I'm Married With Mr. Arrogant

Please Subscribe to read further chapters

Description

Kata Orang, Tak Kenal .... Maka Tak Cinta ,

Tapi Kalau Dah Kenal,

Asyik Nak Menyakitkan Hati Aje... Buat Ape ?

 

Yoon Haneul, gadis yang ceria, jujur cuma lurus bendul tak bertempat. Kehadirannya di indtitudi penyelidikan itu hanya sekadar memenuhi syarat kredit yang diperlukan untuk menyempurnakan pelajaran peringkat ijazah pertamanya. Sangkanya, praktikal hanya sekadar bekerja sambil menimba pengalaman awal sebelum tempoh alam pekerjaan yang sebenar. Rupa - rupanya tidak. 

 

Berdepan dengan spesies lelaki terancam yang macam bagus seperti penyelianya itu membuatkan hatinya sentiasa panas. Buat itu tak kena. Buat ini tak kena. Lansung tak ada gaya sedang menjalani praktikal. Asyik kena buli, adalah! Lelaki itu cuma pandai memberi arahan, tapi tunjuk ajar memang tak pernah ada. Matanya pula lansung tak beralih pada skrin komputer setiap kali bercakap. Macam bagus sangat!

 

"Kau letak otak kau kat mana? Kat lutut"

"Kenapa Doktor Oh tanya saya macam tu?"

"Sebab kau buat kerja tak guna otak. Tapi guna lutut"

 

Dalam marah, dalam herdik ..... tanpa sedar nama gadis itu sudah mula ada ruang dalam hati dan akal seorang lelaki bernama Oh Sehun yang selama ini di dunianya kosong untuk kaum perempuan. Kehadiran Jeon Jungkook, anak didiknya yang selalu menjadi penyelamat gadis itu dengan senyuman dan bicara tenangnyamembuatkan hati Oh Sehun, yang mula terisi, rasa tergugat.

 

"Aku apa?"

"Tak ada apa-apa, Doktor Oh"

"Sekali lagi aku tanya, Aku apa? "

" Errr.. Doktor Oh kan handsome! Tentulah Doktor Oh tak suka perempuan macam saya yang biasa-biasa ini. Betul tak?"

 

Tapi rasa itu terhenti apabila mereka berdua ditakdirkan untuk tinggal sebumbung.

 

Apakah pengakhiran kisah Yoon Haneul? Berjayakah dia mengharungi tempoh praktikal di bawah seliaan lelaki itu dengan jayanya? Apakah hubungan sebenar di antara mereka berdua sehingga kemungkinan mereka duduk bersama?

 

 

Foreword

Characters :

Yoon Haneul 

 

Oh Sehun

 

Jeon Jungkook

Comments

You must be logged in to comment
Byun_Kyungmi
#1
*skrg.......
Byun_Kyungmi
#2
Cepatlah Update!!! Jebalyo~~~~~~~~~~ Please update ASAP! Update skrm pun takpe