The Secret Treasure Of Idols

Please Subscribe to read further chapters

Description

Dimana dua kumpulan lelaki yang amat popular ketika ini dan seorang gadis biasa di tugaskan untuk menyelesaikan misi yang selama ini tidak ada seorang pun yang berani untuk selesaikannya. Dimana kota Seoul yang kelihatan indah di mata masyarakat namun mempunyai seribu satu rahsia yang tiada sesiapa tahu.

Kekeliruan, Kekejaman, Kebencian, Kejahatan, Tiada belas kasihan! Itu semua yang bakal mereka lalui ketika menyelesaikan misi ini. Dan pastinya tiada sesiapa yang pulang dengan selamat.  Adakah benar spekulasi ini? Bilakah akan terjawab seribu satu tanda tanya di minda masyarakat? Dan adakah mereka akan pulang dengan selamat? 

"Terra, Potentia, Unda, Ventus, Ignis, Mens, and Diligite."

"Tanah, Kuasa, Air, Angin, Api, Akal, dan Cinta."

Foreword

images?q=tbn:ANd9GcQdfV7T4-Mfp1B6aqpqUyi

NOTE: Terdapat banyak perkataan Latin dalam cerita ini. 

images?q=tbn:ANd9GcQdfV7T4-Mfp1B6aqpqUyi

CS NOTES: Percubaan berani mati (?) saya. Hahaha ceehh.. Okay, ini cerita fantasy adventures saya yang pertama. Dan kemungkinan besar saya akan update cerita ini dan focus sepenuhnya selepas saya tamatkan cerita Gara-Gara Karipap Izzah  . Cerita ini akan menjadi "big project" pada tahun ini kerana cerita ini merupakan cerita terakhir yang saya akan buat pada tahun 2015. Walaupun idea mencurah-curah dalam kepala dan tak sabar nak keluarkan, terpaksa lah saya tahan nafsu dan postpone ke tahun hadapan selepas tamat SPM. Yooww~~ I am SPM candidate 2015 T.T Saya harap pembaca menerima cerita saya ini dan memberi galakan dan sokongan kepada cerita ini. Tanpa anda, cerita ini tidak akan berjalan seperti mana yang saya harapkan. 

Fuiihh penat tangan menekan keyboard. Apa lagi? Dah singgah tu tolong lah baca :3 

images?q=tbn:ANd9GcQdfV7T4-Mfp1B6aqpqUyi

Jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada  faraakim atas poster dan background yang sangat fabulosa!

RtS9iat.gif

ABSO[L]UTE ✧

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet