Meet

Snap.
Please Subscribe to read the full chapter

Nissan Fairlady 370z berhenti secara mengejut di bahu jalan bersebelahan dengan 7Eleven, menyebabkan orang sekeliling memerhati pemilik kereta sport itu. Pintu kereta terbuka, seorang lelaki bersusuk tinggi berspek mata hitam jenama Police keluar dengan muka innocent, walaupun telah mengejutkan orang awam dengan breknya yang mengejut.

Nescafe, capai.

Ramen, capai. Pastikan dua cup.

Air panas, tekan. 

Sungyeol segera menuju ke kereta selepas membayar makanan tersebut. Lahap, telan. Tekaknya tidak pernah bosan jauh sekali mual dengan ramen. Jam ditangan menunjukkan waktu 12.30 tengah malam. Dia meletak ramen dan mengeluh kecil. Kelihatan lingkaran hitam di bawah mata. Matanya dipejam, kepenatan dunia dihela seketika.

Dum! Ada hentakan yang mengejutkan, segera Sungyeol keluar dari kereta.

Seorang gadis, terbaring bersama basikal yang terpisah dari tayar, sikunya bedarah dan dia mengerah kesakitan. Sungyeol cuak. "Apoo.. [sakit] .. tolong.."

"Ah, eottokee [macam mana ni] ?" kepala digaru. "Kejar dia, tangkap!" Sungyeol menoleh ke arah suara tersebut. Dua gangster 'sado' sedang menuju ke arah mereka. "Ahh.. lari, lari!" arah gadis itu. "I wont leave you!"

Sungyeol memapah gadis itu masuk ke dalam kereta dan meluncur laju ke satu destinasi.


 



"Oh, like that." Sungyeol hanya mengangguk perlahan.

Kisahnya, gadis bernama Baek Sumin itu dihalau oleh bapanya kerana keteguhan dia mempertahankan minatnya dalam bidang fotografi. Jadi, kerana memilih minat, dia rela tinggalkan keluarga dan har

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet