Love It's You

Love It's You

Love Its You

 

"Mungkin ini semua hanya mimpi indah yang tak mungkin aku gapai. Cukup hanya sekadar mimpi yang terindah. Mengaguminya memberikan cukup makna bagiku, hanya dengan mengaguminya aku mengenal erti kebahagian dan dengan mengaguminya aku mengenal erti keperitan. Sulli-ya kau seharusnya bersyukur kerana diberi peluang untuk mengagumi seseorang." berulang kali kata-kata itu meniti dibibir sang yeoja sebagai penguat hatinya untuk berpijak di bumi yang nyata. 

 

 Sang yeoja memejamkan matanya untuk sekian kalinya membiarkan air pancut mengalir lembut di kulit putih wajahnya. Sudah beberapa minit berlalu namun yeoja itu masih berdiam menikmati keadaannya.

 

"Aigoo, Sull berapa lama lagi kamu nak duduk kat dalam tu? Sudah hampir pukul 7, kamu akan terlambat kalau kamu tak keluar sekarang." Terdengar beberapa ketukan di pintu bilik air.

 

"Yaa omma, sekejap lagi Sulli keluar ." Jelas kelihatan sang gadis yang bernama Sulli itu terganggu. Lantas dengan cepat tangan mulusnya mencapai tuala lalu membalut dirinya sebelum membuka pintu.

 

Puan Choi hanya menggeleng kepala saat melihat muka anaknya yang mencuka. " Ayo cepat bersiap dan turun makan dulu sebelum ke sekolah" ucap Puan Choi lalu berjalan keluar dari bilik anak gadisnya menuju ke tingkat bawah.

                    o0O0o

" Morning appa, omma" sapa Sulli yang sudah lengkap berpakaian seragam khas sekolahnya.

 

"Morning chagi-ya" ujar Tuan Choi tersenyum ke arah anaknya yang sudahpun duduk dihadapannya.

 

"Ayo cepat makan" Puan Choi menuangkan segelas susu kepada Sulli yang sibuk menghabiskan makanannya.

 

"Omma menghalauku ?" Ujar Sulli dengan muka memelas.

 

"Yak, kamu sudah lambat. Masih saja mau main-main"

 

"Ouch, omma  appo. Appa lihat omma  selalu kepala aku yang menjadi mangsanya" Sulli mengusap-usap kepalanya yang dijitak oleh ommanya sambil meminta pembelaan daripada Tuan Choi.

 

 Tuan Choi hanya ketawa tanpa ada niat ingin masuk campur urusan dua beranak ini. Silap haribulan dia pula yang diceramah oleh isterinya.

 

"Palli selesaikan makananmu, omma tidak mahu dipanggil ke sekolah kerana masalah datang lambat" ucap Puan Choi tegas. 

 

     o0O0o-LOVE IT YOU-o0O0o

 

S.M High School. Saat melihat papan tanda yang terpapar besar dipintu gerbang sekolahnya terdetik menyesal dihati Sulli kerana tidak berpura-pura sakit di depan ommanya.  Alhasilnya dia harus tetap ke sekolah hari ni ."haishhh,jeommal".

 

Bayangan semalam masih lagi jelas dimatanya.

Saat dia harus melihat kejadian yang menyakitkan itu. Kalau ikutkan hatinya, Sulli tidak mahu ke sekolah hari ini tetapi apabila memikirkan kerisauan ommanya dia membatalkan saja niatnya.

 

O0Flashback0O

 

"Sehun-ya" panggil seorang yeoja manis kearah seorang namja yang sedang bersantai disebuah kerusi kayu sambil memejamkan mata.

 

"Hmmm" namja itu hanya bergeming malas. Tanpa melihatpun Sehun sudah tahu siapa yang sedang mendekatinya.

 

Rasa tidak diperhatikan yeoja yang memiliki wajah asli pan korea bernama Yoona itu menggoyangkan badan Sehun lembut.

 

Sehun yang merasa terganggu,  membuka matanya melihat kearah Yoona. "Nak apa lagi?"Ucapnya dingin.

 

"Kamu tau apa yang aku mahukan" yeoja itu memberikan senyum menggoda kepada Sehun.

 

Sehun hanya berdecit, faham sangat apa yang yeoja dihadapannya maksudkan.

 

"Ayolah, apa kurangnya aku Oppa? Apa aku kurang cantik untukmu? Atau aku kurang seksi? Apa lebihnya dia" Soalan Yoona hanya mengundang muka malas Sehun.

 

"Jangan panggil aku dengan panggilan itu. Kamu itu tua dari aku tidak sepantasnya kamu memanggilku dengan panggilan itu". Sudah berapa kali diingatkan. Sehun muak mendengar yeoja yang sepantasnya dipanggil noona memanggilnya oppa.

 

"Itu bukan masalah yang kita bincangkan sekarang Oppa"

 

Sulli yang ingin menuju ke taman mematikan niatnya saat melihat Sehun dan Yoona sedang membicarakan sesuatu.

 

Melihat keadaan itu Sulli dengan pantas bersembunyi dibalik pokok yang tidak jauh dari tempat Sehun dan Yoona. Sulli mengeluh kerana dia hanya boleh melihat muka Yoona yang seakan menggoda Sehun memandangkan Sehun membelakanginya. Lagi menyedihkan kerana pembicaraan mereka tidak dapat didengarnya.

 

Sesaat selepas itu matanya bertembung dengan mata Yoona. Setelah itu dia melihat Sehun dan Yoona sudah bercium. Mata Yoona masih lagi tidak berganjak daripada melihat Sulli. Kemudian Sulli dapat melihat mata Yoona tertutup dengan pelahan seakan menikmati ciumannya.

 

Tanpa dapat ditahan air mata Sulli  mengalir ke pipi mulusnya. Kepalanya menggeleng menidakkan apa yang dilihat. Kakinya pelahan-lahan mengundur kebelakang. Kakinya digagahkan juga untuk meninggalkan tempat itu walaupun saat ini kakinya sudah tidak kuat untuk berdiri. Hancur. Satu perkataan yang tepat untuk Sulli.

 

Yoona hanya tersenyum di dalam hati  melihat Sulli pergi. Hatinya puas.

 

"Yak apa yang kau lakukan" tengking Sehun sembari menolak kasar bahu Yoona agar menjauh.

 

"Ouch, Aku tidak melakukan apa-apa yang salahkan. Cuma mengambil apa yang sepatutnya menjadi hak aku." Ujar Yoona tersenyum manis kearah Sehun. Seakan-akan tidak ada perkara salah yang dilakukan.

 

Sehun menatap Yoona tajam sembari menahan emosinya agar tidak melakukan perkara kasar ke atas yeoja itu.

 

"Apa kamu mau lagi" goda Yoona sambil memegang bibir merahnya.

 

Sehun bangun meninggalkan Yoona sendirian. Makin lama dia berada disitu makin ringan tangannya untuk menampar wajah dihadapannya.

 

"Aishh jinjja" kakinya dihentakkan beberapa kali ke tanah, matanya tidak lepas memandang Sehun yang makin menjauh.

                  o0O0o

Sulli masih lagi berjalan tanpa hala tuju. Hatinya pedih, teramat pedih.

 

"Berhenti, ini bukan saatnya kau mengalir" ucapnya sembari mengesat air mata yang mengalir dipipinya tetapi tetap saja  air matanya terus mengalir tanpa menghiraukan kata-katanya.

 

Sampai sahaja ditandas, Sulli terduduk memeluk lututnya. Bahunya terhenjut-henjut menahan esakan.

 

Dia sadar dia hanyalah seorang yeoja yang mengidolakan atau lebih tepat menyukai namja dingin itu. Sepatutnya dia sudah sedia maklum dengan kejadian ini. Tapi tetap saja hatinya tak boleh dikawal saat melihat adengan itu. Adengan yang seperti segaja ditunjukkan untuknya. Lihat saja cara Yoona Sunbae melihatnya tadi. Mengingatkan itu hatinya makin pedih.

 

"Ku hiks mohon be-berhentilah, ja-jangan mengalir la hiks lagi untuk nam hiks ja itu." Ucapnya sendiri dalam esakan.

 

"Ambil tu kesat air matamu. Rugi saja membuang air mata tak bermaknamu itu" 

 

Sulli mendonggak melihat Yoona sudah pun bercangkung menyamakan tinggi mereka. Tisu yang dilemparkan Yoona hanya dibiarkan saja.

 

"Ya kamu lihat sendirikan bagaimana mesranya kami" ucap Yoona sinis sambil memegang dagu Sulli.

 

Sulli menepis kasar tangan Yoona.  Matanya kembali mengeluarkan air mata.

 

"Sudah lah, berhenti mendekati Sehun, berhenti mengidolakannya, jangan berangan kau akan mendapatkannya,  dia tak mungkin kan berpaling dari aku hanya untuk yeoja sepertimu. Apa keuntungannya?" Yoona bangun sambil membetulkan uniformnya.

 

"kau es, kuperingatkan lagi jangan pernah menggoda namjachinguku lagi dengan mulut kotormu. Sehun milikku dan selamanya hak aku." ujarnya sambil menonjol kepala Sulli.

O0End Flashback0O

 

Walaupun tidak mendengar apa yang mereka bicarakan Sulli yakin sekarang mereka sudah berpacaran. Itu apa yang dia pasti apabila mengingatkan kembali apa yang diucapkan oleh Yoona.

 

"Hey, what are you doing here? Ta nak masuk ke?" Tanya Krystal pelik melihat sahabatnya termenung di hadapan pintu gerbang.

 

Sulli yang terkejut hanya tersenyum memandang sahabatnya. 

 

"Aniyo, aku tunggu kaulah" dalih Sulli. Dia tidak mahu kalau Krystal tahu masalah ini.

 

"Aigo, lihat mukamu. Kau tidak berbakat untuk menjadi pelakon. Ya sudah kajja, loceng dah nak berbunyi tu." Sulli hanya menggaru tengkuknya dengan senyum kekok dibibirnya sambil mengikuti Krystal. 

 

      o0O0o-LOVE IT YOU-o0O0o

 

 Seperti biasa masa rehatnya Sehun hanya menghabiskan masa di taman mini.

 

Tapi sudah hampir tamat waktu rehat, kelibat yeoja yang selalu membuatnya tersenyum akhir2 ini tidak terlihat.

 

"Selalunya masa-masa seperti ini dia akan duduk disampingku sambil memandang aku yang sebenarnya hanya berpura-pura tidur ataupun menulis sesuatu dibukunya dengan duduk dibangku sebelah sambil sesekali menolehku. Tapi anehnya hari tak ada."

 

"Apa dia tidak masuk sekolah? Atau apa dia sakit?"

"Aishh kenapa aku risau sangat pasal dia." Sambungnya lagi.

 

Sehun bangun lalu berjalan menuju ke kelasnya. "Membosankan duduk disitu tanpa yeoja manis itu" bisiknya kesal.

 

Sesaat kemudian

 

Brakk

 

Dengan cantik kini dirinya sudah lending dilantai sambil ditindih oleh seseorang. Saat dia membuka mata. Yeoja ini, yeoja yang menindihnya, yeoja yang berada didalam pikirannya.

 

"Sulli."Serunya lembut. Si empunya nama memandangnya dengan muka terkejut.

 

Sulli yang baru tersadar akan keadaannya cepat-cepat bangun lalu membetulkan seragamnya yang sudah berserabut.  Dia memandang namja di hadapannya yang sudahpun berdiri. " Aish jinjja, kenape harus dia.  Dari tadi aku cuba mengelak daripada berjumpa dengannya" bisiknya kesal.

 

"Do gwenchana?"ucap namja itu dingin.

 

"Nae gwenchana, chesonghamnida jeomal chesonghamnida"Sulli cepat-cepat meninggalkan Sehun setelah membungkukkan badan.

 

Sehun memandang Sulli heran. " Dia memang nak mengelak dari aku ke, tapi kenape? Aku ada buat salah, rasanya tidak? Ini baru pertama kali kami bercakap" 

 

Semasa melalui kelas Sulli, Sehun mencari Sulli tapi tempat duduk Sulli kosong, sedangkan kelas sudahpun bermula. "Kemana dia pergi, Ada apa dengan dia?" "Aishh molla-molla." Sehun melangkah cepat menuju kelasnya yang tidak jauh dari kelas Sulli.

 

                      o0O0o

Sulli terduduk dilantai bilik rawatan. Dia sudah meminta kebenaran Lee saem untuk ke bilik rawatan atas alasan pening kepala. Mujurlah dalam bilik rawatan tiada orang. Fikirannya masih lagi tidak lepas dari kejadian semalam, bertambah rapuh saat melihat Sehun.

 

Sulli menumbuk-numbuk dadanya."Wae Sehun-ah, kenapa rasanya sakit sekali di sini." Rintihnya. Air mata yang ditahan sedari tadi, sekali lagi mengalir begitu saja dipipinya.

 

"Kau tahu Sehun-ah, 2 tahun aku memendamkan perasaan ini terhadapmu, selama itu juga aku berusaha melupakanmu, tetapi seberapa keraspun aku menolak, mukamu, bayanganmu, suaramu tetap tidak boleh aku lupakan. Kenapa begitu payah untuk membuang perasaan ini" 

 

"Se hiks Se Hun ahh hiks hiks, appoo." Sulli mula terisak-isak. Memeluk lututnya dengan bahu yang terhenjut-henjut.

 

"Sulli" terdengar suara lirih Krystal dibalik pintu. Dia sebenarnya datang ke sini untuk memonteng pelajaran si gorila saem. Tapi tak sangka dia dapat mendengar luahan lirih Sulli. "Pantas saja dia banyak termenung didalam kelas. Tidak seceria sebelumnya." Luah hatinya.

 

"Sehun-ahh, hiks kau tau bertapa peritnya hati aku saat kau bercium dengan Yoona Sunbae hiks" Ucapnya terisak."Ya aku tau, aku tak layak untukmu. Siapa aku dibandingkan dengan Yoona Sunbae. Dia cantik, kaya, pintar memang sangat pantas denganmu. Sedangkan aku? aku tidak ada apa-apanya dibanding dia" Sambungnya lirih.

 

"Apa kurangnya dibandingkan kau, Sulli" ucap Krystal sambil membuka pintu. "Kau juga cantik malah lebih cantik dibanding dia, kau pintar makanya kau selalu mendapat anugerah, kau juga tidak kalah kayanya cuma kau saja ta nak tunjuk, kau baik kerana itu ramai yang sayang kau, seperti aku"Sambung Krystal sambil berjalan mendekati Sulli lalu memeluknya  membiarkan Sulli menangis dibahunya. Sulli mempereratkan pelukannya, menangis semahu-mahunya.

 

"Krystal-ya, aku dah tak tahan, boleh tak kau tolong aku lupakan Sehun, aku sangat mencintainya tapi aku tak boleh tahan sakit ni, rasanya bagai dicucuk beribu jarum. Ak..aku...aku...."

 

"kau harus terus mencintai aku"

 

Suara itu, Sulli menoleh ke arah pintu. "Sehun" Tepat di depan pintu.

 

"Apa yang kau cakap?" kini Sulli sudahpun berdiri menatap Sehun.

 

"Kau harus tetap mencintai aku" ucap Sehun lagi. Jarak antaranya dan Sulli hanya beberapa jengkal.

Krystal yang melihat itu tidak berniat untuk masuk campur. Dia lalunya keluar. Memberikan peluang untuk mereka berbincang. Harapannya semoga Sehun jujur dengan hatinya sebelum terlambat.

 

"Untuk apa aku terus menyakitkan hati aku sendiri untuk mencintai orang yang tidak mencintai aku" ucapnya keras. Dia tidak faham dengan cara pemikiran Sehun. Mengapa menyuruhnya tetap mencintai Sehun sedangkan Sehun sudah mempunyai Yoona. 

 

"Kerana aku memintanya" 

 

"Terus aku harus mencintaimu macam orang bodoh, itu yang kau nak? Kau..kau pentingkan diri sendiri Sehun. Kau tak pikir perasaan orang lain." balas Sulli, air matanya kini mengalir kembali. Sulli menundukkan kepalanya tidak mahu terlihat lemah.

 

Sehun memegang dagu Sulli lalu mendongakkannya. Air mata Sulli diciumnya. Lalu bibirnya menuju ke bibir peach Sulli. Dengan lembut Sehun melumat bibir lembut milik Sulli. Sulli hanya tergamam dengan mata yang membulat.

 

"Agar aku bisa tetap mencintaimu, Kerana itu kau harus tetap mencintaiku." Ucap Sehun lembut setelah melepaskan ciumannya. Dia menatap Sulli yang masih tergamam. Manis, dalam keadaan apapun Sullinya tetap manis.

 

"Ap apa, la lalu Yoona Sunbaenim". Ucap Sulli terbata-bata, masih tidak mempercayai keadaannya.

 

"Aku tidak  ada hubungan apa-apa dengan dia, apa yang kau lihat semalam itu hanya ulahnya" ucap Sehun menyakinkan Sulli. Sulli terlihat tertunduk

 

"Maukah kau menjadi yeojachinguku, seterusnya menjadi pendampingku selamanya?" Tanya Sehun lembut. Kini dia sudahpun berlutut dihadapan Sulli.

 

Sulli tergamam, kata-kata yang dulu diidamkan keluar daripada mulut Sehun kini terjadi.

 

"Sulli-ya" panggil Sehun.

 

"Ohh, iya-iya aku mau" ucap Sulli pantas. Kini pipinya sudah merona merah. Sehun terlihat tersenyum bahagia lalu memeluk Sulli erat.

 

"Sulli-ya, gomawo, jeomal gomawo" hanya itu yang mampu diucap Sehun untuk memberitahu yang dia benar-benar bahagia. Sulli tersenyum bahagia didalam pelukan kekasihnya kini.

 

     o0O0o-LOVE IT YOU-o0O0o

 

Heboh satu  S.M High School dengan berita si perfect berhati dingin, Sehun dan yeoja pintar yang menolak cinta semua namja, Sulli berpacaran semalam.

 

"Ommo bagaimana bisa ini terjadi" jerit seorang yeoja.

"Sulli-ya, kenapa malah dengan si hati batu itu". Seorang lagi namja merintih.

"Sehun oppa" seorang lagi yeoja menangis.

 

Kebersamaan dengan itu seorang namja dan seorang yeoja masuk kesekolah dengan bergandingan tangan. Si yeoja hanya menundukkan wajahnya yang sudah memerah. Sedang si namja dengan wajah bahagia berjalan tanpa menghiraukan yang mereka sudahpun menjadi pusat perhatian.

 

"Sehun-ahh, aku malu" bisik yeoja yang bernama Sulli kepada kekasihnya yang sedang tersenyum bahagia. 

 

"Tidak perlu malu chagi-ya" ucapnya yang hampir membuatkan orang disekeliling yang mendengarnya pengsan.

 

"Ommona CHAGI-YA, apa-apa an itu" jerit yeoja-yeoja disitu.

 

"Yaa yeoja murahan kau tak tahu malu ke. Dasar perampas. Aku dah cakap jangan dekat dengan namjachinguku. Kau tak layak untuk sehun, es." tengking Yoona yang tak tahu dari mana datang tiba-tiba sudah berada dihadapan mereka.

 

Tangannya yang diangkat untuk menampar Sulli dipegang oleh Sehun.

 

"Yoona, jangan pernah kau meletakkan sedikitpun tanganmu ke atasnya. Kalau tidak kau akan terima balasannya. Yeoja murahan itu sepantasnya untuk kau bukan Sulliku" ancam Sehun dengan mata yang tajam kearah Yoona. Sulli hanya kaku di sebelah Sehun.

