, junho , chansung, taecyeon, minjun
With 7 chapters, 1 votes, 56 subscribers, 670 views, 26 comments
Status Subscribers Only

"cincin itu seolah mengikat ku, aku tidak bisa melepasnya, ketika aku membuangnya maka cincin itu akan kembali dengan sendirinya, aku akan selalu mendapati cincin itu di kamar adik ku khun" ,,.. .. __________________________________________________ "apapun yang kau dengar jangan pernah mencoba untuk menoleh kebelakang sekalipun aku lah yang tertabrak chan".. __________________________________________________ "Tae

Always You

By ShinPM98 Updated
Characters Nichkhun, Wooyoung, Junho, Minjun
With 4 chapters, 26 subscribers, 600 views, 16 comments

Nichkhun and Wooyoung have got married since 8 months ago. They met for the first time one year before they got married because an incident. The incident lead Wooyoung to a misfortune. He lost his ability to walk or use his legs again. He turned disabled. While Nichkhun always feels guilty what he had done to the younger. Nichkhun has taken care of Wooyoung since then. Wooyoung likes Nichkhun from the beginning, started because hi

Selfish

By KPsych Updated
Characters Jun.K (Minjun), Junho, Wooyoung, Nichkhun, Chansung, Taecyeon
With 22 chapters, 7 votes, 92 subscribers, 1970 views, 79 comments
Status Subscribers Only

Junho and Minjun were raised in an orphanage. Their friendship had turned to love. And then one day, Junho was given a choice, a choice every orphan craved for. He was going to be adopted. He chose parents between parents and Minjun. He soon leaves for the US with his foster parents, only to realize that they weren’t what he expected them to be.  Minjun is devastated by the fact that Junho left him. He lives hating Junho thereafter. And Junho lives with the only hope of going back to

The KhunYoung Story

By 2pm_4ever Updated
Characters nichkhun wooyoung junho chansung taecyeon minjun
With 4 chapters, 20 subscribers, 400 views, 6 comments

" Ini tak pernah aku bayangkan sebelumnya. Menikahi gadis yang sama sekali tak ku kenal bahkan belum pernah aku lihat sebelumnya . Apalagi sekarang aku memiliki kekasih yang sangat aku cintai , apa yang harus aku lakukan?!" ( Nichkhun )     " Aku berharap ini hanya mimpi , namun semua yang ada di depan mataku sangatlah nyata .

WE ARE FAMILY

By 2pm_4ever Updated
Characters nichkun wooyoung member 2pm got7
With 9 chapters, 35 subscribers, 1120 views, 35 comments

Apa jadinya bila dalam satu rumah besar di tinggali oleh 13 namja yang super tampan dengan kelakuan aneh mereka......

Man From the Past

By ovygaara Updated
Characters Junho Chansung Wooyoung Nichkhun Taecyeon Minjun
With 11 chapters, 1 votes, 25 subscribers, 980 views, 39 comments
Status Completed

Lee Junho hanyalah seorang laki-laki biasa yang harus menanggung kerasnya hidup. "Kau bisa memanggilku Chansung, Nuneo." "Baiklah, Chansung-shi." ucap Junho sembari menampilkan eye-smilenya yang begitu menggemaskan, yang dibalas Chansung dengan senyuman dan tatapan... rindu?

What Are You Doing To Me

By 2am2pm Updated
Characters 2PM
With 5 chapters, 16 subscribers, 400 views, 6 comments

Jang Wooyoung is perfect to Nichkhun. When Nichkhun was presented with the chance to get close to him, he took it. But what if he makes a fool of himself? But by making a fool of himself, the two were actually able to get closer, with Wooyoung teasing Nichkhun all the time.

MY LOVE WOOYOUNG ( 2 )

By 2pm_4ever Updated
Characters nichkhun wooyoung junho taecyeon
With 2 chapters, 10 subscribers, 280 views, 9 comments
Status Completed

  Aku sangat mencintaimu dan akan selalu mencintaimu. Maafkan aku.....!!!

WHEN I CAN'T SING

By Nunneo74 Updated
Characters junho,wooyoung,chansung,nichkhun,taecyon,minjun, jb
With 9 chapters, 1 votes, 41 subscribers, 670 views, 10 comments
Status Subscribers Only

..."Apakah kalian tahu bahwa diriku di layar kaca bukanlah segalanya?,, Suatu hari nanti, akan tiba waktunya Aku akan turun dari panggung ketika sorakan itu mulai berkurang Seandainya pundak ku mulai tak berdaya,Kepalaku mulai tertunduk,Akankah kalian tetap berada di sisiku?"

Rainbow In Your Eyes

By jumiati Updated
Characters Minjun, Nichkhun, Taecyeon, Wooyoung, Chansung, Junho. Victoria, Tiffanny.
With 13 chapters, 6 votes, 141 subscribers, 3790 views, 120 comments
Status Subscribers Only

  Aku tidak peduli, kau menyembunyikan nama aslimu padaku, aku tidak peduli kau menyembunyikan identitasmu yang sebenarnya. Aku juga tidak peduli kau telah berjanji dengan orang lain, jika kau harus pergi ketika aku bisa melihat lagi. Yang ku inginkan hanya satu. Kau harus berada di sampingku ketika aku membuka mata untuk pertama kalinya, karena yang kuinginkan hanyalah menatap wajahmu. Aku hanya in

Save My Heart

By chaserxxvii Updated
Tags khunyoung
Characters Wooyoung Nichkhun Junho Chansung JunK Taecyeon
With 3 chapters, 3 votes, 86 subscribers, 970 views, 21 comments
Status Subscribers Only

For the thirteen year-old Wooyoung,  Nichkhun was the one who fulfilled his dream as his knight in shining armour.  He was always there when he was in trouble, that's why he did everything to make Nichkhun fall in love to him. But Nichkhun left, leaving him with a broken heart. After ten years, Nichkhun went back to Seoul.  He's now a lawyer and he will be spending his vacation to the place where he grew up.  Wooyoung can't feel the excitement in his heart.  Instead, h

MY LOVE WOOYOUNG

By 2pm_4ever Updated
Characters nichkhun wooyoung junho taecyeon
With 1 chapters, 9 subscribers, 240 views, 4 comments
Status Completed

  Benarkah cintamu masih untukku ????.........

Your Dreams Vs My Ambition

By WinkAngel Updated
With 2 chapters, 6 votes, 14 comments
Status Subscribers Only

        “Cinta kita takkan pudar karena jarak yang jauh. Kau hanya perlu menguatkan hatimu untukku. Lepaskan aku dengan impianku dan Aku akan melepaskanmu dengan impianmu. Ketika saatnya tiba , aku berjanji akan kembali padamu menjadi rival dan kekasih terhebatmu"

My Genius Boyfriend!

By chaserxxvii Updated
With 1 chapters, 1 votes, 55 subscribers, 470 views, 7 comments
Status Subscribers Only

Wooyoung transferred to a new university.  He's excited because he will be with his best friend, Junho,  again.  But because of a simple request, Wooyoung accepted to become a tutor.  A tutor to a man named  -- Nichkhun.   Would Wooyoung be able to overcome his problem about Junho? Would Nichkhun be able to forget his past because of Wooyoung? What would Wooyoung do when he'll learn that Nichkhun is a genius?    

See Your Smile

By aririska Updated
Characters Wooyoung Nichkhun Taecyeon Junho Minjun Chansung 2pm
With 4 chapters, 3 votes, 31 subscribers, 920 views, 28 comments

Wooyoung adalah seorang pemuda dengan masa lalu yang sangat menyakitkan, membuatnya tak bisa lagi memberikan senyumnya yang begitu hangat seperti dulu. Hingga sesosok bernama Nichkhun yang tidak bisa dilihat orang lain kecuali wooyoung melihatnya tersenyum begitu hangat pada adik tersayangnya junho. Nichkhun begitu ingin melihat senyum itu lagi. apa yang akan dilakukan Nichkhun untuk melihat senyum itu lagi?

MY LOVE

By 2pmloveu Updated
Characters Taecyeon,Wooyoung,Nichkhun,Junho(minor)
With 11 chapters, 1 votes, 21 subscribers, 1030 views, 26 comments

Hello, this is  my first time writing a story,please forgive  me if there are any mistakes. I love 2PM(wooyoung is my bias..hehe).This will be mainly taecwoo,khunyoung story.maybe will add other pairings as the story progresses.The story will be mainly told from taecyeon's perspective.

The boy who loved the rain

By 2pmloveu Updated
Tags 2pm khunyoung
With 1 chapters, 17 subscribers, 230 views, 5 comments

Pluviophile:(n) a lover of rain; someone who finds joy and peace of mind during rainy days This story is about a boy who loves the rain and the ma

Love and Revenge

By DesireKY Updated
With 18 chapters, 3 votes, 86 subscribers, 6170 views, 60 comments

I have waited for fifteen years. Now it is the time for payback.

FIRST LOVE

By lizzyGilrz Updated
Tags khunyoung
Characters nichkhun wooyoung
With 1 chapters, 9 subscribers, 170 views, 2 comments

Pertama kali melihatnya , aku jatuh hati padanya. Dia berbeda . Aku menginginkannya dan berharap bisa memilikinya .

One Step At A Time

By Piyoungie__11 Updated
Characters Minjun, Taecyeon, Nichkhun, Wooyoung, Junho, Chansung
With 13 chapters, 3 votes, 39 subscribers, 1720 views, 45 comments

Ever felt like there would never be a chance where you could get closer to the ones that you notice all the time? Unknowingly, that chance could drop right in front of your eyes when you least expected it. Occasions like these are rare, sometimes even miraculous to some people. However, it truly happened to this person; and he approached the chance out of pure curiosity.

Déjà Vu

By eyesmilebanana Updated
Characters Lee Junho, Jang Wooyoung, Kim Minjun, Ok Taecyeon, Hwang Chansung, and Nichkhun Buck Horvejkul
With 30 chapters, 14 votes, 253 subscribers, 5430 views, 132 comments
Status Completed, Subscribers Only

Junho and Wooyoung are two guys who coincidentally met each other because of their work are related to each other. Junho is a new rising novel author while Wooyoung is a painter and a graphic illustrator. Since their first meet, they felt entangled to each other and soon they found themselves to be a long-time best friend. With that, they planned to have their vacation to refresh their minds. Junho planned to use their vacation to get some ideas for his upcoming novels, while Wooyoung wanted