Chapter 2

Seduced the Innocent girl
Please Subscribe to read the full chapter

Tanpa sedar sudah hampir 2 bulan Chorong bersekolah di Empire High School, hari ini Krystal dan Minah ada hal yang harus diuruskan, jadi Chorong terpaksa rehat seorang diri.

Chorong tidak pergi ke katin sebaliknya dia melihat kawasan sekolah, walaupun sudah hampir 2 bulan dia bersekolah di situ Chorong tidak berkesempatan melihat kawasan sekolah sepuas-puasnya.

Sewaktu Chorong mengelilingi kawasan sekolah, Chorong terjumpa bilik muzik Empire High School. Chorong masuk ke bilik muzik itu dan terdapat sebuah piano di dalam bilik muzik tersebut.

Chorong bebermain piano tersebut dengan khusyuk nye, Chorong amat bagus dalam bermain piano, Chorong bermain piano tersebut tanpa sedar dia sedang diperhatikan.

                                                                #############################################################

Pada waktu rehat

Pada hari ini Suho ingin pergi ke bilik muzik memandangkan dia tidak mempunyai teman untuk rehat, Minhyuk terlalu sibuk diperpustakaan manakala Jin berjumpa dengan coach nya kerana Sukan antara sekolah-sekolah di Korea akan berlangsung tidak lama lagi.

Hari ini Suho ingin ke bilik muzik, tem pat Suho selalu lepak kalau keseorangan, Suho agak bagus dalam bermain instrument seperti bass,guitar dan drum.

Ketika Suho sudah menghampiri bilik muzik, Suho terdengar petikan piano dari bilik muzik, Suho berasa aneh kerana selain dia jarang ada pelajar lain menggunakan bilik muzik pada waktu rehat.

Suho menjenggukkan kepalanya ke dalam bilik muzik untuk melihat siapa yang memainkan petikan piano itu, yang menarik minat Suho ialah petikan piano yang dimainkan sangat lah sedap didengar, apabila Suho melihat ke dalam bilik muzik tersebut, Suho melihat seorang pelajar perempuan sedang bermain piano tersebut.

"Siapa pula yang main piano ni" kata Suho dalam hati

Suho hanya memerhatikan pelajar perempuan tersebut sambil bersandar di pintu bilik muzik, tetapi Suho tidak dapat melihat wajah pelajar tersebut kerana pelajar tersebut membelangkaginya.

Pelajar perempuan tersebut bermain dengan khusyuk tanpa menyedari bahawa dia sedang diperhatikan.

                                                 ###########################

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet