You Got My Heart

Description

Psst psst!Korang kenal tak Kwon Ji Hye?laa tak kenal ke?..Alah anak pemegang saham terbesar di Korea tu!..and budak sekolah kita pernah buli dia masa pertama kali dia masuk sekolah!..Dulu dia nerd tapi sekarang ni dia cantik dan cute macam ulzzang gitu..and then ada berita tergempar lagi!dia tu adik kepada G-Dragon!Oh My Gucci!My ultimate bias tu!..Laa tak kenal juga ke?ok try baca fanfic ni,mesti korang tahu..

Foreword

Kwon Ji Hye ialah anak kepada pemegang saham terbrsar di Korea..Tahun ini merupakan tahun pertama dia di sebuah sekolah elit yang hanya menempatkan anak-anak orang kaya dan para K-idol..

Yo!Cute_Korean_Girl di sini!Ni ialah first fanfic saya dengan sedikit bantuan(sikit je)daripada my lovely cousin ff_panda_99.Kalau ada adegan romance tu,hanya khayalan kami berdua je(sampai kena marah dengan cikgu sebab berangan dalam kelas..adoi),sebab kami ni baru 01 line,hari tu dah post fanfic ni,tapi oleh kerana saya terlebih nervous,saya tertekan mark story complete tu (TT^TT),adoi.ok enjoy your meal,eh silap,enjoy your reading XD..

 

cute_korean_girl
Para hamba sekalian,sorry sebab tak update,mungkin besok ataupun lusa baru author-nim akan update,jgn lupa juga untuk singgah dkt fanfic MY MR.CRUSH tu ye^^

Comments

You must be logged in to comment
young_angely #1
Chapter 3: Warghhh...daebak!!author-nim fighting!!
hyemipark
#2
Chapter 4: Wahh Jihye jadi nerd, kyya I can't wait for next chap
BTW Author-nim jgn berhenti buat cite ni tau
FIGHTING!!
alaa nk tau sape hero nye, uishh x sabo nye...
love_exo_forever #3
Cepat update! Sedap sgt jln cerita ini
Lunnirhan #4
Chapter 3: Update sooon ^-^
chichisakura99 #5
Awk lahir thn 1999 ke???
hushan123 #6
Wah umur kita sama lah :D btw x sbr nk tahu jln crita dia macam mne . Keep update FIGHTING!! :)