The Fun Ride

My Heart Breaker
Please Subscribe to read the full chapter

>Bobby P.O.V<

Motor Mino menyapa pandangan aku dan mata aku terus tertancap pada sesusuk tubuh dibelakangnya. Siapa pulak yang naik motor dengan Mino tu? Desis hati aku. Bila Mino bukak je helmet prempuan tu, darah aku terus berderau naik... Panas! Ini memang kurang ajar! Berani dia sentuh Bora? Tengok lah nanti. Hari ni, aku nak tambat hati dia. Aku cepat-cepat berlari ke arah pintu kelas dan menunggu Bora sampai. Beberapa minit lepas tu, aku nampak Bora berlari ke arah kelas. Aku dengan pantas menarik beg dia dari belakang.

"Oops!!! You are late little girl!!"

"YA~~~"

Bora menoleh dan memandang aku dengan penuh perasaan geram. Oh well, aku suka tengok muka tu. Looks, y~~ Aku tersenyum sinis melihat Bora. Aku menunjuk ke arah dalam kelas. Dia menjenguk dan muka dia terus pucat. Mana taknya, songsaenim paling garang ada dalam kelas. Siapa lagi kalau bukan Mr Jung Kook.

 

"Kau nak masuk kelas harimau tu? Tak takut kena push up 100 kali dekat padang tu?"

 

Bora diam tak berkutik manakala aku dah tersenyum-senyum dah.

 

"So? Camne ni? Nanti kalau pengetua tau kita ponteng kelas, mati kita kang."

 

Aku meletakkan tangan aku ke atas bahu dia sambil menunjuk ke pintu belakang sekolah. Siulan nakal aku dah mula bersiul dari mulut. Kitorang mula berbalas pandangan dan senyuman sebelum lari ke belakang sekolah. And that's how aku dengan Bora boleh ade short date untuk hari ni.

>>Waktu Rehat<<

>>Mino P.O.V<<

Aku melangkah dengan riang menuju ke kelas Bora. Mana tak seronoknya, she is my dream girl. Aku memulas tombol pintu kelas dia dan...

 

"Mino Oppa~~"

 

Yura dengan secara spontan menerpa ke arah aku sambil memaut lengan aku. Dia mul

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
madesunrene75 #1
Awesome!!!
__Jexo #2
wow this is really good
Chanyein
#3
Chapter 2: Mak aibbb sweet ah bobbyxDD
inaequanimous
#4
itewww dh subcribee