Emas

Description

"Nama saya Choi Yuju. Saya dah lama dengar radio ni, dengar suara awak tapi saya tak pernah berani untuk telefon dan bercakap dengan awak. Saya ada penyakit, penyakit yang membuatkan saya nampak bunyi. Kalau awak nak tahu, suara awak merupakan warna emas yang sangat terang."

Sebelum sempat Jongin membalas kata-kata mengharukan itu, pemanggil tersebut telah meletakkan telefon. Hanya bunyi beep, beep, beep yang tidak berlagu kedengaran. Jongin nekad untuk berjumpa dengan wanita yang bernama Choi Yuju itu.

Foreword

Choi Yuju (21)                Kim Jongin (21)      Cha Haeyeon(19)

 

arrianna: i'm sorry i haven't been online here for, like, years. i graduated and got a job!!! yeay so uh h h. okay, ni fanfic PALING baru aku yang aku harap aku tak delete sebab lol aku selalu delete fanfic-fanfic aku sebab aku rasa macam takde potensi. anyway, fanfic ni berkisarkan seorang perempuan yang ada penyakit synaethesia. apa itu synaesthesia, google ye rakan-rakan. okay, thanks selamat membaca komen kalau rajin kalau tak rajin tak pe tak payah komen, subscribe pun dah cukup yyAyaya thanks.

Comments

You must be logged in to comment
alya_yy
#1
Chapter 2: Best .. Update soon ^^
aiyani
#2
Yo, citer yg menarik yo~ I like xD Can't wait for the next chappie, unnie :D