 

"Dan sejak bila aku menjadi namjachingumu. Aku tidak pernah melamarmu walaupun sekali." Sambung Sehun tajam lalu menghempas tangan Yoona.

 

"Oppa" panggil Yoona lirih. Dia terkejut, tak pernah sekalipun dia melihat Sehun semarah itu.

 

"Chagi-ya kajja" ucap Sehun lembut menarik tangan Sulli mengikutnya. Yoona hanya mampu tergamam sambil menatap pasangan itu.

 

                     o0O0o

Seperti waktu rehat sebelumnya, Sehun duduk dibangku taman menunggu kekasihnya. Dia melihat ke sampingnya, tempat yang selalu diduduki oleh Sulli.

 

oOFlashbackOo

 

Sehun memejamkan matanya dengan headphone di telinganya walaupun tiada lagu yang dipasang.

 

Semenit kemudian Sehun merasa ada seseorang duduk disampingnya. Dipikirnya Yoona yang selalu mengacaunya. Saat mahu membuka mata.

 

"Kau terlihat manis apabila sedang tertidur. Mukamu tenang tidak seperti waktumu terjaga, dingin seperti ice. Bahkan boleh dikata kau lagi dingin." Ucap Yeoja disampingnya. Yeoja itu melihat Sehun secara dekat.

 

"Bagaimana aku mau memperkenalkan diri aku ya, aigo ini perkara paling susah." Ucapnya lagi kali ini dia sudah pun bersandar dikerusi sambil memandang lurus ke depan.

 

Disaat itu Sehun membuka sedikit matanya melihat yeoja disampingnya. Cantik, Satu perkataan yang mampu disebut Sehun saat ini. Hatinya tiba-tiba berdebar tak menentu.

 

Cepat-cepat dia menutup matanya kembali ketika yeoja itu melihatnya.

 

"Anyeonghaseyo, nama aku Choi Jin Ri tapi orang biasa memanggil aku Sulli, aku sudah lama memerhatikanmu, mahu berteman denganku?" Ucap yeoja yang dipanggil Sulli itu sambil tersenyum kearah Sehun. " Aishh aniyo-aniyo, nanti dia mengatakan aku yeoja gila yang menstalkernya pula." Ucapnya lagi sambil menyandar dikerusi.

 

Sekali lagi Sehun membuka sedikit matanya melihat Sulli. Kemudian tersenyum kecil melihat muka Sulli yang dirasanya comel saat ini. Cepat-cepat Sehun berpura-pura tidur lagi saat Sulli memandangnya.

 

"Hello, my name is Choi Jin Ri, but you can call me Sulli, I'm from class 5-A-1 , I hope we can be a good friends. Very good friend" Kali ni Sulli memperkenalkan diri dalam bahasa english lalu menghulurkan tangannya sambil tersenyum manis seolah-olah Sehun memandangnya.

 

"Aishh, aniyo-aniyo. Anyeonghaseyo, nama aku Choi Jin Ri kau boleh memanggilku Sulli, salam perkenalan." ucap Sulli lagi.

 

"Ha aku rasa yang itu lagi bagus, ringkas dan tak memalukan" ujarnya sambil tersenyum senang, tangannya ditepuk-tepuk beberapa kali tanpa bunyi.

 

"tapi kapan aku mahu memperkenalkan diri padanya?"

 

Kring-Kring

 

"Ah sudah habis waktu rehat. Sehun-ah anyeong, jumpa besokk" ucapnya lembut sambil memandang wajah Sehun. Kemudian Sulli bangun berjalan ke kelas.

 

Setelah merasa yakin Sulli sudah tiada Sehun membuka mata dan melepaskan headphonenya. Tangan Sehun memegang dadanya, debarnya masih ada.

 

"Yeoja itu sungguh manis, mendengar suaranya saja hatiku sudah berbunga."

