Chapter 4

Accept My HEART [sequel]
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

 

"WHAT!? F*** !" marah Nana apabila melihat gambar Kai dan Luna berpelukan yang diambil oleh anak buahnya yang disuruh mengekori kemana sahaja Kai pergi. "Kau tunggu Luna. Aku akan biarkan kau bahagia dahulu kemudian aku akan hancurkan kau. heeee " kata Nana perlahan sambil tersengih jahat "Kau ikut jehhh diorang dan bagi aku info setiap masa " kata Nana kepada anak buahnya "Baik boss" balas anak buahnya bernama Tao.

 

 

Luna Pov

Aku melemparkan badanku diatas katilku yang begitu selesa dan empuk. Bibirku tidak henti-henti menguntumkan senyuman seperti kerang busuk , aku memandang kearah syiling yang kosong berwarna putih "Adakah ini dinamakan cinta?" aku menyoal diriku sendiri seolah-olah tidak percaya yang sekarang aku sudah jadi milik Kai, lelaki yang amat aku cintai dahulu sekarang sudah rasmi menjadi teman lelaki ku. Aku menepuk-nepuk pipi ku seolah-olah mengejutkan ku dari mimpi tapi kenyataannya ianya adalah benar. Tiba-tiba handphone ku berbunyi menandakan message masuk, aku mencapai handphone aku yang berada di tepi katil lalu aku membuka message yang masuk. 

 

From:Kai

To:Luna

Goodnight sayang~ Sweet dream and dream me >< i love you always... saranghea...

 

Aku tersenyum setelah membaca message daripada Kai, lalu aku menekan keypad phone ku untuk membalas message kai 

 

To:Kai

From:Luna

Goodnight too ^^ nado saranghea❤

 

Aku terus menekan butang send lalu aku bangun dari baring lalu berlalu ke bilik air untuk membersihkan diri sebelum tidur. 

End Luna pov 

 

Handphone kai berbunyi lalu dia cepat-cepat membuka message nya yang tentunya daripada luna teman wanitanya . Kai tersenyum manis "Akhirnya luna milik aku...semoga hubungan ini kekal sampai bila-bila...saranghea luna..." kata kai dengan perasan yang bergitu gembira, kai menarik selimut hingga ke paras dada lalu menutup matanya senyumannya sentiasa terukir dibibir manisnya sehingga dia nenyak dibuai mimpi .

 

Seminggu kemudian...

 

Pada hari minggu yang cerah lagi mendamaikan terlihat sepasang kekasih iaitu Kai dan luna berjalan disekitar taman sambil tangannya berpaut seperti tidak mahu dilepaskan "Macam mana dengan kerja Luna oky?" tanya kai "oky. tapi penat sikit lah kena tanda tangan macam-macam.hmmmm" balas luna, kai memberhentikan langkahnya sertermerta langkah luna juga terhenti. Kai memandang ke arah luna, mata mereka bertembung . luna terasa pelik melihat kelakuan kai, kai meletakkan kedua belah tapak tangannya ke pipi gebu luna lalu diusap lembut, luna terkejut dengan apa yang dilakukan oleh kai "Kesiannya baby kai nih..." kata kai lembut sambil tangannya masih lagi mengusap lembut pipi luna, luna tersenyum "kesian lah... abis dah ajak orang tu kerja

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
xoxogirl2 #1
Chapter 8: X yah padam cite ni cite ni best btw update soon
xoxogirl2 #2
Hieeeeeeyaaaaaah
xoxogirl2 #3
Chapter 1: Mesti best huahhh
atikahbp #4
Chapter 8: x yah padam citer ni best ahh >.<
ExoLover01 #5
Chapter 8: Update soon...cite ni best x yah lah padam
kaimin97 #6
Chapter 8: xsetuju ! citer ni best . sambung je T.T
ain_dks #7
Chapter 7: Update la cepat. X sabar nak bace chapter yg seterusnya
atikahbp #8
Chapter 7: palli update ^^ :v
atikahbp #9
Chapter 5: jangan padam .. srs best gilaa
kaimin97 #10
Chapter 5: janganlah padam , best ah cerita , srsly best .. i will wait for the next chapter , oky !