Chapter Twelve

Immature Girl That's My Wife
Please Subscribe to read the full chapter

Sekarang ini Yena dan Taehyung sedang menunggu doktor merawat anaknya.Mereka duduk di kerusi yang telah disediakan di Seoul National University Hospital.Mahu buat macam mana hospital ini sahaja yang paling dekat.7 minit sudah berlalu,doktor yang sedang merawat Hyun Ki masih belum keluar.Selama 7 minit itu juga Yena tidak bercakap sepatah perkataan pun dengan Taehyung.Dia masih lagi geram dengan sikap Taehyung kerana kalau hari-hari sebelum ini walau penat bekerja sekalipun,Taehyung akan melayan Hyun Ki dengan baik tapi tidak untuk hari ini.

Taehyung pulang ke rumah,termenung dan terus tidur tanpa mengendahkan Hyun Ki yang ingin mengajaknya bermain bersama.Selama 12 minit barulah doktor yang merawat anaknya itu keluar.Tanpa membuang masa,Yena terus menuju ke arah doktor yang bernama Dr.Sooyoung itu."Macam mana keadaan anak saya doktor? Apa yang telah berlaku?"kedua tangan doktor itu digenggamnya."Sabar puan...mari kita bercakap di dalam bilik saya"balas Dr.Sooyoung dengan senyuman manis.

"Anak puan mengalami sakit perut kerana tertelan duit syiling dan minum susu basi"masih segar suara Dr.Sooyoung yang merdu dalam kepalanya.Kalau bukan sebab Taehyung yang malas mahu melayan Hyun Ki semua ini tidak akan berlaku.Malam ini dia yang akan menjaga Hyun Ki.Taehyung pula sedang duduk di luar bilik anaknya.Dia berasa menyesal dengan sikapnya petang tadi."Kalau aku layan Hyun Ki petang tadi semua ini takkan berlaku dan Yena pun takkan marahkan aku"katanya perlahan.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
BabySprinkle98
Knp skit sngt org yg komen? x mnarik ke citer ni?

Comments

You must be logged in to comment
SeyoonExoBts #1
Chapter 16: Best palli update
Cute_gurlz #2
Chapter 15: Mak ai, pendeknya chappie ni. Tolong panjangkan sikit untuk next chapter, ok? :)
#Hanyanasihat
#Jgnmarah
xoxohayi #3
Chapter 13: Maybe awk punya subs turun ebab awk lmbat update( jgn marah ea author-nim)
xoxohayi #4
Chapter 12: Saya suka jalan cerita sebab sweet sesangat!!!(sorry ter'over') keep update author-nim
shirashuu
#5
Chapter 12: update lagi, author-nim~~!
Coco_Cherry #6
Chapter 12: Ohh so twenteen nih means authornim double updates ker?? *garu kepala* Ahh~~ takpelah , btw update lah lgi nnty taw ! Sye tggu yer ,, sye tggu.. Best sgt citer nih ! Sye ske Hyun Ki ngn Taehyung ngn Yena yg cutee nihhhh~~ sweet family !! Good job authornim! *thumb up* ^_^
xoxohayi #7
Chapter 9: Please keep update
Eli_Shane
#8
saya rasa tajuk cerita awak salah dari segi tatabahasa. sepatutnya awak patut tukar tajuk cerita ni ke 'That Immature Girl is My Wife'.
shirashuu
#9
Chapter 9: palli update, author-nim~!
xoxohayi #10
Chapter 8: Please update chapter 9