 

"Ah aku baru ingat yeoja itu yang selalu duduk di sebelah bangku tempat dudukku  sambil memegang buku." Sambungnya lagi. Sehun kembali ke kelas dengan senyuman dibibir yang membuatkan semua orang gerun. Mana tidaknya namja yang terkenal dengan perwatakan dingin bisa-bisanya tersenyum sendiri bagaikan orang gila.

 

oOEnd FlashbackOo

 

Lamunan Sehun terjaga apabila mendengar Sulli memanggil namanya. 

 

"Ah selalu saja tidur" Lenguhnya melihat wajah tenang Sehun memejamkan mata.

 

Sulli duduk disamping Sehun, melihat wajah Sehun yang terlelap. Dia suka melihat Sehun semasa tidur, mukanya seperti bayi baru lahir, membuatkan sesiapapun tenang melihatnya. 

 

Sulli memberanikan diri mendekat wajahnya melihat dekat-dekat wajah tenang kekasihnya. Dia berwajah oval, pipinya bertulang tinggi, kedua matanya sipit, hidung yang sangat mancung, dan sepasang alis yang sempurna. Mata Sulli beralih memandang bibir nipis Sehun. Bibirnya membuatkan Sulli ketagih. Teringat ciuman Sehun semalam, cukup lembut.

 

Tiba-tiba bibir Sulli terasa basah. Matanya membulat apabila melihat wajah Sehun begitu dekat dengannya. Mata Sehun tertutup seakan menikmati perbuatannya. Bibir Sehun sudahpun menempel di bibirnya,  Dengan lembut bibir itu melumat bibirnya.

 

Sulli yang sebelumnya terkejut pelahan-lahan ikut menutup mata sambil mengalunkan tangannya dileher Sehun, membalas lumatan Sehun dibibirnya.

 

Seminit kemudian, Sehun melepaskan pautan bibir Sulli. Dia memandang lekat-lekat wajah cantik Sulli. 

 

"Daripada kau terus memandang bibirku baik kamu merasakannya saja chagi." Mendengar itu wajah dihadapanya sudahpun mengeluarkan rona merah dipipinya. Manis sekali. Saking gemasnya, akhirnya Sehun mencium pipi Sulli.

 

"Sehunie malu kalau dilihat orang" ucap Sulli tertunduk malu.

 

Sehun hanya tertawa kecil melihat Sulli. Lalu dipeluk bahu Sulli kemudian meletakkan kepala Sulli didadanya.

 

"Sulli-ah. kamu  tau, kamu adalah satu-satunya yeoja yang mampu membuatkan aku jatuh cinta. Sebelum ni hati aku tertutup untuk semua yeoja. Terima kasih sebab hadir dalam hidupku. Dan terima kasih kerana memberi aku perssaan ini . Chagi-ya Saranghae, jeommal saranghae." Ucapnya lalu mencium puncak kepala Sulli.

 

"Sehun-ah, nado Saranghae" Sulli mempereratkan pelukannya. Dalam hatinya tak putus mengucapkan kata-kata syukur.

 

Cinta itu buta. Cinta itu tidak memerlukan cahaya matahari untuk menyuluh jalan sang pencinta, walaupun jalan itu amat sukar dan berliku. Cahaya hati dan perasaan sudah cukup untuk menerangi segalanya.

 

                                                      o0O0o_END_o0O0o

 

Anyeonghaseyo. My second fanfiction about sesul again. I hope you will like this fanfic. Comment.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
winanti #1
Chapter 1: Kyaaaa soswetttt,, gak nyangka gak nyangkaaa,, jadi sulli udah lama punya kebiasaan memandangi sehun yg lagi tidur di kursi tamab nih, ehem lebih tepatnya sih 'pura2 tidur' hehe,, ternyata sehun tau semuanya dan suka sulli jugaaa,, kyaaa seneng2.. Lanjut bikin lagi ya thorr ff sesulnyaa.. Aq suka mreka..
hanieychoi #2
kamsahamida
vanilla133 #3
Chapter 1: so sweet!!!