Chapter 5

Accept My HEART [sequel]
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

 

 

"Sehun oppa" mata Luna membulat apabila melihat seseorang yang berada dihadapannya sekarang

"Mata tu tak payah lah nak bulat sangat. Geram oppa tengok " sehun mencubit pipi tembam luna "Macam macam mana oppa..." kata-kata luna dipotong oleh Sehun "Kenapa terkejut ke? luna tak suka ke oppa datang sini?" tanya sehun lalu sehun memeluk erat badan luna "Hmmmmmm rindunyaaaaaaa dengan luna" kata sehun melepaskan rindunya pada luna. luna terdiam terkaku tak tahu apa yang patut dia buat. Dia tahu sehun ada hati dengannya tapi hati luna sudah ada Kai dan luna tak nak kecekan sesiapa. Sehun melepaskan pelukannya lalu memandang luna, pelik dengan luna dari tadi hanya diam "Hey...kenapa diam nihhh luna?" tanya sehun sambil matanya memandang luna "Haaa? ohhh tak ada apa-apa...emmm bila oppa sampai? " tanya luna lalu berjalan kearah sofa yang berada di ruang tamu diikuti sehun di belakangnya "Petang tadi" sehun duduk bersebelahan dengan luna. "Ohhhh, oppa berapa lama kat sini? " tanya luna, Sehun memandang kearah luna "Oppa baru je sampai...luna tak suka ke oppa kat sini?" tanya sehun dengan suaranya sedikit sedih, luna terus memandang sehun , dia tak ada niat pun nak buat sehun terasa "Eh tak lahh... Luna suka oppa kat sini , luna tanya je...oppa janganlah ambik hati" kata luna "Hmmm...luna mesti penatkan? luna pergi lah naik atas rehat" kata sehun kepada luna "Oppa? tak nak naik atas?" tanya luna "Tak apalah luna naik lah dulu, oppa nak duduk sini kejap" balas sehun "Oky...luna masuk tidur dulu... selamat malam " kata luna, sehun hanya menggangukkan kepalanya sahaja.

 

"Luna susah sangat ke nak terima oppa dalam hati luna" kaya sehun didalam hati. Sudah cukup lama Sehun menyukai luna semasa mereka di Malaysia , hanya sehun yang luna ada di Malaysia tapi luna hanya menggangak Sehun sebagai abang pada seorang adik lain pula sehun dia mencintai luna. Sehun menyandarkan badanya pada sofa , padangannya dileparkan ke arah siling , lama-kelama sehun melelapkan matanya dan tidur dalam keadaan duduk.

 

Keesokkan harinya...

 

"Good morning" kata luna ke arah Sehun yang sedang menyapu rotinya dengan jem berperisa chocolate "Morning" balas Sehun. "So macam mana kerja? oky?" tanya sehun "Oky jehhh , oppa, omma dengan Appa cam mana kat sana? Diorang sihat?" luna memasukan roti yang baru dia

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Chapter 8: X yah padam cite ni cite ni best btw update soon
xoxogirl2 #2
Hieeeeeeyaaaaaah
xoxogirl2 #3
Chapter 1: Mesti best huahhh
atikahbp #4
Chapter 8: x yah padam citer ni best ahh >.<
ExoLover01 #5
Chapter 8: Update soon...cite ni best x yah lah padam
kaimin97 #6
Chapter 8: xsetuju ! citer ni best . sambung je T.T
ain_dks #7
Chapter 7: Update la cepat. X sabar nak bace chapter yg seterusnya
atikahbp #8
Chapter 7: palli update ^^ :v
atikahbp #9
Chapter 5: jangan padam .. srs best gilaa
kaimin97 #10
Chapter 5: janganlah padam , best ah cerita , srsly best .. i will wait for the next chapter , oky !